Dat wil niet zeggen dat Adriaan geen mail/telefoon beantwoordt...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bassie is altijd alleen
adriaan is er niet meer bij
Een paar maanden, in 2004. Da's allang weer bijgelegd. Ze hebben samen de tentoonstelling in Dieren geopend en dat ging prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
ze hadden toch ruzie ?
Ze was 2... dat begrijpt zo'n kind niet, die vond het alleen maar cool dat Bassie, haar grote held, iets voor haar op papier had getekend...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******![]()
Met schmink en in zn pak?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef LuDa het volgende:
Ja!
De broers wonen/woonden bij mijn familie in de buurt.
Dan ging ik als klein meisje soms naar de tabakswinkel op de hoek voor mn oom (en wat snoepjes voor mezelf). En toen zat Bassie daar ineens stomdronken op de stoep te lallen
![]()
![]()
Ja, toen was ie 18 of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef NJlo het volgende:
Hij is ook helemaal geen artiest, vroeger reed hij wat vrachtwagens en bouwde hij een beetje bij Boltini..
Hij is ook niks geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, toen was ie 18 of zoToen was niemand nog iets.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Nou, ik deel 'mquote:
Ik vind dat ie best veel bereikt heeft, met z'n vier jaar lagere school. Hij is er persoonlijkheid-gewijs alleen niet veel beter van geworden.quote:
Inderdaad, de belastingdienst heeft genoeg geld aan hem verdiendquote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef B_TRAVEN het volgende:
hij heeft iig genoeg geld verdiend, die kneus.
Nou ja, dat valt dus nog wel een beetje tegen. Een paar jaar geleden heb ik eens wat rapporten opgevraagd bij de KvK en toen stond zijn bedrijf een paar ton in het rood. Kweenie hoe dat nu is, dat is dus inmiddels alweer een paar jaar geleden (2003 en 2004 geloof ik) maar er was destijds in ieder geval een goede reden dat hij doorging en dat Adriaan stopte. Het bedrijf van Aad had iets van vier ton of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef B_TRAVEN het volgende:
hij heeft iig genoeg geld verdiend, die kneus.
staat ie alweer op de FP, het begint een beetje op Paris Hilton te lijken..quote:'Clown Bassie had vaker losse handjes'
Clown Bassie zou wel vaker losse handjes hebben gehad op kermissen. Luisteraars van Omroep Brabant komen met allerlei verhalen over Bassie. In de Eindhovense wijk Stratum zou de clown een jaar geleden een jongen hebben geslagen.
Hij wilde ook geen handen schudden ''omdat hij daar eczeem van zou krijgen'', zo vertelde een vrouw uit Eindhoven. Afgelopen week zou hij ook een kind hebben geslagen op de kermis in Berkel-Enschot. De ouders van het kind zijn naar de politie gestapt en hebben een aanklacht ingediend wegens mishandeling. Bassie heeft op zijn beurt weer een aanklacht ingediend wegens smaad en wil een schadevergoeding van vijfduizend euro.
In Valkenswaard zou hij een vrouw met haar kleinkinderen hebben uitgescholden. Dat gebeurde twee jaar geleden op de kermis. De kleinkinderen wonen in Zuid-Afrika en kwamen met hun oma naar de kermis. Bassie zou hebben geweigerd om ze een handje te geven en riep het gezelschap toe: ''Al komen ze uit Timboektoe, sodemieter op''. De toeschouwers waren zeer verbaasd over de reactie van de clown. Volgens de luisteraar van Omroep Brabant maakte hij de indruk alsof hij een glaasje te veel op had.
Daarnaast belde er ook nog een vrouw uit Overijssel die vertelde dat ze in 1980 met haar zoon op een kermis in Brabant was. Daar vroegen ze aan Bassie of hij een lp wilde signeren. De clown had daar kennelijk geen zin in want hij zou hebben geroepen: ''Vuile mongool, ik teken voor jou niks''.
Clown Bassie heeft politiebeveiliging gekregen. Grappenmakers hebben een affiche gemaakt met de oproep: 'Wie het oranje haar van Bassie weet te bemachtingen krijgt een meter bier'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |