Ik meld me ook vrijwillig aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef fate het volgende:
Ik doe ook mee!
-Rainofdeath
Ik probeer ook mee te doen met de megapulse, hoop alleen dat ik 't dan niet vergeet.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Tackleberry het volgende:
Even op alfabetische volgorde gezet, lijkt me iets duidelijker
Doen mee aan de megapulse van 15 augustus:
meteen een vraagje:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef fate het volgende:
Ik doe ook mee!
-Drumpie
goed voor de keysquote:Op maandag 2 juli 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:
Die topics gaan veel te hard...
Ja, dat is wel zo.. als ik dit nu typ zit ik net over de 50K heen voor de megapulse van 15 augustus...quote:
Life stinks, maar dat wist je ongetwijfeld al.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef superworm het volgende:
[..]
ja potverdrie! nou sta ik niet meer bovenaan!
Goed bezig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen... hoe zet je het uit dat als je er (per ongeluk) op klikt niet meteen al je keys enzo doorstuurt?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef Mirre het volgende:
Vandaag niet veel op mijn eigen PC gewerkt, maar wel de nieuwe PC van m'n neef samen met hem geinstalleerd en 'm tijdens de installatie verteld over Whatpulse en team FOK!. Hij pulsed nu ook mee voor FOK!. Dat waren heel wat klikkies, keys en metertjes tijdens die installatie![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
Zo, nu geinstalleerd op alle 3 pc's die ik gebruik, dus ik ben op volle oorlogssterkte
rechtermuisknop @ wp icoontje -> program settings -> uitvinken : pulse on dubblelcik tray iconquote:Op maandag 2 juli 2007 01:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed bezig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen... hoe zet je het uit dat als je er (per ongeluk) op klikt niet meteen al je keys enzo doorstuurt?![]()
Gast zo eens niet zo achter me aan, kutstalkerquote:
Ik moest er ook 1 maken van Raviiquote:Op maandag 2 juli 2007 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast zo eens niet zo achter me aan, kutstalker
Die toon bevalt me welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 maken van Ravii![]()
Ja, en terecht, jij spammert.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 maken van Ravii![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |