Alleen nog een opgerolde handoek onder zijn kin, Kunnen ze hem zo ter aarde bestellen met een dag of twee..quote:
sorry ik ook niet als ik op deze foto afga.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind er dus niks sexies aan....
[afbeelding]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wanneer wordt die Bennix nou eens getoneelhaakt. Als hij eens in beeld is loopt hij te zakkenwassen. Verder zie ik helemaal NIKS van hem.
Jazeker wel.. Haar gezicht is HAWT!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Nadia is toch helemaal niet leuk/lekker om te zien!?
Wtf...
nah, ik heb die foto van de redactie gezien, dus dan begrijp je het welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomen
Was het niet een desillusie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef 2live het volgende:
Wat een lekkere binnenkomer die geweldige caps van jullie!!!![]()
Wil iedereen die een mooiere kont heeft daar NU een foto van posten. (Die zijn er vast wel, kom maar kom maar kom maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ik ook niet als ik op deze foto afga.![]()
Het is Natasia...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Alleen nog een opgerolde handoek onder zijn kin, Kunnen ze hem zo ter aarde bestellen met een dag of twee..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |