abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50993049
De clown Bassie heeft 2 kinderen geslagen.

Zelf toen ik 10 was kwam hij naar de kermis in onze stad.
Dus ik kijken naar Bassie he , maar toen ik naast hem stond kreeg ik een flinke duw van hem en toen liep hij door.

Hebben jullie ook nare ervaringen met hem
Op tv is hij braaf maar in het echt valt hij tegen
pi_50993056
ik ben bang voor clowns.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 30 juni 2007 @ 07:47:01 #3
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_50993613
Ik heb hem eens zonder clownskleren op tv gezien.
pi_50993688
Het schijnt nogal 'n lul te zijn, maar wat wil je als je op je 71'ste nog volop de clown moet uithangen, omdat je de belasting hebt besodemieterd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_50993713
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_50994055
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_50994568
die bassie is geen clown maar een asociale geldwolf
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:31:38 #9
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_50994612
Toen ik klein was, nam de oppas ons me eens mee naar een Bassie en Adriaan optreden in de lokale sporthal.
Maar dat bleek meer een soort tellsell presentatie van B&A merchandise die natuurlijk voor een 'speciaal prijsje' te koop waren achter in de zaal

Dat snap je ook pas jaren later, toen dacht je ik mag ook niks hebben.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_50994684
Toen ik klein was nam mijn vader me mee naar een optreden van Bassie en Adriaan. Ik vond het helemaal super, dus het volgende jaar gingen we weer. Maar toen hadden ze nog precies dezelfde show....Dat was de allereerste keer dat ik me genaaid voelde in mijn leven.
Spoilers!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:47:50 #11
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_50994767
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_50994817
Ik ben toen ik klein was ook weleens naar Bassie en Adriaan geweest, en toen beet Bassie een jongetje wat voor z'n standje met merchandise stond te kijken toe dat hij wat moest kopen of op moest rotten !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:56:09 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_50994858
bassie heeft mij 3 jaar lang misbruikt toen ik jong was.. ik heb het jaren lang verdrongen..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:06:27 #14
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_50995000
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:59 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben bang voor clowns.
Bingo the Clown-o
http://www.youtube.com/watch?v=cy52X-b5UPc
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_50995303
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig
Echt triest gewoon
Kan me best voorstellen dat je als (semi- ) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:41:53 #16
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_50995631
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:

[..]

Echt triest gewoon
Kan me best voorstellen dat je als (semi- ) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...
pi_50995813
quote:
Nare ervaringen met Bassie
+
quote:
bassie heeft mij 3 jaar lang misbruikt toen ik jong was.. ik heb het jaren lang verdrongen..
Is net als:

1+1=2

alias Capriccio Dieu Donné
pi_50995925
Vervelende clown (Jiskefet)

[ Bericht 7% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 30-06-2007 12:21:45 ]
alias Capriccio Dieu Donné
pi_50995988
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie ook nare ervaringen met hem
Jah, waar moet ik beginnen

Toen mn broer klein was mocht hij gaan kijken bij de caravan van b & a, er stonden best wel veel kinderen. En toen mijn broer eindelijk aan de beurt was voor een handtekening, zei meneer de clown boos dattie wel wat anders te doen had. (samen met zn biertje)

Een paar jaar later kwam ik (12 jaar oud) meneer de clown tegen in een bejaardentehuis waar de kinderen met oma's en opa's samen konden genieten van een optreden (o.i.d.) Na afloop stonden er ik weet niet hoeveel kinderen voor handtekeningen of gewoon simpelweg een handje schudden. Toen had hij alleen maar oog voor zijn bier & de oudjes. Uiteindelijk kwam ik aan die tafel en toen hij tegen mij begon te chagrijnen heb ik hem gewoon pen en papier gegeven, handtekening laten zetten.... En natuurlijk aan mn broer gegeven voor zn verjaardag

Bassie is gewoon een gemene clown Heeft voor genoeg trauma's gezorgd
pi_50996140
Bassie is echt ultraman. Al die wereldreizen. B100 was juist altijd eng.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:07:28 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_50996205
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...
Tja, je kunt haar geen ongelijk geven
Vampire Romance O+
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:09:31 #22
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_50996253
Heb t er net nog even over gehad met die vriendin van me, de reden die Bassie er later voor gaf was: Je dochter heeft niet eens het fatsoen om een oude man te laten genieten van zijn ijsje, maar dat zal wel aan jouw kwaliteiten als moeder liggen...

WTF?! echt...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:59:26 #23
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_50997697
Geen nare ervaringen hier, kreeg heel aardig zijn handtekening op Kid's World.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_50998071
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Pien85 het volgende:
Heb t er net nog even over gehad met die vriendin van me, de reden die Bassie er later voor gaf was: Je dochter heeft niet eens het fatsoen om een oude man te laten genieten van zijn ijsje, maar dat zal wel aan jouw kwaliteiten als moeder liggen...

WTF?! echt...
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:13:20 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50998165
Wat een nare man!!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_50998195
iets van 18 jaar terug was hij ook gemeen tegen mij. Volgens mij ma.
Ik kan het me niet meer herinneren.
pi_50998791
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:

[..]

Echt triest gewoon
Het is totaal off topic maar het doet me denken aan de tennisser Marat Safin. Toen mijn zoon 4 jaar was (5 jaar geleden alweer ) was hij z'n favoriete speler en in Rotterdam voor het abn/amro tennistoernooi. Na z'n gewonnen wedstrijd gaf hij geen handtekeningen. Nou ja, kan gebeuren. Later kwamen we hem tegen, mijn zoon haalde hem in, trok even aan z'n jas en liet de bal met stift zien. Safin keek even en liep weer verder.. Het is 5 jaar geleden maar hij kan Safin niet meer uitstaan. Hewitt heeft z'n plaats ingenomen door een jaar later niet alleen een handtekening te geven maar ook even een gesprekje met ons aan te gaan Kinderen vergeten zulke dingen gewoon niet.
pi_51001786
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De clown Bassie heeft 2 kinderen geslagen.
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
pi_51001847
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
wie Adriaan zegt moet ook Bassie durven zeggen.

pi_51001868
wij (ons familie) houden niet van clowns
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51001869
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...

'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eindredactie Games zaterdag 30 juni 2007 @ 15:32:45 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_51001873
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_51001963
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...

'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
Adriaan is veel aardiger, maar dat vond ik in de tv-series al
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:45:09 #34
111571 klaarover
klaar? over!
pi_51002200
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:47:00 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51002246
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
whehehe
Vampire Romance O+
pi_51002270
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.

Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
pi_51002293
pi_51002312
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
Wat lief!
pi_51002408
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat lief!
pi_51002636
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef klaarover het volgende:
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:12:01 #41
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51002874
Ik vind geschminkte mensen sowieso kut, als kind al. Vond Zwarte Pieten ook nooit grappig.

Maar als ik dit topic zo lees is die Bassie een nog ergere ploert dan ik dacht.
pi_51002974
Yucko is leuker
Narf!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:30:09 #43
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_51003353
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx

[ Bericht 67% gewijzigd door Gluckskafer op 30-06-2007 16:37:22 ]
pi_51003552
Omg! Bassie is eeeeeeeevil!

Nooit gedacht dat die 'leuke' clown op tv zo'n eikel kon zijn... *gooit alle videobanden van B&A weg (*
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_51003666
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Kiev het volgende:
*gooit alle videobanden van B&A weg (*
pi_51003785
Goed topic .
pi_51010546
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.

Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51010894
+1

Toen ik 5 was, heb ik met mijn buurjongetje een brief geschreven naar het A-team. Nou ja, de TROS vond ons te jong dus we kregen kaartjes voor Bassie&Adriaan om ons van het A-team weg te houden ofzo. Ik janken, hoefde die kutkaartjes niet. Ik vond ze toen al stom, maar m'n buurjongetje wou er wel heen.
Hoorde later dat ze een paar honderd kinderen aan het krijsen hadden gekregen omdat ze gewoon niet op waren komen dagen.
25 jaar geleden, toen waren het al klootzakken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_51012244
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
pi_51012781
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
niet die idioot weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')