Bingo the Clown-oquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:59 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben bang voor clowns.
Echt triest gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig![]()
Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:
[..]
Echt triest gewoon![]()
Kan me best voorstellen dat je als (semi-) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
![]()
+quote:Nare ervaringen met Bassie
Is net als:quote:bassie heeft mij 3 jaar lang misbruikt toen ik jong was.. ik heb het jaren lang verdrongen..
Jah, waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie ook nare ervaringen met hem
Tja, je kunt haar geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Pien85 het volgende:
Heb t er net nog even over gehad met die vriendin van me, de reden die Bassie er later voor gaf was: Je dochter heeft niet eens het fatsoen om een oude man te laten genieten van zijn ijsje, maar dat zal wel aan jouw kwaliteiten als moeder liggen...
WTF?! echt...
Het is totaal off topic maar het doet me denken aan de tennisser Marat Safin. Toen mijn zoon 4 jaar was (5 jaar geleden alweerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:
[..]
Echt triest gewoon![]()
Kan me best voorstellen dat je als (semi-) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
![]()
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De clown Bassie heeft 2 kinderen geslagen.
wie Adriaan zegt moet ook Bassie durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen![]()
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
Adriaan is veel aardiger, maar dat vond ik in de tv-series alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...
'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
whehehequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen![]()
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
Wat lief!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef klaarover het volgende:
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.
Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
niet die idioot weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
Ik heb de mails gelezen die hij haar had gestuurt, zal haar zo eens vragen om wat kopietjes voor hier in t topic, maar inderdaad, zijn nederlands is bar en bar slecht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Ach ja. Daar kan ik ook nog wel wat leuke dingen over vertellenHij is alleen aardig als ie denkt dat hij er zelf beter van kan worden.
Es even denken. Ja, dit is wel een leuke. Een paar jaar terug waren we met een paar man van Fok (uit het B&A topic) een forum/sitetje begonnen over B&A. Daar hoorde ook een soort internet radiootje bij. Rond die tijd was de opening van de B&A tentoonstelling in Dieren waarvoor we uitnodigingen hadden. Men vroeg toen of Bassie en Adriaan wat van die spotjes wilden inspreken (via de telefoon), ja, prima joh, vooral Bas vond het een leuk initiatief en dit en dat, kwam wel in orde.
De eerstvolgende keer dat daar via mail aan gerefereerd werd (afspraak maken voor dat telefoongesprek) realiseerde meneer dat hij inkomsten misliep en sloeg hij om als een blad aan een boom. In plaats van een groep enthousiaste fans waren we ineens een stel kinderachtige pubers die over zijn rug geld verdienden met die internetradio (die de beheerder alleen maar geld heeft gekost, nooit iets opgeleverd).
Overigens, ik moest wel keihard lachen over dat mailtje van die dyslectische persoon. Zijn eigen nederlands is ook vrij beroerd
Pas maar op, als je ze plaatst heb je zo een brief van zijn advocaat op de deurmat liggen wegens schending van het briefgeheim/smaad/laster. Is ie goed inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de mails gelezen die hij haar had gestuurt, zal haar zo eens vragen om wat kopietjes voor hier in t topic, maar inderdaad, zijn nederlands is bar en bar slecht.
Moet ie s proberenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pas maar op, als je ze plaatst heb je zo een brief van zijn advocaat op de deurmat liggen wegens schending van het briefgeheim/smaad/laster. Is ie goed in
Ik vind de series nog steeds leuk. Daar is ie zo anders (behalve dan als ie praat over de boeven in elkaar slaanquote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ik geloof als ik dit allemaal zo lees, dat er nog weinig mensen fan van em zijn...!
Een stuk positiever, tot er een misverstand ontstond en hij alle medewerking per direct opzegde. We denken nog steeds dat Bas op hem heeft ingepraat, maar dat zijn dus slechts speculaties. Het frappante was in ieder geval dat de twee grote problemen kwamen nadat we op het forum ons kritisch hadden uitgelaten over Bassies nieuwe serie en show.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Urquhart het volgende:
En hoe stond Adriaan tegenover die fanclub?
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig![]()
Het is een tastbaar bewijs dat je iemand hebt ontmoet. Sommige mensen vinden dat prettig.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******![]()
Kijk uit! Anders leest-ie dit en stuurt een advocaat met een rekening langs!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef steeg het volgende:
Bassie heeft mij en mijn moeder uit een brandend huis gered!
Hij was op tv en ik keek dat 's ochtends altijd, waardoor ik de vlammen op tijd opmerkte.
ja en die kan ook vervalst zijn dus echt veel nut heeft het niet...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een tastbaar bewijs dat je iemand hebt ontmoet. Sommige mensen vinden dat prettig.
Als je er met je neus bovenop staat als ie gezet wordt, lijkt het me niet dat die vervalst isquote:Op zondag 1 juli 2007 18:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja en die kan ook vervalst zijn dus echt veel nut heeft het niet...
Kinderen zijn kinderenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bassie is altijd alleenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Urquhart het volgende:
En hoe stond Adriaan tegenover die fanclub?
Dat wil niet zeggen dat Adriaan geen mail/telefoon beantwoordt...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bassie is altijd alleen
adriaan is er niet meer bij
Een paar maanden, in 2004. Da's allang weer bijgelegd. Ze hebben samen de tentoonstelling in Dieren geopend en dat ging prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
ze hadden toch ruzie ?
Ze was 2... dat begrijpt zo'n kind niet, die vond het alleen maar cool dat Bassie, haar grote held, iets voor haar op papier had getekend...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******![]()
Met schmink en in zn pak?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef LuDa het volgende:
Ja!
De broers wonen/woonden bij mijn familie in de buurt.
Dan ging ik als klein meisje soms naar de tabakswinkel op de hoek voor mn oom (en wat snoepjes voor mezelf). En toen zat Bassie daar ineens stomdronken op de stoep te lallen
![]()
![]()
Ja, toen was ie 18 of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef NJlo het volgende:
Hij is ook helemaal geen artiest, vroeger reed hij wat vrachtwagens en bouwde hij een beetje bij Boltini..
Hij is ook niks geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, toen was ie 18 of zoToen was niemand nog iets.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Nou, ik deel 'mquote:
Ik vind dat ie best veel bereikt heeft, met z'n vier jaar lagere school. Hij is er persoonlijkheid-gewijs alleen niet veel beter van geworden.quote:
Inderdaad, de belastingdienst heeft genoeg geld aan hem verdiendquote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef B_TRAVEN het volgende:
hij heeft iig genoeg geld verdiend, die kneus.
Nou ja, dat valt dus nog wel een beetje tegen. Een paar jaar geleden heb ik eens wat rapporten opgevraagd bij de KvK en toen stond zijn bedrijf een paar ton in het rood. Kweenie hoe dat nu is, dat is dus inmiddels alweer een paar jaar geleden (2003 en 2004 geloof ik) maar er was destijds in ieder geval een goede reden dat hij doorging en dat Adriaan stopte. Het bedrijf van Aad had iets van vier ton of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef B_TRAVEN het volgende:
hij heeft iig genoeg geld verdiend, die kneus.
staat ie alweer op de FP, het begint een beetje op Paris Hilton te lijken..quote:'Clown Bassie had vaker losse handjes'
Clown Bassie zou wel vaker losse handjes hebben gehad op kermissen. Luisteraars van Omroep Brabant komen met allerlei verhalen over Bassie. In de Eindhovense wijk Stratum zou de clown een jaar geleden een jongen hebben geslagen.
Hij wilde ook geen handen schudden ''omdat hij daar eczeem van zou krijgen'', zo vertelde een vrouw uit Eindhoven. Afgelopen week zou hij ook een kind hebben geslagen op de kermis in Berkel-Enschot. De ouders van het kind zijn naar de politie gestapt en hebben een aanklacht ingediend wegens mishandeling. Bassie heeft op zijn beurt weer een aanklacht ingediend wegens smaad en wil een schadevergoeding van vijfduizend euro.
In Valkenswaard zou hij een vrouw met haar kleinkinderen hebben uitgescholden. Dat gebeurde twee jaar geleden op de kermis. De kleinkinderen wonen in Zuid-Afrika en kwamen met hun oma naar de kermis. Bassie zou hebben geweigerd om ze een handje te geven en riep het gezelschap toe: ''Al komen ze uit Timboektoe, sodemieter op''. De toeschouwers waren zeer verbaasd over de reactie van de clown. Volgens de luisteraar van Omroep Brabant maakte hij de indruk alsof hij een glaasje te veel op had.
Daarnaast belde er ook nog een vrouw uit Overijssel die vertelde dat ze in 1980 met haar zoon op een kermis in Brabant was. Daar vroegen ze aan Bassie of hij een lp wilde signeren. De clown had daar kennelijk geen zin in want hij zou hebben geroepen: ''Vuile mongool, ik teken voor jou niks''.
Clown Bassie heeft politiebeveiliging gekregen. Grappenmakers hebben een affiche gemaakt met de oproep: 'Wie het oranje haar van Bassie weet te bemachtingen krijgt een meter bier'.
Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef RM-rf het volgende:
Jullie hebben het nu wel allemaal over Bassie, maar Adriaan was ook heus geen lieverdje hoor ....
laten we dat vooral niet vergeten, Bassie is zo geworden door Adriaan.
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.
vertel dat maar aan mijn kont.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..
Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.
Nee, geef mij maar Bassie.
Zo goed ken ik ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..
Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.
Nee, geef mij maar Bassie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |