jij durft niks terug te zeggen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Jaaa, meisje waar ik niet afgelopen nacht maar nacht ervoor (onredelijk) boos ben weg gegaan praat op msn, durf alleen niks trug te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik eet maar één keer per dag...![]()
![]()
Ja, als ze zou doen alsof er niks aan de hand was zou ik boos worden, en haar kennende gaat zre dat doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij durft niks terug te zeggen...![]()
LENNNYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb geen kater trouwens [afbeelding]
*speelt vraag door naar JJ.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
?hoe kan die combinatie van woorden goedklinken?
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik dus al zei..."na bepaalde omstandigbezigheden"....![]()
![]()
![]()
oww datte...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
omdat ik het even op msn gezegd heb tegen je via microfoon laptopding
nou ja, is wel goedkoop natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ook niet......ik kan maar weinig op....
..behalve tijdens/na sommige omstandigheden..
![]()
![]()
dankjewel schat...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
* shifto komt trug met 2 bakken.
Toevallig! Alstu
zo kun je het ook bekijken ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, is wel goedkoop natuurlijk
ja das wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, is wel goedkoop natuurlijk
ik ben positief ingesteldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo kun je het ook bekijken ja...![]()
ik stop over 3 weken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:58 schreef shifto het volgende:
ik stikte bijna in me rook
mss toch maar stoppen./.
nah....ik moet 31 uur in het vliegtuig zitten, leek me een goede gelegenheid om dan te stoppen...quote:
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef shifto het volgende:
Mss alvast even oefenen van te voren?
ik moet maandag weer beginnen, mss dat ik dan voor de 1e keer ga proberen te stoppen.
Is maar een impulsief idee, hoor, de kans dat het doorgaat
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 dag en daarna weer vrolijk verder?
aanhouder wintquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...![]()
![]()
nee nee...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 dag en daarna weer vrolijk verder?
kijk, ik zie daar die positieve instelling van JJquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit wordt poging #4...nu moet het dus wel lukken...![]()
![]()
en ik rook dus wel veel en het kost me een fortuintje...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik stop maar niet met roken. Rook dan ook niet veel en het kost nog altijd vrijwel niets hier
met blowen ben ik al ruime tijd gestopt....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
Ik blow meer dan ik rook. Eigenlijk rook ik alleen als ik net wakker ben en op het werk.
Beide zijn niet echt nodig.
blowen is toch ook rokenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
Ik blow meer dan ik rook. Eigenlijk rook ik alleen als ik net wakker ben en op het werk.
Beide zijn niet echt nodig.
echt wel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk, ik zie daar die positieve instelling van JJ
Slim, ik word er zo lui van, ik onderneem nauwelijks iets.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met blowen ben ik al ruime tijd gestopt....![]()
True, maar dan leuker en lekkerder.quote:
precies dat ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Slim, ik word er zo lui van, ik onderneem nauwelijks iets.
[..]
True, maar dan leuker en lekkerder.
zo ver zou ik dus niet gaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Slim, ik word er zo lui van, ik onderneem nauwelijks iets.
[..]
True, maar dan leuker en lekkerder.
Ik rook Sampoerna Mild (kruidnagel sigaretten) er zitten er 16 in een pakje voor 75 eurocent. En daar doe ik een week mee, ik rook dus amper inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik rook dus wel veel en het kost me een fortuintje...![]()
Niet? Je vond het minder leuk en minder lekker?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ver zou ik dus niet gaan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |