Ik zou het niet doen... en hij doet het ook niet omdat die de keyhooks van je toetsenbord meetquote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef casper4ever het volgende:
Het mag dus wel, alleen lees ik net hierboven dat fok er geen voorstander van is, maar op zich mag het wel....
je pulst door rechtermuisknop op de W rechtsonderin je scherm, en dan Pulse!. maar omdat je meedoet met de megapulse is het juist de bedoeling dat je níét pulst, tot 15 augustus.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef casper4ever het volgende:
Maar nu ben ik er nog steeds niet achter hoe ik moet pulsen :s, kan iemand me daar ff bij helpen...
nee, het mag niet. hahaha volgens whatpulse mag het niet, en fok! is het enige team wat niet cheat, en volgens ons mag het ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef casper4ever het volgende:
Het mag dus wel, alleen lees ik net hierboven dat fok er geen voorstander van is, maar op zich mag het wel....
Kan met rechtermuisknop klikken wat ik wil maar krijg niks te zienquote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef superworm het volgende:
[..]
je pulst door rechtermuisknop op de W rechtsonderin je scherm, en dan Pulse!. maar omdat je meedoet met de megapulse is het juist de bedoeling dat je níét pulst, tot 15 augustus.![]()
daar kun je profielen maken, voor als je meerdere pc's hebt,quote:Op zondag 1 juli 2007 12:31 schreef casper4ever het volgende:
Pffff help nu snap ik wat ik neit goed deed, had m wel geinstalleerd maar verder nog niks... Alleen wat ik moet ik bij profile invullen??
zie een post boven jou,quote:Op zondag 1 juli 2007 12:35 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dag allemaal, op 3 maart 2003 heb ik me eens aangemeld voor WhatPulse. Later, toen ik ben verhuisd heb ik een nieuwe pc gekocht en het daar nooit meer op geïnstalleerd. Nu kwam ik er vandaag op om weer verder te gaan, aangezien ik mijn "oude" username en password nog wist.
Maar als ik het programma nu download, vragen ze bij het inloggen om een account name, een password en een profile. Wat moet ik invullen bij profile, zodat ik weer met mijn oude account door kan gaan?
gewoon je accountname.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:35 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dag allemaal, op 3 maart 2003 heb ik me eens aangemeld voor WhatPulse. Later, toen ik ben verhuisd heb ik een nieuwe pc gekocht en het daar nooit meer op geïnstalleerd. Nu kwam ik er vandaag op om weer verder te gaan, aangezien ik mijn "oude" username en password nog wist.
Maar als ik het programma nu download, vragen ze bij het inloggen om een account name, een password en een profile. Wat moet ik invullen bij profile, zodat ik weer met mijn oude account door kan gaan?
Als je hem op je werk aanzet maakt het niet uit. Het programmatje doet verder gewoon niets. Neemt ook niet veel in etc. Het houdt echt alleen maar bij hoeveel je typt, klikt en wat je met je muis aflegt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:40 schreef casper4ever het volgende:
Ik zet m alleen hier en niet op computer op werk, kweenie of mijn baas dat leuk gaat vinden namelijk. Maar tp thuis ook redelijk veel dus dat gaat goed komen...
Ja, maar als je op 2 computers dezelfde account hebt dan kan het zijn dat je een foutmelding krijgt..quote:Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nu nog 1 laatste vraag, het is me nu dus duidelijk dat je vanaf verschillende plekken kan pulsen. Op de pc die ik toendertijd had, staat nog steeds WhatPulse, met nog best veel keys ook! Die kan ik dus nog gewoon pulsen?
kan, maar dan moet je zorgen dat je op deze pc (waar dus niet veel staat) niet tegelijk pulsed, omdat je dan over de maximale 4 keys per seconde gaat,quote:Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nu nog 1 laatste vraag, het is me nu dus duidelijk dat je vanaf verschillende plekken kan pulsen. Op de pc die ik toendertijd had, staat nog steeds WhatPulse, met nog best veel keys ook! Die kan ik dus nog gewoon pulsen?
Ja, rechtermuisknop op het whatpulse teken,quote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef casper4ever het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien op hoeveel je staat zonder te pulsen?
Je muis over het W'tje van WhatPulse houden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef casper4ever het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien op hoeveel je staat zonder te pulsen?
Alle reacties zijn goed voor de keysquote:Op zondag 1 juli 2007 12:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Je muis over het W'tje van WhatPulse houden.
En wat bovenstaande user zegt zul je wel bedoelt hebben!
Ik doe wel mee om FOK! wat hoger in de ranglijst te zetten, maar ik ga er niet meer voor klikken en tikken dan ik normaal ook doequote:Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Alle reacties zijn goed voor de keys
Je kunt er ook wat bij zetten waar niemand wat aan heeft, of wat niemand ooit zal lezen, maar het blijft goed voor je keys. We moeten toch goed in de gaten houden dat het daar om gaat, en dan kun je beter onzin typen dan helemaal niets typen. Een klein verhaaltje kan al snel 1 tot 2k opleveren, dat zijn duizend of wel tweeduizend toetsaanslagen! Doe dat een paar keer per dag, en je zit zo aan de tienduizend toetsaanslagen. Dat is tocht best veel, je verdient ook veel met chatten natuurlijk, of online games. Van die first person dingen. Maar daar moet je wel van houden, ik vind het wel leuk om af en toe een uurtje te spelen. ook zijn er op spele.nl of van die sites veel te vinden waar je moet klikken met je muis. Ook leuk is de site clickclickclick.com, maar dat is dus alleen om te klikken met je muis (ook score's, zonder registeren) zo heb ik nu ook al best weer wat bij elkaar getikt. je kunt ook de tekens van de onderstaand emtocons (smilies) uit je hoofd leren, zo kun je daarmee ook meer tikken. Of toetsencombinaties als ctrl tab om venster te wisselen. Maar ik ga weer verder,
Het is zondag dan moet je ook neit teveel verwachten van de mensen en als er net zoveel mensen zoals ik zijn: die gewoon te lam zijn om alles door te lezen krijg je zoiets he...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef fate het volgende:
Amai, zoveel vragen dat hier gesteld worden. En het meeste staat dan nog in de topicstart
.
Anyway, ik wil ook altijd helpen.
de enige die het schnapt , juischt!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:42 schreef Jojogirl het volgende:
Het beantwoorden van al die vragen levert in ieder geval weer extra keys op
Alles voor het team héquote:Op zondag 1 juli 2007 16:54 schreef superworm het volgende:
check mn teamrank de lucht in vliegen sinds gisteren, vanaf 10-06 van 195 naar 176 gezakt, en toen omhoog naar (nu) 185...
[afbeelding]
Vooral chatten eigelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef superworm het volgende:
sjee, fate, wat doe jij de hele dag joh?! html-programmeur oid?!
Misschien heb je nog de oude versie gedownload? Voor de nieuwe moet je hier zijn en WhatPulse 1.5 Beta 1 downloadenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef RIVDSL het volgende:
Ik doe sinds gisteren ook mee. Als ik met de muis hover over het tray icon zie ik clicks en keystrokes staan, maar op de website zie ik ook miles statistieken van het team. Is dit de afstand die de muis heeft afgelegd? en hoe worden die berekend als die lokaal niet worden bijgehouden?
Ok het is dus nieuw, dat verklaart. Wacht nog wel even totdat hij beta af is.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef fate het volgende:
[..]
Misschien heb je nog de oude versie gedownload? Voor de nieuwe moet je hier zijn en WhatPulse 1.5 Beta 1 downloaden. Dan worden je miles ook meegerekend (en die zie je dan ook als je mouseover doet bij je icon).
Voor mensen die niet per ongeluk willen pulsen: rechts op het icon klikken, program settings, en 'pulse on double click tray' uitvinken.
Daar zou ik niet op blijven wachten want het is al bijna een jaar lang de bète versie en hij loopt lekker (zo goed als iedereen gebruikt hem ondertussen) dus bang moet je niet zijn om hem te downloadenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ok het is dus nieuw, dat verklaart. Wacht nog wel even totdat hij beta af is.
Op welke plaats sta je nu dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef gateway het volgende:
Wat een hoop nieuwe leden!!!
* gateway heeft het gevoel dat ie deze maand weleens een hoop plaatsen kon gaan zakken in de lijst
het is alweer bijna de tiende van de maand!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef casper4ever het volgende:
casper4ever is in 98996th place.
Yeah ben goed bezig, sta gewoon in de top 100.000!!!
Gaat helemaal goed komen, pleur hier maar weer een beetje onzin neer voordat ik dadelijk ga slapen en fijn dromen over wat ik allemaal ga doen met geld wat ik bij de staatsloterij ga winnen over 9 dagen. Want dat ik dat win staat eigenlijk al vast, kan haast niet meer fout gaan. Alleen nog ff wachten tot ze gaan storten. Ik ga maar s lam op me bed liggen. Cya
ja potverdrie! nou sta ik niet meer bovenaan!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Tackleberry het volgende:
Even op alfabetische volgorde gezet, lijkt me iets duidelijker
Doen mee aan de megapulse van 15 augustus: enzenzenz
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Tackleberry het volgende:
Ik meld me ook vrijwillig aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef fate het volgende:
Ik doe ook mee!
-Rainofdeath
Ik probeer ook mee te doen met de megapulse, hoop alleen dat ik 't dan niet vergeet.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Tackleberry het volgende:
Doen mee aan de megapulse van 15 augustus:
meteen een vraagje:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef fate het volgende:
Ik doe ook mee!
-Drumpie
goed voor de keysquote:Op maandag 2 juli 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:
Die topics gaan veel te hard...
Ja, dat is wel zo.. als ik dit nu typ zit ik net over de 50K heen voor de megapulse van 15 augustus...quote:
Life stinks, maar dat wist je ongetwijfeld al.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef superworm het volgende:
[..]
ja potverdrie! nou sta ik niet meer bovenaan!
Goed bezig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen... hoe zet je het uit dat als je er (per ongeluk) op klikt niet meteen al je keys enzo doorstuurt?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef Mirre het volgende:
Vandaag niet veel op mijn eigen PC gewerkt, maar wel de nieuwe PC van m'n neef samen met hem geinstalleerd en 'm tijdens de installatie verteld over Whatpulse en team FOK!. Hij pulsed nu ook mee voor FOK!. Dat waren heel wat klikkies, keys en metertjes tijdens die installatie![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
Zo, nu geinstalleerd op alle 3 pc's die ik gebruik, dus ik ben op volle oorlogssterkte
rechtermuisknop @ wp icoontje -> program settings -> uitvinken : pulse on dubblelcik tray iconquote:Op maandag 2 juli 2007 01:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed bezig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen... hoe zet je het uit dat als je er (per ongeluk) op klikt niet meteen al je keys enzo doorstuurt?![]()
Gast zo eens niet zo achter me aan, kutstalkerquote:
Ik moest er ook 1 maken van Raviiquote:Op maandag 2 juli 2007 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast zo eens niet zo achter me aan, kutstalker
Die toon bevalt me welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 maken van Ravii![]()
Ja, en terecht, jij spammert.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 maken van Ravii![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |