Bingo the Clown-oquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:59 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben bang voor clowns.
Echt triest gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig![]()
Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:
[..]
Echt triest gewoon![]()
Kan me best voorstellen dat je als (semi-) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
![]()
+quote:Nare ervaringen met Bassie
Is net als:quote:bassie heeft mij 3 jaar lang misbruikt toen ik jong was.. ik heb het jaren lang verdrongen..
Jah, waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie ook nare ervaringen met hem
Tja, je kunt haar geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze is nu net 3, maar wil nog steeds niet naar bassie en adriaan kijken op tv... en ze vind m niet lief, en zegt dat ook...
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Pien85 het volgende:
Heb t er net nog even over gehad met die vriendin van me, de reden die Bassie er later voor gaf was: Je dochter heeft niet eens het fatsoen om een oude man te laten genieten van zijn ijsje, maar dat zal wel aan jouw kwaliteiten als moeder liggen...
WTF?! echt...
Het is totaal off topic maar het doet me denken aan de tennisser Marat Safin. Toen mijn zoon 4 jaar was (5 jaar geleden alweerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:
[..]
Echt triest gewoon![]()
Kan me best voorstellen dat je als (semi-) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
![]()
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De clown Bassie heeft 2 kinderen geslagen.
wie Adriaan zegt moet ook Bassie durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen![]()
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
Adriaan is veel aardiger, maar dat vond ik in de tv-series alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...
'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
whehehequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen![]()
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
Wat lief!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef klaarover het volgende:
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.
Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
niet die idioot weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |