abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:35:56 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51173553
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef RM-rf het volgende:
Jullie hebben het nu wel allemaal over Bassie, maar Adriaan was ook heus geen lieverdje hoor ....
laten we dat vooral niet vergeten, Bassie is zo geworden door Adriaan.
Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:39:02 #102
33189 RM-rf
1/998001
pi_51173635
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:

Ik heb minder vervelende aanvaringen met Adriaan dan met Bassie gehad. Aad komt toch wat intelligenter en meer voor rede vatbaar over, dat scheelt denk ik wel.
och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..

Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.

Nee, geef mij maar Bassie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:42:29 #103
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_51173724
Ik begin bijna bang van ze te worden. Gek want in de series komen ze zo anders over.
pi_51173738
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

och, als Bassie eenmaal uitgeraasd is en gewoon wat gescholden heeft en wat klappen uitgedeeld heeft, wordt die weer wat rustiger en kan je best verder een pilsje met hem drinken..

Adriaan daarentegen is écht haatdragend, die blijft je dat echt heel lang nadragen en zal niet nalaten je alsnog achter ergens te grazen te nemen in een donker steegje.

vertel dat maar aan mijn kont.
in je reet.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:47:01 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51173834
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Zo goed ken ik ze niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')