Is goedquote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ga wel ff 2 uur call of duty spelen, dan dek ik de schade ^^
57K keys gepulsed... en v1.5 beta gedownload en geinstalleerdquote:
Heb je wel al gepulsed?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik sta heulemaal niet bij de nieuwe gebruikerslijst
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
57K keys gepulsed... en v1.5 beta gedownload en geinstalleerd
Dat had je ook kunnen doen, was je je keys niet kwijt voor een mega-pulse...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Om niet te pulsen, kun je ook een niet-bestaande proxy invullen.
Vinkje bij "Use Proxy" en daar invullen proxy.bestaat.niet / poort: 80.
Kan je voorkomen door rechts te klikken op je W, program settings en dan 'pulse on double click tray' af te vinkenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Jep, al te vaak. Whatpulse icoontje zit naast dat van bitlord. Dus als ik mijn downloads wil bekijken, dubbelklik ik wel eens op de WHeb maar 20-30k keys ofzo hoor
Mits je de versie 1.5 beta hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef fate het volgende:
[..]
Kan je voorkomen door rechts te klikken op je W, program settings en dan 'pulse on double click tray' af te vinken.
Ravii: ik denk dat het inderdaad hard nodig is voor zo'n FAQ.
Ik heb zonet trouwens nog even 100k gepulsed (van een dagje sparen).
En daar kom je nu mee aanquote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Dat had je ook kunnen doen, was je je keys niet kwijt voor een mega-pulse...
vergeet je mijquote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef Ravii het volgende:
Heujj!
Ik had het idee om met een paar mensen een soort van FAQ te maken voor de OP
aangezien er nog heel veel dezelfde vragen worden gesteld.
en ook de FAQ op whatpulse.org zelf heel onduidelijk is.
wie doet er mee?
-Rainofdeath
-Drumpie
- wat is die autopulse?
- hoe zet ik autopulse aan?
- wat is een megapulse?
- wat is een output
- wat is een profiel
- er staat "invalid token' wat moet ik hiermee?
- als ik vragen heb over whatpulse maar ze staan niet in de lijst hierboven wat dan?
- kan ik op meerdere computers whatpulse instaleren zonder steeds een nieuw account aan te maken?
nou... ik zou een prognose kunnen maken.....quote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef KNAK het volgende:
wat is de prognose voor de 15e van de 8e?
moet dit een verassing blijven of gaan er getallen komen achter de namen in de megapulslijst?
waar post/lurk je meer?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat zal ik doen blijf ik bij got of ga ik over naar fok
hmmz moeilijk
dit is ik : Fubar
Keys :18,078,620
Kliks : 18,631,089
laatste pulse :2007-06-29 12:37:15
landetherlands
team:Got<--![]()
Ik niet iig, ik blijf lekker in fok hangen, kom nooit meer op gotquote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef commentator het volgende:
welkom alle nieuwe gebruikers
ook die 4 GOT users die erbij gekomen zijn. Ik hoop dat jullie niet weer terug gaan switchen
Hier werkt de beta niet, hij registreerd geen keys en clicks in fullscreen 3d applications (games etc)quote:Op maandag 2 juli 2007 11:05 schreef Ravii het volgende:
waarom download je niet 1.5 beta dan?
ik snap niet waarom die nog beta heet aangezien hij perfect werkt!
Yep,quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Slarioux het volgende:
Begin met de vraag, "wat is Whatpulse?" en leg het uit, zonder over team FOK!, de geschiedenis van WP, de geschiedenis van FOK!'s team, of andere saaie dingen te beginnen.
Ik had het gezien, ik moet dat getalletje met de hand updaten. Zoals ik eerder riep, ik heb er ergens code voor maar niet de tijd om het in te bouwen. Deze week eens doen. Ben druk met van alles en nog wat, dus ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden. Da's alleen niet altijd mogelijk, helemaal niet als om half 12 het topic dichtgaat. Dan lig ik al te pittenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
Yep,
de eerste maanden/dagen nadat het whatpulse project van start is gegaan regristreerde er elke week zo een 6 duizend mensen.
....etc etc. maar ik dacht dat dit ali n de OP stond?
slaribot poste trouwens in verkeerde topic enzo..
dat je het weet.
om ff terug te komen op mn pmquote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat zal ik doen blijf ik bij got of ga ik over naar fok
hmmz moeilijk
dit is ik : Fubar
Keys :18,078,620
Kliks : 18,631,089
laatste pulse :2007-06-29 12:37:15
landetherlands
team:Got<--![]()
dat is zeker zoquote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om ff terug te komen op mn pm![]()
hier zou je op plaats 25 staan overall
tog leuker dan de klickslet uithangen op got
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |