quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:[..]
Alle reacties zijn goed voor de keys
![]()
Je kunt er ook wat bij zetten waar niemand wat aan heeft, of wat niemand ooit zal lezen, maar het blijft goed voor je keys. We moeten toch goed in de gaten houden dat het daar om gaat, en dan kun je beter onzin typen dan helemaal niets typen. Een klein verhaaltje kan al snel 1 tot 2k opleveren, dat zijn duizend of wel tweeduizend toetsaanslagen! Doe dat een paar keer per dag, en je zit zo aan de tienduizend toetsaanslagen. Dat is tocht best veel, je verdient ook veel met chatten natuurlijk, of online games. Van die first person dingen. Maar daar moet je wel van houden, ik vind het wel leuk om af en toe een uurtje te spelen. ook zijn er op spele.nl of van die sites veel te vinden waar je moet klikken met je muis. Ook leuk is de site clickclickclick.com, maar dat is dus alleen om te klikken met je muis (ook score's, zonder registeren) zo heb ik nu ook al best weer wat bij elkaar getikt. je kunt ook de tekens van de onderstaand emtocons (smilies) uit je hoofd leren, zo kun je daarmee ook meer tikken. Of toetsencombinaties als ctrl tab om venster te wisselen. Maar ik ga weer verder,
![]()
Ik doe wel mee om FOK! wat hoger in de ranglijst te zetten, maar ik ga er niet meer voor klikken en tikken dan ik normaal ook doe
![]()
Maar slap ouwehoeren doe ik toch wel dus dat is niet zo'n probleem. Komt nog bij dat ik veel te snel typ en toch regelmatig op de backspace knop moet rammen om nog een kloppend verhaal van mijn geneuzel te maken. Dat is toch ook wel weer goed voor de keys dacht ik zo
![]()
Ik heb nog gezocht naar mijn oude account maar die kan ik echt nergens meer vinden, maar die is ook echt al van 3 jaar geleden ofzo. Volgens mij heette ik toen ook al Rossdale, dus vaag dat die account foetsie is. Of is er een keer een complete whipe geweest van inactive accounts ofzo? Ik snap er geen zak van...
De ranglijst is toch gebaseerd op keys en niet op clicks? Zo ja dan is dat wel jammer want normaal heb ik veel meer clicks dan keys. Tenzij ik natuurlijk van die bagger typ zoals ik dat hiero doen
![]()
Het helpt ook wel als je text based MMORPG's speelt. Dan klik je heel wat af op een dag
![]()
Vroeger speelde ik racewarkingdoms, dan was je een complete dag bezig met klikken om je char een beetje te levelen. Nu doe ik nog wel van die games, maar dan zijn ze turnbased. Dan klik je nog wel een hoop, maar kom je ook aan meer keys, aangezien je uit vervelen een beetje de boards (forums) daar af gaat struinen, terwijl je wacht tot je weer wat kunt doen in het spel.
Maarja dat zal ook de reden zijn waarom die polen 1 plaatsje boven fok staan. Daardat ze allemaal van zulk soort games spelen. Serieus, dat gaat echt zo fokking hard. Maarja, met overactieve posters hierzo moet dat makkelijk te halen zijn. Ik weet niet prexies wie er allemaal lid zijn van het whatpulse team, maar volgens mij zijn dat toch een hoop mensen die veel bagger posten. ONZ posters zijn we goed voor de ratio, hoeveel keystrokes die wel niet moeten halen op een dag. Lijkt me heerlijk aantikken. Hehe aaantikken, tsja flauw. Maargoed als je zo'n lap onzin heb getypt dan begin je er langzaamaan ook best melig van te worden. Maargoed wat doen jullie dan een hele dag om zoveel keys te genereren? Dat kan nooit alleen van forums zijn toch? Zijn het echt allemaal spelletjes spelerts hiero? Zo en nu is't weer eventjes genoeg bullshit voor vandaag
![]()
Succes met klikken en op de keyboard toetsen rammen vandaag gasten!
Peace out