Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef RM-rf het volgende:
Jullie hebben het nu wel allemaal over Bassie, maar Adriaan was ook heus geen lieverdje hoor ....
laten we dat vooral niet vergeten, Bassie is zo geworden door Adriaan.
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.
vertel dat maar aan mijn kont.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..
Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.
Nee, geef mij maar Bassie.
Zo goed ken ik ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..
Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.
Nee, geef mij maar Bassie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |