en nog een keer goed erop leggen is teveel werk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
Dooie boel hier zeg, ik ging net even naar de coffeeshop, gaat me ketting van me fiets!! geen probleem, ik leg hem er ff op, gaat hij er WEER van af, toen ik maar naar huis gelopen
Ja, hij was nu van beide tandwielen af..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en nog een keer goed erop leggen is teveel werk?
Ik wilde naakt op een gebouw hier in de buurt op het dak FOK! schreeuwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom met mn tieten op foktv. redelijk gek he?en heb een zuipwedstrijd gehouden met tequila daarvoor, die ik verloor
tja, kost wat tijd en twee zwarte handen, maar dan had je wel kunnen fietsenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, hij was nu van beide tandwielen af..
tieten met of zonder shirt erover ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom met mn tieten op foktv. redelijk gek he?en heb een zuipwedstrijd gehouden met tequila daarvoor, die ik verloor
true, maar aangezien ik bij de coffeshop me handen alweer gewassen had en ik er maar 500m vandaan woon, besloot ik maar te lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kost wat tijd en twee zwarte handen, maar dan had je wel kunnen fietsen
denk je dat ik 1 met shirt erover had gekregen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tieten met of zonder shirt erover ?
okay, dat zijn dan ook geen afstanden om over te zeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
true, maar aangezien ik bij de coffeshop me handen alweer gewassen had en ik er maar 500m vandaan woon, besloot ik maar te lopen
Jah, zo preuts is Nederland welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk je dat ik 1 met shirt erover had gekregen?
De kans dat ik (Mr. Lui) 500km fiets is nog kleiner dan de kans die er is dat ik ooit nog op de maan sta.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dat zijn dan ook geen afstanden om over te zeuren natuurlijkals het nu 500 km was okay.
foktv nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, zo preuts is Nederland wel
da's vrij klein inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
De kans dat ik (Mr. Lui) 500km fiets is nog kleiner dan de kans die er is dat ik ooit nog op de maan sta.
Nederland is echt niet preuts!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, zo preuts is Nederland wel
sommige dingen moeten ook niet te moeilijk zijn he, zeker niet met tequilla opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
foktv nietdat zouj wel erg amkkelijk zijn
![]()
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
foktv nietdat zouj wel erg amkkelijk zijn
![]()
de grote vraag is dan of we dat wel willen zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?
dat kun je niet zeggen, is een minderheidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
Btw, gaat die viezerik SunChaser dat filmen?
Je hoeft niet meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de grote vraag is dan of we dat wel willen zien
Daarom juistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kun je niet zeggen, is een minderheid
ik heb een mannenshirtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik voor jou naakt op een gebouw je username ga roepen, krijg ik jouw shirt dan?
Dan kan je je manneshirt wel missenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een mannenshirt(ze hadden niet meer vrouwenshirts bij zich) (en krijg omdat ze alles mogen uitzenden nog een vrouwenshirt
)
ja dacht van die is wegquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
Ja ik denk niemand reaggeerd, dus ik was ff eten.
nee oneven want k moet je in de steek laten * start stepmania opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef shifto het volgende:
[..]
staan we nu quite (of hoe schrijf je dat)
Wat de fuk? Sinds wanneer is een toetsenbord een instrumentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:dat liedje kan ik namelijk op toetsenbord ^_^ best sick maarja.
is het orden je muziek dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb ik net gedaan......nu aan het poetsen...
![]()
Mja daar houd ik dus niet zo van. Ik heb het gewoon bijgehouden van begins af aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef shifto het volgende:
daar begin ik niet aan, 8000 losse nummers in 1 map (de rest wat minder).
moet ik een goedkoop chineesje voor inhuren ofzow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |