abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51024351
Ach, dan laat ik het wel gewoon voor hoe het is. Ik ga gewoon op deze pc sparen en dan zie ik wel weer verder. Ik zal wel meedoen met de volgende megapulse, dus mijn naam mag erbij. Al wordt het een small pulse, aangezien ik tegen die tijd nog niet ontzettend veel verzameld zal hebben!
  zondag 1 juli 2007 @ 12:47:00 #127
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51024359
Ja, rechtsklikken op je WP icoontje en dan voor Spawn geek dialog kiezen. Daar zie je je totaalstand.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:47:05 #128
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_51024362
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef casper4ever het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien op hoeveel je staat zonder te pulsen?
Ja, rechtermuisknop op het whatpulse teken,
en dan spawn geek dialog

daar staat ook het totaal
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_51024364
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef casper4ever het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien op hoeveel je staat zonder te pulsen?
Je muis over het W'tje van WhatPulse houden.
En wat bovenstaande user zegt zul je wel bedoelt hebben!
pi_51024398
danke
  zondag 1 juli 2007 @ 12:54:08 #131
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_51024560
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:47 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Je muis over het W'tje van WhatPulse houden.
En wat bovenstaande user zegt zul je wel bedoelt hebben!
Alle reacties zijn goed voor de keys

Je kunt er ook wat bij zetten waar niemand wat aan heeft, of wat niemand ooit zal lezen, maar het blijft goed voor je keys. We moeten toch goed in de gaten houden dat het daar om gaat, en dan kun je beter onzin typen dan helemaal niets typen. Een klein verhaaltje kan al snel 1 tot 2k opleveren, dat zijn duizend of wel tweeduizend toetsaanslagen! Doe dat een paar keer per dag, en je zit zo aan de tienduizend toetsaanslagen. Dat is tocht best veel, je verdient ook veel met chatten natuurlijk, of online games. Van die first person dingen. Maar daar moet je wel van houden, ik vind het wel leuk om af en toe een uurtje te spelen. ook zijn er op spele.nl of van die sites veel te vinden waar je moet klikken met je muis. Ook leuk is de site clickclickclick.com, maar dat is dus alleen om te klikken met je muis (ook score's, zonder registeren) zo heb ik nu ook al best weer wat bij elkaar getikt. je kunt ook de tekens van de onderstaand emtocons (smilies) uit je hoofd leren, zo kun je daarmee ook meer tikken. Of toetsencombinaties als ctrl tab om venster te wisselen. Maar ik ga weer verder,
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_51024709
Doen mee aan de megapulse van 15 augustus:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
Vlarp
Fugie
SpeedyGJ
Litso
yosander
glremme
Bouncer_Bone
Pietklaaso
ILCILA
JoOLz
oinkoink12
JortK
Mindstate
grizegrijn
Drumpie
MYM
donroyco
kovenant
Daywalk3r
Huppelei
Lemjur
Crazykill
Kinz
Hi_flyer
jna
wouser
AnanaZ.nl1
Der_Rudi
GasTurbine
TRiXeS
Gibeon
KNAK
casper4ever
Jojogirl
Zweefvliegje
  zondag 1 juli 2007 @ 13:08:21 #133
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_51024888
45 mensen
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zondag 1 juli 2007 @ 13:16:19 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_51025132
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Alle reacties zijn goed voor de keys

Je kunt er ook wat bij zetten waar niemand wat aan heeft, of wat niemand ooit zal lezen, maar het blijft goed voor je keys. We moeten toch goed in de gaten houden dat het daar om gaat, en dan kun je beter onzin typen dan helemaal niets typen. Een klein verhaaltje kan al snel 1 tot 2k opleveren, dat zijn duizend of wel tweeduizend toetsaanslagen! Doe dat een paar keer per dag, en je zit zo aan de tienduizend toetsaanslagen. Dat is tocht best veel, je verdient ook veel met chatten natuurlijk, of online games. Van die first person dingen. Maar daar moet je wel van houden, ik vind het wel leuk om af en toe een uurtje te spelen. ook zijn er op spele.nl of van die sites veel te vinden waar je moet klikken met je muis. Ook leuk is de site clickclickclick.com, maar dat is dus alleen om te klikken met je muis (ook score's, zonder registeren) zo heb ik nu ook al best weer wat bij elkaar getikt. je kunt ook de tekens van de onderstaand emtocons (smilies) uit je hoofd leren, zo kun je daarmee ook meer tikken. Of toetsencombinaties als ctrl tab om venster te wisselen. Maar ik ga weer verder,
Ik doe wel mee om FOK! wat hoger in de ranglijst te zetten, maar ik ga er niet meer voor klikken en tikken dan ik normaal ook doe Maar slap ouwehoeren doe ik toch wel dus dat is niet zo'n probleem. Komt nog bij dat ik veel te snel typ en toch regelmatig op de backspace knop moet rammen om nog een kloppend verhaal van mijn geneuzel te maken. Dat is toch ook wel weer goed voor de keys dacht ik zo
Ik heb nog gezocht naar mijn oude account maar die kan ik echt nergens meer vinden, maar die is ook echt al van 3 jaar geleden ofzo. Volgens mij heette ik toen ook al Rossdale, dus vaag dat die account foetsie is. Of is er een keer een complete whipe geweest van inactive accounts ofzo? Ik snap er geen zak van...
De ranglijst is toch gebaseerd op keys en niet op clicks? Zo ja dan is dat wel jammer want normaal heb ik veel meer clicks dan keys. Tenzij ik natuurlijk van die bagger typ zoals ik dat hiero doen
Het helpt ook wel als je text based MMORPG's speelt. Dan klik je heel wat af op een dag
Vroeger speelde ik racewarkingdoms, dan was je een complete dag bezig met klikken om je char een beetje te levelen. Nu doe ik nog wel van die games, maar dan zijn ze turnbased. Dan klik je nog wel een hoop, maar kom je ook aan meer keys, aangezien je uit vervelen een beetje de boards (forums) daar af gaat struinen, terwijl je wacht tot je weer wat kunt doen in het spel.
Maarja dat zal ook de reden zijn waarom die polen 1 plaatsje boven fok staan. Daardat ze allemaal van zulk soort games spelen. Serieus, dat gaat echt zo fokking hard. Maarja, met overactieve posters hierzo moet dat makkelijk te halen zijn. Ik weet niet prexies wie er allemaal lid zijn van het whatpulse team, maar volgens mij zijn dat toch een hoop mensen die veel bagger posten. ONZ posters zijn we goed voor de ratio, hoeveel keystrokes die wel niet moeten halen op een dag. Lijkt me heerlijk aantikken. Hehe aaantikken, tsja flauw. Maargoed als je zo'n lap onzin heb getypt dan begin je er langzaamaan ook best melig van te worden. Maargoed wat doen jullie dan een hele dag om zoveel keys te genereren? Dat kan nooit alleen van forums zijn toch? Zijn het echt allemaal spelletjes spelerts hiero? Zo en nu is't weer eventjes genoeg bullshit voor vandaag Succes met klikken en op de keyboard toetsen rammen vandaag gasten!

Peace out
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_51025179
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:30:18 #136
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_51025672
Amai, zoveel vragen dat hier gesteld worden . En het meeste staat dan nog in de topicstart .
Anyway, ik wil ook altijd helpen .
  zondag 1 juli 2007 @ 15:42:15 #138
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51029441
Het beantwoorden van al die vragen levert in ieder geval weer extra keys op
pi_51030367
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef fate het volgende:
Amai, zoveel vragen dat hier gesteld worden . En het meeste staat dan nog in de topicstart .
Anyway, ik wil ook altijd helpen .
Het is zondag dan moet je ook neit teveel verwachten van de mensen en als er net zoveel mensen zoals ik zijn: die gewoon te lam zijn om alles door te lezen krijg je zoiets he...
  zondag 1 juli 2007 @ 16:30:00 #140
24329 KNAK
ff w88,......
pi_51030598
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:42 schreef Jojogirl het volgende:
Het beantwoorden van al die vragen levert in ieder geval weer extra keys op
de enige die het schnapt , juischt!
Mai pben rai~!
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 16:40:19 #141
145738 superworm
is erbij
pi_51030853
volgens mij loopt ogame.pl wel weer op ons vooruit...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_51030982
4.000.000 keys!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 16:52:56 #143
145738 superworm
is erbij
pi_51031135
ogame.pl heeft vandaag 2 miljoen gepulst, wij 3 miljoen. tot nu toe!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 16:54:35 #144
145738 superworm
is erbij
pi_51031177
check mn teamrank de lucht in vliegen sinds gisteren, vanaf 10-06 van 195 naar 176 gezakt, en toen omhoog naar (nu) 185...
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_51031791
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:54 schreef superworm het volgende:
check mn teamrank de lucht in vliegen sinds gisteren, vanaf 10-06 van 195 naar 176 gezakt, en toen omhoog naar (nu) 185...
[afbeelding]
Alles voor het team hé .
Gelukkig dat ik maar één plaatsje was gezakt gisteren . Vandaag alweer een plaatsje gestegen (dankzij 100k te pulsen) dus het is alweer gecompenseerd en heb ondertussen alweer 110k klaarstaan maar da's voor morgen!

De keys gaan vlot de laatste tijd:
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 17:25:39 #146
145738 superworm
is erbij
pi_51031984
sjee, fate, wat doe jij de hele dag joh?! html-programmeur oid?!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_51032646
Ik ga waarschijnlijk normaal gesproken niet echt veel verder komen dan 10.000 - 20.000 keys per dag, maar alles helpt he. Spaar in ieder geval alles op tot 15 augustus tegen die tijd zijn het er dan toch al zeker wel een half miljoen. Hoe mensen aan de 100.000+ per dag komen snap ik inderdaad echt niet, hebben die echt de hele dag niks beters te doen of hebben jullie geen leven??

Anyway ik ga ff wat te eten maken.
pi_51033774
mijn whatpulse registreerd geen keys als ik in full screen 3d applications zit, is dit op te lossen?

(games etc)

edit: laat maar is opgelost, probleem treed alleen op bij gebruik beta client, bug reported en 1.4.7 maar geinstalleerd.

[ Bericht 36% gewijzigd door Vendris op 01-07-2007 18:40:37 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 19:01:22 #149
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_51034696
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef superworm het volgende:
sjee, fate, wat doe jij de hele dag joh?! html-programmeur oid?!
Vooral chatten eigelijk . En soms ook wat programmeren (maar geen html, html zuigt ) en daarmee dat de keys zo snel aantikken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')