quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Vergeleken met Nadia heeft Amanda gewoon een waanzinnig lekker lijf
Ik vergat......quote:
er is maar 1 ding eng.... de cap van dat lijk in bed gisteren.....quote:
daarom deed ze het zeker ook zo langzaam. Dat aankledenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.
mee eens Scan...Ik bedoel Amanda heeft een strak lijf met hier en daar wat cellulitus op der beentjes en billetjes maar Nadia is gewoon jah ..hoe zal ik het vriendelijk zeggen...een marrokaans lijf..in die zin ..brede reet...arabisch manier van vetverwerking...arabieren worden anders dik dan Nls.. dus jah..tis gewoon zoals ze ongeveer zou moeten zijn..alleen jah tis discipline om het strak te houden lijkt me..een lipo heeft geen zin als je daarna een hamburger gaat vretenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Vergeleken met Nadia heeft Amanda gewoon een waanzinnig lekker lijf
Met zoveel minpunten moet je wel extra aandacht op je goede punten proberen te vestigen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat ik zo zie is ze wel heel erg ijdel...
ik zat het net te denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat ik zou schrikken van een foto van 99% van de users die alles aan Nadia afkeuren.![]()
![]()
Ik ga hem ECHT niet nog een keer postenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
er is maar 1 ding eng.... de cap van dat lijk in bed gisteren.....
het eerste gouden kooi lijk is een feit
zeker weten....................quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat ik zou schrikken van een foto van 99% van de users die alles aan Nadia afkeuren.![]()
![]()
Wel alle kijkers in het algemeen. Dido liep ook vaak rond in slipjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou in gedachten heeft hoor...![]()
![]()
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkop![]()
Amanda :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
mee eens Scan...Ik bedoel Amanda heeft een strak lijf met hier en daar wat cellulitus op der beentjes en billetjes maar Nadia is gewoon jah ..hoe zal ik het vriendelijk zeggen...een marrokaans lijf..in die zin ..brede reet...arabisch manier van vetverwerking...arabieren worden anders dik dan Nls.. dus jah..tis gewoon zoals ze ongeveer zou moeten zijn..alleen jah tis discipline om het strak te houden lijkt me..een lipo heeft geen zin als je daarna een hamburger gaat vreten
Maar het gaat toch om de bewoners? We oordelen toch over alle bewoners.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
check site.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Frasier het volgende:
Op welk mailadres kan ik de redactie bereiken?
niet doen idd.... wil vanavond eens een keer op tijd mijn bed induikenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga hem ECHT niet nog een keer posten![]()
Precies, dat dacht ik ook al...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |