GoT gokt zelf tussen de 100 en 150 miljoen. Hun pulse is op 07-07-07.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de output van de megapulse van GoT deze week.
Tackleberryquote:Op maandag 2 juli 2007 10:26 schreef Ravii het volgende:
welke mafkees heeft dit nou weer verzonnen?
een alfabetice lijst
Staat er bij mij niet bijquote:Op maandag 2 juli 2007 02:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
rechtermuisknop @ wp icoontje -> program settings -> uitvinken : pulse on dubblelcik tray icon![]()
Da's nou jammerquote:Op maandag 2 juli 2007 10:53 schreef Magneet het volgende:
klopt, dat vinkje lijkt er in deze release niet in te zitten
quote:
welke versiehebje dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's nou jammerDadelijk klik ik per ongeluk
![]()
Om niet te pulsen, kun je ook een niet-bestaande proxy invullen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's nou jammerDadelijk klik ik per ongeluk
![]()
Ik draai hem niet. communiceert over een andere poort en daar kan ik niet over communiceren @ werk. en draai je het thuis wel, dan moet je een profiel aanmaken en kan ik op het werk niet meer pulsen. En ja dat heb ik getestquote:Op maandag 2 juli 2007 11:05 schreef Ravii het volgende:
waarom download je niet 1.5 beta dan?
ik snap niet waarom die nog beta heet aangezien hij perfect werkt!
Ook 1.4.7, maar gaan mijn keys/clicks dan niet weg?quote:
Je pc is gewoon te traag.. zal 'm wel weer even edittenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
donroyco, nu lijkt het alsof ik twee minuten te laat ben met het lijstje door jouw edit
wel, dan moet je maar pulsenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook 1.4.7, maar gaan mijn keys/clicks dan niet weg?![]()
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 12:09 schreef Ravii het volgende:
[..]
wel, dan moet je maar pulsen
voordelen: daarna kan je niet meerperongeluk pulsen en je hebt ook miles erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |