hihi je zei plassertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef Frutsel het volgende:
Idd TerugVindtPlasser
Ik ga d'r dan ook maar van tussen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat voor dit tijdstip en mijn huidige staat. Ik sta er ook van te kijken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 29 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 151 Kuukske
008. 137 Papierversnipperaar
038. 085 juon_jacket1
044. 078 Frutsel
067. 062 OA
085. 056 Paaskonijn
117. 048 JortK
150. 042 vrolijke-frits
153. 041 MPG
185. 036 Jo0Lz
208. 032 Lenny_Leonard
Mijn held.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:54 schreef Sander170 het volgende:
Max Havelaar.![]()
Ik zoek me bed maar eens op, morgennacht ben ik er weer, ben wel aardig op tijd morgen.![]()
Trusten voor mensen die nog naar bed moeten, maar ik ga nu, doei.....![]()
![]()
![]()
Thuis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is iedereen?
Indah...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt sigaretje op en kijkt eens rond.
Goedemorgen
Morgen Indahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt sigaretje op en kijkt eens rond.
Goedemorgen
hey Papier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen Indah [afbeelding][afbeelding]
ja ken ik....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
grbml... WinXP blijft vragen offie opnieuw op mag starten.. NEE ik ben bezig gvd...
2e keer in 2 dagenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ken ik......zoooooo irritant....
![]()
* indahnesia.com geeft vuurtje aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
*JJ pakt koffie en steek peuk aan...![]()
![]()
![]()
Dank je....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2e keer in 2 dagen
[..]
* indahnesia.com geeft vuurtje aan
ja, rietsuiker is het, ook goed?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dank je......heb jij nog suiker in huis, de mijne is op....
![]()
is ook goed...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, rietsuiker is het, ook goed?
het regent en waait hier al de hele week....lijkt net herfst....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
het waait en het is bewolkt, maar regenen ho maa... tsssk.
herfst... dat is lang geleden alweer. Mijn laatste was in 2005quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het regent en waait hier al de hele week....lijkt net herfst....![]()
CGM....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen![]()
Crossover is hetr nou zo nodig om zoveel van dezelfde artiest te luisteren
ik vind machine head net niet mijn smaak maarja ieder zijn eigen![]()
terwijl we vorig jaar bijna dood gingen van de hitte rond deze tijd...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
herfst... dat is lang geleden alweer. Mijn laatste was in 2005
Juon Jacketquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
CGM....![]()
![]()
![]()
...ik zit nu naar NIGHTWISH te luisteren...
![]()
![]()
heycableguyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen![]()
Crossover is hetr nou zo nodig om zoveel van dezelfde artiest te luisteren
ik vind machine head net niet mijn smaak maarja ieder zijn eigen![]()
beetje variatie is nooit weg toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
terwijl we vorig jaar bijna dood gingen van de hitte rond deze tijd...![]()
Hebben ze daar ook al koffie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de meesten gebruiken indah, dus dat mag jij ook
Oplichterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
maarja, de TT in assen is weer begonnen
Gisteravond stond ik in de binnenstad van Assen, Shirts en Merchandise te verkopen van TT assen.
Shirts 20 europolo's 27 euro , Pinnetjes 6 euro
3 paar sokken 8 euro
Weet ze nog uit mijn hoofd heerlijk nutteloos.Wel veel vekocht.
![]()
Hier!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar komt koffie eigenlij kvandaan?![]()
Tis OFFICIAL merchandisequote:
DAT noem ik pas oplichting.quote:
ja, mensen geven aan van alles hun geld uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis OFFICIAL merchandiseikwerd ervoor betaald om het te verkopen
![]()
we hebben nog redelijk verkocht ook nog![]()
Zelf meegenomenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja, mensen geven aan van alles hun geld uit.
Dit vind ik 1 van de minder zinnige maar als die mensen er blij van worden![]()
en dan 10.000 man allemaal met hetzelde shirtje![]()
![]()
Verwegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar komt koffie eigenlij kvandaan?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DAT noem ik pas oplichting.
ik vroeg waar koffie oorspronkelijk vandaan kwam, niet Douwe egberts![]()
Afrika dusquote:The history of coffee can be traced to at least as early as the 9th century, when it appeared in the highlands of Ethiopia. Shepherds were the first to observe the influences of caffeine from the coffee beans when, after their goats consumed some naturally occurring coffee beans in the pasture, the goats appeared to "dance" and have an increased level of energy. From Ethiopia, it spread to Egypt and Yemen,[7] and by the fifteenth century had reached Persia, Turkey, and northern Africa.
From the Muslim world, coffee spread to Europe, and became popular there during the seventeenth century. The Dutch were the first to import it large-scale into Europe, and eventually smuggled in some seedlings in 1690, defying the Arab prohibition on exporting the plants or unroasted seeds. The Dutch later grew the crop in their colony of Java.[8] In 1583, Leonhard Rauwolf, a German physician, after returning from a ten-year trip to the Near East, gave this description of coffee:[9][10]
“ A beverage as black as ink, useful against numerous illnesses, particularly those of the stomach. Its consumers take it in the morning, quite frankly, in a porcelain cup that is passed around and from which each one drinks a cupful. It is composed of water and the fruit from a bush called bunnu. ”
When coffee reached the American colonies, it was initially not as successful as it had been in Europe, as colonists found it a poor substitute for alcohol. However, during the Revolutionary War, the demand for coffee increased so much that dealers had to hoard their scarce supplies and raise prices dramatically; this was partly owing to the reduced availability of tea from British merchants. After the War of 1812, in which Britain had temporarily cut off access to tea imports, the Americans' taste for coffee grew during the early nineteenth century, and high demand during the American Civil War together with the advancements of brewing technology secured the position of coffee as an everyday commodity in the United States. Today coffee is a common beverage of the North American breakfast and morning commute.
bedankt dat je het opgezocht ,quote:
Opgezocht?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedankt dat je het opgezocht ,![]()
nu nog hopen dat die avond meer verdiend heb dan ik dacht dat ik verdiend heb![]()
![]()
NEGERSquote:
Waar is de suiker en melk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat dachten ze toen zehet hadden uitgevonden.![]()
Ehm, tja,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NEGERSnou zwartelingen
om ff niet discriminerend over te komen tis niet zo bedoeld maar
Tis toch ironisch dat werelds armste wereld deel koffie heeft uitgevonden.
Er staat ook 'muslems' in de tekstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NEGERSnou zwartelingen
om ff niet discriminerend over te komen tis niet zo bedoeld maar
Tis toch ironisch dat werelds armste wereld deel koffie heeft uitgevonden.
suiker en melk in koffiequote:
ja daar heb ik over nagedachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, tja,
dat is nog beter dan melk, wat dacht de eerste man/vrouw toen die aan de tepels van koeien ging liggen trekken?
maarja, goed dat ze het hebben uitgevonden![]()
Klopt, kan veranderd worden, maar ik weet ff zo niet hoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja daar heb ik over nagedachtwat zal hij gedacht hebben toen die persoon dat deed?
Hmm... ff een koe klaartrekken![]()
maar hey! niemand dat witte vlekje rechtsonder in de Fipo TT gemerkt? overal zwart en dan 1 wit vlakje![]()
nog niet gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja daar heb ik over nagedachtwat zal hij gedacht hebben toen die persoon dat deed?
Hmm... ff een koe klaartrekken![]()
maar hey! niemand dat witte vlekje rechtsonder in de Fipo TT gemerkt? overal zwart en dan 1 wit vlakje![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, tja,
dat is nog beter dan melk, wat dacht de eerste man/vrouw toen die aan de tepels van koeien ging liggen trekken?
maarja, goed dat ze het hebben uitgevonden![]()
das familie van muesli en cruesliquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staat ook 'muslems' in de tekst
owh, nooit geweten. De mensen hier zien er niet echt uit als muesli en cruesli zeg maar (veel bruiner en minder krokant van buitenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das familie van muesli en cruesli![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nooit geweten. De mensen hier zien er niet echt uit als muesli en cruesli zeg maar (veel bruiner en minder krokant van buiten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ja... hmmm.. ik zal het maar niet tegen mijn buren vertellen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en het smaakt nog goed ook....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Suiker bij JJ was op, ik heb nog wat rietsuiker aan JJ gegeven. Melk heb ik niet.
Ik ook al om 07.00 uur hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tjehhhuuuuu....![]()
![]()
![]()
![]()
...wat was jij vroeg op zeg...
![]()
om 7 uur al !quote:
natuurlijk anders had ik het natuurlijk niet gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en het smaakt nog goed ook....![]()
![]()
ik heb je ook nog niet hier gezien....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt wel eerder geweest![]()
dat was de lounge johquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt wel eerder geweest![]()
Klikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb je ook nog niet hier gezien....![]()
en ik ben er vrijwel altijd...![]()
![]()
Behalve volgende weekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb je ook nog niet hier gezien....![]()
en ik ben er vrijwel altijd...![]()
![]()
dan hoop ik eignlijk hier helemaal niet te zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Behalve volgende weekDan niet zoveel..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was de lounge joh
Ben je dronken?![]()
Kan best joh, hahaha... meer blauw op straat![]()
Stormen vind je over het algemeen in DEquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG...TIS ZATERDAG EN HET LOOPT STORM....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stormen vind je over het algemeen in DE
Het is welkom terug danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*3e en laatste poging doet....![]()
hey...![]()
....welkom....
![]()
![]()
![]()
Als dit al sjaggo isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Naast Cross en Boem, nog meer blauw
![]()
Niet zo chaggie he![]()
Koffie?![]()
Dat ligt aan je instellingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
ik maar op die F5 knop drukken zijn we al op pagina 3
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
en het is al bijna middag....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Bijna, want ik ga om 12 uur eten, heb er al zin inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en het is al bijna middag....![]()
![]()
...goedemorgen...!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ik eet vanvond pas....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Bijna, want ik ga om 12 uur eten, heb er al zin in
Tja, maar ik heb nog niets gegeten vandaag, moet toch wel hequote:
ik eet maar één keer per dag...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb nog niets gegeten vandaag, moet toch wel he
of 300 posts per pagina, dan heb je dat probleem nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe moet ik veranderen dat hij auto naar pagina 3 gaat![]()
Meer berichten per pagina instellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe moet ik veranderen dat hij auto naar pagina 3 gaat![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik eet maar één keer per dag...![]()
![]()
Jij mist de modjesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
of 300 posts per pagina, dan heb je dat probleem niet
|quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meer berichten per pagina instellen
bijvoorbeeld 302
Dan heb je 1 pagina plus wat debeiele modjes die door slotjes heen posten![]()
NIet aan te raden als je veel in US en B&H zit overigens.
Lenny.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb geen kater trouwens [afbeelding]
Dan kan je het rustig instellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
|
hoe bedoel je met US B&H?
ik draag geen bh en ik woon ook niet in de US![]()
vreet je je dan voor de hele dag vol, of ook dat niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ik had wel verwacht er een te zouden hebben, komt morgen wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja duh.......hadden we dan andes verwacht...
![]()
![]()
![]()
Jaaa, meisje waar ik niet afgelopen nacht maar nacht ervoor (onredelijk) boos ben weg gegaan praat op msn, durf alleen niks trug te zeggenquote:
nee ook niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vreet je je dan voor de hele dag vol, of ook dat niet?
jij durft niks terug te zeggen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Jaaa, meisje waar ik niet afgelopen nacht maar nacht ervoor (onredelijk) boos ben weg gegaan praat op msn, durf alleen niks trug te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ja, als ze zou doen alsof er niks aan de hand was zou ik boos worden, en haar kennende gaat zre dat doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij durft niks terug te zeggen...![]()
LENNNYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb geen kater trouwens [afbeelding]
*speelt vraag door naar JJ.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
?hoe kan die combinatie van woorden goedklinken?
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik dus al zei..."na bepaalde omstandigbezigheden"....![]()
![]()
![]()
oww datte...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
omdat ik het even op msn gezegd heb tegen je via microfoon laptopding
nou ja, is wel goedkoop natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ook niet......ik kan maar weinig op....
..behalve tijdens/na sommige omstandigheden..
![]()
![]()
dankjewel schat...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
* shifto komt trug met 2 bakken.
Toevallig! Alstu
zo kun je het ook bekijken ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, is wel goedkoop natuurlijk
ja das wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, is wel goedkoop natuurlijk
ik ben positief ingesteldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo kun je het ook bekijken ja...![]()
ik stop over 3 weken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:58 schreef shifto het volgende:
ik stikte bijna in me rook
mss toch maar stoppen./.
nah....ik moet 31 uur in het vliegtuig zitten, leek me een goede gelegenheid om dan te stoppen...quote:
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef shifto het volgende:
Mss alvast even oefenen van te voren?
ik moet maandag weer beginnen, mss dat ik dan voor de 1e keer ga proberen te stoppen.
Is maar een impulsief idee, hoor, de kans dat het doorgaat
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 dag en daarna weer vrolijk verder?
aanhouder wintquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...![]()
![]()
nee nee...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 dag en daarna weer vrolijk verder?
kijk, ik zie daar die positieve instelling van JJquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...![]()
![]()
en ik rook dus wel veel en het kost me een fortuintje...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik stop maar niet met roken. Rook dan ook niet veel en het kost nog altijd vrijwel niets hier
met blowen ben ik al ruime tijd gestopt....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
Ik blow meer dan ik rook. Eigenlijk rook ik alleen als ik net wakker ben en op het werk.
Beide zijn niet echt nodig.
blowen is toch ook rokenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
Ik blow meer dan ik rook. Eigenlijk rook ik alleen als ik net wakker ben en op het werk.
Beide zijn niet echt nodig.
echt wel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk, ik zie daar die positieve instelling van JJ
Slim, ik word er zo lui van, ik onderneem nauwelijks iets.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met blowen ben ik al ruime tijd gestopt....![]()
True, maar dan leuker en lekkerder.quote:
precies dat ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Slim, ik word er zo lui van, ik onderneem nauwelijks iets.
[..]
True, maar dan leuker en lekkerder.
zo ver zou ik dus niet gaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ik rook Sampoerna Mild (kruidnagel sigaretten) er zitten er 16 in een pakje voor 75 eurocent. En daar doe ik een week mee, ik rook dus amper inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik rook dus wel veel en het kost me een fortuintje...![]()
Niet? Je vond het minder leuk en minder lekker?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ver zou ik dus niet gaan...![]()
Moah, een kruidnagel-sigaretje is anders ook niet slecht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
je kunt het effect van blowen niet echt vergelijken met roken vind ik....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet? Je vond het minder leuk en minder lekker?
jee, waar ga jij naartoe zeg.. indonesie is ver en dat is 14 - 15 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah....ik moet 31 uur in het vliegtuig zitten, leek me een goede gelegenheid om dan te stoppen...![]()
![]()
schandelijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hahahah ^_^ ik ben zelf ook een roker![]()
heerlijk hypocriet![]()
www.pearlresorts.comquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jee, waar ga jij naartoe zeg.. indonesie is ver en dat is 14 - 15 uur.
maareeuuhh...niet de hele tijd in net vliegtuig he...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.pearlresorts.com
hier dus...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kopieer ff de linkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.pearlresorts.com
hier dus...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, dat zou ook zonde zijn.. Hoewel, bij een tsunami is het wel handig iets van een vliegtuig in de buurt te hebben zo te zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maareeuuhh...niet de hele tijd in net vliegtuig he...![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat zou ook zonde zijn.. Hoewel, bij een tsunami is het wel handig iets van een vliegtuig in de buurt te hebben zo te zien
Alsjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had ik ook net
300 posts op 1 pagina ingesteld ^_^
is niet zo handig in andere topicsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had ik ook net
dan moet ik een uur wachten met laden, dus dat doe ik maar niet whehe..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had ik ook net
ikke 2 secondenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet ik een uur wachten met laden, dus dat doe ik maar niet whehe..
modem powurr?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat snap ik , maar ligt ook aan je snelheid hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor
je verdeeld het alleen![]()
klopt, dus dan hoef ik voor mijn gevoel minder lang te wachten. Het is ook minder trouwens, want als ik op pagina 5 zit, scheelt me dat een aantal keer 200 berichten ophalen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor
je verdeeld het alleen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, Indonesie. Hier is het nog niet heel snel, al begint het te komen.
heb jij dat dan ooit gekregen ? je ozu maar om de 2 min een bericht krijgen met je hebt een nieuwe bericht op papier ontvangen :| etc...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Word de TCP/IP pakketjes nog rondgebracht door postbodes?
Nee, via de telegraafquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Word de TCP/IP pakketjes nog rondgebracht door postbodes?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb jij dat dan ooit gekregen ? je ozu maar om de 2 min een bericht krijgen met je hebt een nieuwe bericht op papier ontvangen :| etc...
www.baggerkrant.nlquote:
lukt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
vurige msn gesprekken <3
ik doelde echter op een andere telegraaf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
www.baggerkrant.nlen dan ontvangen mn ouders hem nog hoe hypocriet AGAIN
![]()
tis niet mijn keuze![]()
via MSNquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
vurige msn gesprekken <3
Dan moet ik 100m lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
via MSN
gewoon real-life watje, is veel leuker
Ik zie haar nog genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat lui. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet over hebt voor een leuk gesprekje?
wat een nepquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie haar nog genoeg hoor
Alles is weer goed
en nog een keer goed erop leggen is teveel werk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
Dooie boel hier zeg, ik ging net even naar de coffeeshop, gaat me ketting van me fiets!! geen probleem, ik leg hem er ff op, gaat hij er WEER van af, toen ik maar naar huis gelopen
Ja, hij was nu van beide tandwielen af..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en nog een keer goed erop leggen is teveel werk?
Ik wilde naakt op een gebouw hier in de buurt op het dak FOK! schreeuwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom met mn tieten op foktv. redelijk gek he?en heb een zuipwedstrijd gehouden met tequila daarvoor, die ik verloor
tja, kost wat tijd en twee zwarte handen, maar dan had je wel kunnen fietsenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, hij was nu van beide tandwielen af..
tieten met of zonder shirt erover ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom met mn tieten op foktv. redelijk gek he?en heb een zuipwedstrijd gehouden met tequila daarvoor, die ik verloor
true, maar aangezien ik bij de coffeshop me handen alweer gewassen had en ik er maar 500m vandaan woon, besloot ik maar te lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kost wat tijd en twee zwarte handen, maar dan had je wel kunnen fietsen
denk je dat ik 1 met shirt erover had gekregen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tieten met of zonder shirt erover ?
okay, dat zijn dan ook geen afstanden om over te zeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
true, maar aangezien ik bij de coffeshop me handen alweer gewassen had en ik er maar 500m vandaan woon, besloot ik maar te lopen
Jah, zo preuts is Nederland welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk je dat ik 1 met shirt erover had gekregen?
De kans dat ik (Mr. Lui) 500km fiets is nog kleiner dan de kans die er is dat ik ooit nog op de maan sta.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dat zijn dan ook geen afstanden om over te zeuren natuurlijkals het nu 500 km was okay.
foktv nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, zo preuts is Nederland wel
da's vrij klein inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
De kans dat ik (Mr. Lui) 500km fiets is nog kleiner dan de kans die er is dat ik ooit nog op de maan sta.
Nederland is echt niet preuts!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, zo preuts is Nederland wel
sommige dingen moeten ook niet te moeilijk zijn he, zeker niet met tequilla opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
foktv nietdat zouj wel erg amkkelijk zijn
![]()
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
foktv nietdat zouj wel erg amkkelijk zijn
![]()
de grote vraag is dan of we dat wel willen zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?
dat kun je niet zeggen, is een minderheidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
Btw, gaat die viezerik SunChaser dat filmen?
Je hoeft niet meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de grote vraag is dan of we dat wel willen zien
Daarom juistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kun je niet zeggen, is een minderheid
ik heb een mannenshirtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?
Dan kan je je manneshirt wel missenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een mannenshirt(ze hadden niet meer vrouwenshirts bij zich) (en krijg omdat ze alles mogen uitzenden nog een vrouwenshirt
)
ja dacht van die is wegquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
Ja ik denk niemand reaggeerd, dus ik was ff eten.
nee oneven want k moet je in de steek laten * start stepmania opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef shifto het volgende:
[..]
staan we nu quite (of hoe schrijf je dat)
Wat de fuk? Sinds wanneer is een toetsenbord een instrumentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:dat liedje kan ik namelijk op toetsenbord ^_^ best sick maarja.
is het orden je muziek dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb ik net gedaan......nu aan het poetsen...
![]()
Mja daar houd ik dus niet zo van. Ik heb het gewoon bijgehouden van begins af aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef shifto het volgende:
daar begin ik niet aan, 8000 losse nummers in 1 map (de rest wat minder).
moet ik een goedkoop chineesje voor inhuren ofzow.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
MAG IK DE NIEUWE OPENEN????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |