En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nadia dacht dat men rekening zouden houden met haar als ze zich staat te douchen of omkleden.
Mens, er staan 160 camera's op je gericht.
Nou die tieten van Nadia zijn net zo misselijkmakend als de ouwe en trouwens ook nieuwe van natasia..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ze hangen echt heel erg. De tepels wijzen richting zuiden.
[afbeelding]
tja tis toch ook zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian kwam de slaapkamer inlopen, en Nadia dacht dat hij net zijn bed uitkwam, omdat zijn haar zo warrig zat.![]()
Ze wil ook naar de bergmanKliniek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toen ze net haar borsten nog even liet zien, keek ze wel even goed dat er ook een camera op haar gericht stond.
Tis nodig..maar jah...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze wil ook naar de bergmanKliniek.
Kunnen ze achter kijken of het nodig is.
Foutje, had inderdaad nog 'in kleur' tussen moeten staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Eerste beelden waren gister toch al binnen ?
(ok, zwart/wit)
Goed advies Pumaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou zo zie je maar weer Mannen....laat je niet verrassen voor je trouwd..zorg dat ze naakt is geweest voor je het huwelijks bootje instapt..hahaha...wow Echt lelijke borstjes heeft Nadia..maar ach...wie ben ik om daar verder mee te zitten...
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou zo zie je maar weer Mannen....laat je niet verrassen voor je trouwd..zorg dat ze naakt is geweest voor je het huwelijks bootje instapt..hahaha...wow Echt lelijke borstjes heeft Nadia..maar ach...wie ben ik om daar verder mee te zitten...
Ach joh het gaat toch om het karakterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Ach, met twee broodjes, wat sla, komkommer, kaas en mayo en ketchup zijn ze vast goed te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:
Ja als ik haar was had ik het geld van die lipo ook in borsten gestopt en de buik gewoon weggetraint.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah maar vermoedelijk staat haar karakter me ook niet aan aangezien ze dikke maatjes is met moeder hell in de villa dus jah.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh het gaat toch om het karakter![]()
Ja dat is echt erg hoor, maargoed ik zeg het nogmaals, dit meisje is vroeger vrij dik geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22
Zo das een goeie...ennuh waardan liposuctie in godsnaam..tis niet te zien...!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja als ik haar was had ik het geld van die lipo ook in borsten gestopt en de buik gewoon weggetraint.
Ik vind dat best wel noodzaak ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Ehm... is er een noodzaak om zo lang in dat rose dingetje rond te blijven lopen?
Ze kunnen het wel... ons een plezier doen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Lief hoor iedereen piano spelen en zingen
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Ehm... is er een noodzaak om zo lang in dat rose dingetje rond te blijven lopen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer. dat de camera's massaal op haar gericht staan.
Het lijkt de Familie von Trap wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Lief hoor iedereen piano spelen en zingen
ja ze moet haar jurk ff naar beneden trekkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Het ergste voor d'r is dat zij bij elke ruzie met Amanda gaat te horen krijgen dat ze theezakjes heeft...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nadia nou 50 was, was er weinig aan de hand. Maar een meisje van 22
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Vergeleken met Nadia heeft Amanda gewoon een waanzinnig lekker lijf
Dat vind ik nogal cru ten opzichte van Franse clochards.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian heeft zijn haar naar zwevers motief laten stylen door sloerieslettebakamanel?? Tis net een franse clochard
Ammehoela.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, ze verwacht privacy in de slaapkamer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal cru ten opzichte van Franse clochards.
Ze oogde nog enigszins redelijk bij binnenkomst, maar gedurende die paar maanden is ze er ronduit HONDS gaan uitzien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeleken met Nadia heeft Amanda echt een rotkop![]()
Zodra er genoeg beelden zijn zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ze moet haar jurk ff naar beneden trekken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |