Ik heb de mails gelezen die hij haar had gestuurt, zal haar zo eens vragen om wat kopietjes voor hier in t topic, maar inderdaad, zijn nederlands is bar en bar slecht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Ach ja. Daar kan ik ook nog wel wat leuke dingen over vertellenHij is alleen aardig als ie denkt dat hij er zelf beter van kan worden.
Es even denken. Ja, dit is wel een leuke. Een paar jaar terug waren we met een paar man van Fok (uit het B&A topic) een forum/sitetje begonnen over B&A. Daar hoorde ook een soort internet radiootje bij. Rond die tijd was de opening van de B&A tentoonstelling in Dieren waarvoor we uitnodigingen hadden. Men vroeg toen of Bassie en Adriaan wat van die spotjes wilden inspreken (via de telefoon), ja, prima joh, vooral Bas vond het een leuk initiatief en dit en dat, kwam wel in orde.
De eerstvolgende keer dat daar via mail aan gerefereerd werd (afspraak maken voor dat telefoongesprek) realiseerde meneer dat hij inkomsten misliep en sloeg hij om als een blad aan een boom. In plaats van een groep enthousiaste fans waren we ineens een stel kinderachtige pubers die over zijn rug geld verdienden met die internetradio (die de beheerder alleen maar geld heeft gekost, nooit iets opgeleverd).
Overigens, ik moest wel keihard lachen over dat mailtje van die dyslectische persoon. Zijn eigen nederlands is ook vrij beroerd
Pas maar op, als je ze plaatst heb je zo een brief van zijn advocaat op de deurmat liggen wegens schending van het briefgeheim/smaad/laster. Is ie goed inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de mails gelezen die hij haar had gestuurt, zal haar zo eens vragen om wat kopietjes voor hier in t topic, maar inderdaad, zijn nederlands is bar en bar slecht.
Moet ie s proberenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pas maar op, als je ze plaatst heb je zo een brief van zijn advocaat op de deurmat liggen wegens schending van het briefgeheim/smaad/laster. Is ie goed in
Ik vind de series nog steeds leuk. Daar is ie zo anders (behalve dan als ie praat over de boeven in elkaar slaanquote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ik geloof als ik dit allemaal zo lees, dat er nog weinig mensen fan van em zijn...!
Een stuk positiever, tot er een misverstand ontstond en hij alle medewerking per direct opzegde. We denken nog steeds dat Bas op hem heeft ingepraat, maar dat zijn dus slechts speculaties. Het frappante was in ieder geval dat de twee grote problemen kwamen nadat we op het forum ons kritisch hadden uitgelaten over Bassies nieuwe serie en show.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Urquhart het volgende:
En hoe stond Adriaan tegenover die fanclub?
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Pien85 het volgende:
Vriendin van mij heeft verschrikkelijke ruzie met hem gehad. Haaroudste dochter (toen 2jaar) nam ze mee naar een optreden. Vlakbij waar ze zouden optreden zat bassie in een ijswinkeltje een ijsje te eten, de dochter van die vriendin wilde ook een ijsje en is daarna, heel moedig, zelf gaan vragen om een handtekening van Bassie. Bassie zei: "Ik zit te eten, flikker op!" (Of iets in die geest) Dus die vriendin van me naar binnen, uitleg gevraagd, werd uitgescholden... Dus ze heeft hem later nog gemailt, kreeg mail van Bassie zelf terug, met allemaal commentaar op haar spelling (ze is dyslectisch) en nog meer onzin... Kortom: Bassie is NIET aardig![]()
Het is een tastbaar bewijs dat je iemand hebt ontmoet. Sommige mensen vinden dat prettig.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om handtekeningen vragen is ook zwaar kansloos, ik snap niet dat mensen dat doen... ooooh ik ben goed ik heb een handtekening van ******![]()
Kijk uit! Anders leest-ie dit en stuurt een advocaat met een rekening langs!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef steeg het volgende:
Bassie heeft mij en mijn moeder uit een brandend huis gered!
Hij was op tv en ik keek dat 's ochtends altijd, waardoor ik de vlammen op tijd opmerkte.
ja en die kan ook vervalst zijn dus echt veel nut heeft het niet...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een tastbaar bewijs dat je iemand hebt ontmoet. Sommige mensen vinden dat prettig.
Als je er met je neus bovenop staat als ie gezet wordt, lijkt het me niet dat die vervalst isquote:Op zondag 1 juli 2007 18:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja en die kan ook vervalst zijn dus echt veel nut heeft het niet...
Kinderen zijn kinderenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
Bassie is altijd alleenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Urquhart het volgende:
En hoe stond Adriaan tegenover die fanclub?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |