En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nadia dacht dat men rekening zouden houden met haar als ze zich staat te douchen of omkleden.
Mens, er staan 160 camera's op je gericht.
Nou die tieten van Nadia zijn net zo misselijkmakend als de ouwe en trouwens ook nieuwe van natasia..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ze hangen echt heel erg. De tepels wijzen richting zuiden.
[afbeelding]
tja tis toch ook zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian kwam de slaapkamer inlopen, en Nadia dacht dat hij net zijn bed uitkwam, omdat zijn haar zo warrig zat.![]()
Ze wil ook naar de bergmanKliniek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.
Tis nodig..maar jah...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze wil ook naar de bergmanKliniek.
Kunnen ze achter kijken of het nodig is.
Foutje, had inderdaad nog 'in kleur' tussen moeten staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Eerste beelden waren gister toch al binnen ?
(ok, zwart/wit)
Goed advies Pumaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou zo zie je maar weer Mannen....laat je niet verrassen voor je trouwd..zorg dat ze naakt is geweest voor je het huwelijks bootje instapt..hahaha...wow Echt lelijke borstjes heeft Nadia..maar ach...wie ben ik om daar verder mee te zitten...
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou zo zie je maar weer Mannen....laat je niet verrassen voor je trouwd..zorg dat ze naakt is geweest voor je het huwelijks bootje instapt..hahaha...wow Echt lelijke borstjes heeft Nadia..maar ach...wie ben ik om daar verder mee te zitten...
Ach joh het gaat toch om het karakterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Ach, met twee broodjes, wat sla, komkommer, kaas en mayo en ketchup zijn ze vast goed te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:
Ja als ik haar was had ik het geld van die lipo ook in borsten gestopt en de buik gewoon weggetraint.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah maar vermoedelijk staat haar karakter me ook niet aan aangezien ze dikke maatjes is met moeder hell in de villa dus jah.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh het gaat toch om het karakter![]()
Ja dat is echt erg hoor, maargoed ik zeg het nogmaals, dit meisje is vroeger vrij dik geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22
Zo das een goeie...ennuh waardan liposuctie in godsnaam..tis niet te zien...!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja als ik haar was had ik het geld van die lipo ook in borsten gestopt en de buik gewoon weggetraint.
Ik vind dat best wel noodzaak ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Ehm... is er een noodzaak om zo lang in dat rose dingetje rond te blijven lopen?
Ze kunnen het wel... ons een plezier doen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Lief hoor iedereen piano spelen en zingen
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Ehm... is er een noodzaak om zo lang in dat rose dingetje rond te blijven lopen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer. dat de camera's massaal op haar gericht staan.
Het lijkt de Familie von Trap wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Lief hoor iedereen piano spelen en zingen
ja ze moet haar jurk ff naar beneden trekkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Het ergste voor d'r is dat zij bij elke ruzie met Amanda gaat te horen krijgen dat ze theezakjes heeft...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Vergeleken met Nadia heeft Amanda gewoon een waanzinnig lekker lijf
Dat vind ik nogal cru ten opzichte van Franse clochards.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian heeft zijn haar naar zwevers motief laten stylen door sloerieslettebakamanel?? Tis net een franse clochard
Ammehoela.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal cru ten opzichte van Franse clochards.
Ze oogde nog enigszins redelijk bij binnenkomst, maar gedurende die paar maanden is ze er ronduit HONDS gaan uitzien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkop![]()
Zodra er genoeg beelden zijn zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ze moet haar jurk ff naar beneden trekken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergat......quote:
er is maar 1 ding eng.... de cap van dat lijk in bed gisteren.....quote:
daarom deed ze het zeker ook zo langzaam. Dat aankledenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.
mee eens Scan...Ik bedoel Amanda heeft een strak lijf met hier en daar wat cellulitus op der beentjes en billetjes maar Nadia is gewoon jah ..hoe zal ik het vriendelijk zeggen...een marrokaans lijf..in die zin ..brede reet...arabisch manier van vetverwerking...arabieren worden anders dik dan Nls.. dus jah..tis gewoon zoals ze ongeveer zou moeten zijn..alleen jah tis discipline om het strak te houden lijkt me..een lipo heeft geen zin als je daarna een hamburger gaat vretenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Met zoveel minpunten moet je wel extra aandacht op je goede punten proberen te vestigen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat ik zo zie is ze wel heel erg ijdel...
ik zat het net te denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat ik zou schrikken van een foto van 99% van de users die alles aan Nadia afkeuren.![]()
![]()
Ik ga hem ECHT niet nog een keer postenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
er is maar 1 ding eng.... de cap van dat lijk in bed gisteren.....
het eerste gouden kooi lijk is een feit
zeker weten....................quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat ik zou schrikken van een foto van 99% van de users die alles aan Nadia afkeuren.![]()
![]()
Wel alle kijkers in het algemeen. Dido liep ook vaak rond in slipjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou in gedachten heeft hoor...![]()
![]()
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkop![]()
Amanda :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
mee eens Scan...Ik bedoel Amanda heeft een strak lijf met hier en daar wat cellulitus op der beentjes en billetjes maar Nadia is gewoon jah ..hoe zal ik het vriendelijk zeggen...een marrokaans lijf..in die zin ..brede reet...arabisch manier van vetverwerking...arabieren worden anders dik dan Nls.. dus jah..tis gewoon zoals ze ongeveer zou moeten zijn..alleen jah tis discipline om het strak te houden lijkt me..een lipo heeft geen zin als je daarna een hamburger gaat vreten
Maar het gaat toch om de bewoners? We oordelen toch over alle bewoners.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
check site.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Frasier het volgende:
Op welk mailadres kan ik de redactie bereiken?
niet doen idd.... wil vanavond eens een keer op tijd mijn bed induikenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga hem ECHT niet nog een keer posten![]()
Precies, dat dacht ik ook al...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Je bedoelt dat ze niet de Playboy in gedachten hebben? Wat een slettebakken dan zeg!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel alle kijkers in het algemeen. Dido liep ook vaak rond in slipje![]()
Absoluut, saai als de neten maar wel de mooiste.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda :![]()
Nena is de mooiste die ooit binnen de muren van dit kot is geweest.
Echt niet..Nena is ook een wanna B britney...geef mij maar Ilona..die is voor haar leeftijd absoluut de topper vd villa geweest..heb wel is mooie foto's van Ilona gezien..nou de rest in de villa kan daar een puntje aan zuigen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda :![]()
Nena is de mooiste die ooit binnen de muren van dit kot is geweest.
vertel vertelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef PumaStreamer het volgende:
Lachuh hoe huub de rest afzeikt.go huub..haha
Jazeker, posten!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga hem ECHT niet nog een keer posten![]()
oh god ik krijg de slappe lach van ons allemaal
Hou nou op, ik krijg straks buikpijn van het lachen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
niet doen idd.... wil vanavond eens een keer op tijd mijn bed induiken
ja maar toch...........we komen zo veel te weten over de gedachte gang van sommige onder ons............quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om de bewoners? We oordelen toch over alle bewoners.
Smaken verschillen. (Gelukkig maar).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt niet..Nena is ook een wanna B britney...geef mij maar Ilona..die is voor haar leeftijd absoluut de topper vd villa geweest..heb wel is mooie foto's van Ilona gezien..nou de rest in de villa kan daar een puntje aan zuigen..
gooibrianeraubuit@brianlosers.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Frasier het volgende:
Op welk mailadres kan ik de redactie bereiken?
'tikkeltje' ??? Hbe je de caps wel gezien? Haar tepels wijzen echt gewoon naar beneden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef Gigageil het volgende:
Om nog ff op de tieten van Nadia terug te komen.
Ze zijn toch wel mooi. Tikkeltje hangen ze, maar dat hoort bij grote echte tieten. Altijd nog beter dan die kogelronde nep-tieten die operatief gemaakt zijn.....
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Huub moet uitkijken voor Nadia voel ik..vertel niet te veel jongen..
Wat heeft die eikel nou weer met zijn haar gedaan......ziet er echt nie uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas zou zeggen : "De beelden waren niet mooi"
[afbeelding]
das waar..en idd gelukkig maar...moet ook wel zeggen dat nena zeker niet slecht is..maar ze profileerd zich als dom blondje en dat straalt ze dan dus ook uit..maar als ik ze moet vergelijken met de meiden van haar leeftijd...dan is ze idd de mooiste tot nu toe in de kooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. (Gelukkig maar).
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'tikkeltje' ??? Hbe je de caps wel gezien? Haar tepels wijzen echt gewoon naar beneden.
Maar goed, je moet het zelf weten
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. (Gelukkig maar).
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]getver ...nou hier ga ik over dromen (eng dromen )![]()
Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
!!!!!!!!!! echt he alsof ze er trots op is ofzo..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef milk-shake het volgende:
nou trekken we nog wat aan ...........of is het echt een jurk![]()
Dan moet je echt giga geil zijn wil je dat lekker vinden;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:32 schreef Gigageil het volgende:
mmmmmm lekker kontje hoor......leuk in dat roze broekje![]()
Die moeten ze eruit dragen, bedoel je. Serieus, ik vind nog steeds dat ze een exit had verdient voor het trappen van Jaap.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd een spoiler ... natas gaat dus echt never nooit over 3 maanden naar huis
Das een understatement...gewoon mega dronken...sluier der overheen en rammen maar...hjaajajaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dan moet je echt giga geil zijn wil je dat lekker vinden;)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen onder 'Veenlijk.jpg'...
Wat een dikke poes...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind er dus niks sexies aan....
[afbeelding]
Alleen nog een opgerolde handoek onder zijn kin, Kunnen ze hem zo ter aarde bestellen met een dag of twee..quote:
sorry ik ook niet als ik op deze foto afga.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind er dus niks sexies aan....
[afbeelding]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wanneer wordt die Bennix nou eens getoneelhaakt. Als hij eens in beeld is loopt hij te zakkenwassen. Verder zie ik helemaal NIKS van hem.
Jazeker wel.. Haar gezicht is HAWT!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Nadia is toch helemaal niet leuk/lekker om te zien!?
Wtf...
nah, ik heb die foto van de redactie gezien, dus dan begrijp je het welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomen
Was het niet een desillusie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef 2live het volgende:
Wat een lekkere binnenkomer die geweldige caps van jullie!!!![]()
Wil iedereen die een mooiere kont heeft daar NU een foto van posten. (Die zijn er vast wel, kom maar kom maar kom maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ik ook niet als ik op deze foto afga.![]()
Het is Natasia...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Alleen nog een opgerolde handoek onder zijn kin, Kunnen ze hem zo ter aarde bestellen met een dag of twee..![]()
nou dan ben je wel ff bezigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Kwestie van het scheermes erover......![]()
Ik vind dat hoofd van haar ook niet echt geweldig ofzo...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jazeker wel.. Haar gezicht is HAWT!
Alleen treedt er nogal wat fysieke dissonantie op from the neck down..
Een autoban!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is Natasia...
Ik zal mezelf voor straf enige tijd verwijderen wegens het op griezelige wijze verstoren van de COS.
Worden die door de overname van RTL ook ontslagen denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nah, ik heb die foto van de redactie gezien, dus dan begrijp je het wel![]()
Tja echt het enige wat hij doet is ruzie makne met huub en dat hebben we nu echt wel gezien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomen
Die kiezen er niet voor om op TV te gaan toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil iedereen die een mooiere kont heeft daar NU een foto van posten. (Die zijn er vast wel, kom maar kom maar kom maar)
Ja... Doodgaan, ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja echt het enige wat hij doet is ruzie makne met huub en dat hebben we nu echt wel gezien.
AUB eens iets anders dan die ruzie's met Huub al weken lang echt boring
Is waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Die kiezen er niet voor om op TV te gaan toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |