Op TV lijkt alles vollerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat ze B heeft. Nou, wat ik zie is het minstens een D volgens mij.
Ze bedoelde waarschijnlijk dat ze B had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat ze B heeft. Nou, wat ik zie is het minstens een D volgens mij.
Vind ut geen knap meisje ofzo..zijn veeeeeel moooiere arabische meisje..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian veul te relaxed... jammer, hij geilt niet op Nadia dus.
Pammetjes doen hun werkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian veul te relaxed... jammer, hij geilt niet op Nadia dus.
Tja ze baalt dat het zo duidelijk isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef Haunter het volgende:
Amanda reageert lekker geirriteerd op Nadia's reactie over haar neptieten
wat een tragische vrouwen zijn het tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef MissSomebody het volgende:
och jeetje, we gaan tieten voelen...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Leandra en Gert voor het melden van mijn foute melding qua topic titel in de vorige COS![]()
Ik ben aan het multitasken en bijna gekomen op Nadia![]()
Dr. Laban wordt vanacht nog uit zijn nest gebeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Natas wil weer naar de Bergmankliniek...cupje erbij.....
zie de verschillen![]()
Dank lieverdquote:
Japio zal in rl wel een volslanke man zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Op TV lijkt alles voller. En nou die Jacuzzi in! Hupsakee!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Leandra en Gert voor het melden van mijn foute melding qua topic titel in de vorige COS![]()
Ik ben aan het multitasken en bijna gekomen op Nadia![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieke juist veel laat zien, gaat discussie aan en is lekker bijdehand.
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:51 schreef Starlie het volgende:
Lieke heeft toch ook B? Dat geloof ik wel...
hedda is volgensw mijn indisch of zo, ze ziet er niet 100% holland uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Nadia gaat niet tussen Huub en Lieke komen, want Huub houdt niet van, uuuuuuhhhhm nou moet ik het goed zeggen, niet van buitenlandse vrouwen
De cupmaat is mede afhankelijk van de borstomvang (onder de borsten gemeten)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.
Nee kan niet. Ze zit aan de speedquote:
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.
Was Elly er maarquote:
En nu maar hopen dat dàt extreme vormen aan gaat nemen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef 2live het volgende:
denniks denkt dat amanda jaloers is.
en ze draagt 85 B zei ze; dat is gewoon de verkeerde maatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cupmaat is mede afhankelijk van de borstomvang (onder de borsten gemeten)
Een 75 C is dus net zo groot qua borst als een 80 B.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik voel een poll aankomen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en die vindt huub ook erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hedda is volgensw mijn indisch of zo, ze ziet er niet 100% holland uit
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en haar vindt huub ook erg aantrekkelijk
Bedankt voor de info, daar kan ik wel wat mee...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet, een 85 B is dus net zo groot als een 80 C of een 75 D.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze draagt 85 B zei ze; dat is gewoon de verkeerde maat
Lieke weet dat wel op waarde te schatten, komend van iemand die alleen de tv uitzendingen keek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Desii het volgende:
Nadia zit nou al te stoken bij Lieke... dat ze bij Huub op de tweede plek staat en Hedda op nr. 1
Sjips waar bemoeit die trut zich mee
Huub Lieke Huub Lieke, nou dat dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Vertellen die drie mietjes buiten nog wat interessants??
praten ze toch gewoon over make up en harenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar goed....... als Nadia echt voor Ban gaat heeft ze een probleem, als ze een beetje een goed vrouwengesprek wil voeren zit ze opgescheept met hersenloze Amanda. Zou ze daar tegenkunnen?
Als ze voor Ban gaat is ze toch hersenloos dus geen probleemquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar goed....... als Nadia echt voor Ban gaat heeft ze een probleem, als ze een beetje een goed vrouwengesprek wil voeren zit ze opgescheept met hersenloze Amanda. Zou ze daar tegenkunnen?
Ik voel altijd even en dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, daar kan ik wel wat mee...![]()
Net alsof je daar ook maar iets van zag bij Nenaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en die vindt huub ook erg aantrekkelijk
Ik heb 75 D, maar een C zit altijd te krapquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet, een 85 B is dus net zo groot als een 80 C of een 75 D.....
Nadia ga zelf aan een 75 B te hebben toch? Maarr... Ik vind haar BH niet helemaal lekker zitten zoals het nu zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.
Fijn, nu weer on topic?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb 75 D, maar een C zit altijd te krap![]()
Toen A'Del net in de Kooi zat, had zij schele tepels.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef grazygirl het volgende:
goeie zet van amanda als ze echt niet nep zijn haha
Zie je, ik had nooit wiskunde B moeten laten vallenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dom mens denkt nu al alles te weten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke weet dat wel op waarde te schatten, komend van iemand die alleen de tv uitzendingen keek.
Ik heb het dan blijkbaar ook altijd verkeerd begrepen... de cupmaat is wat er in de cup past (echt alleen de borst zelf dus) en het cijfer is de omvang van het bovenlichaam direkt onder de borsten gemeten.quote:
Die BH zit zeker beter als ze hem uit heeft???!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadia ga zelf aan een 75 B te hebben toch? Maarr... Ik vind haar BH niet helemaal lekker zitten zoals het nu zit
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef Sebi het volgende:
[..]
Zie je, ik had nooit wiskunde B moeten laten vallen![]()
nena ziet er niet echt aziatisch uit, maar bij hedda kun je zien dat ze een mix isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en die vindt huub ook erg aantrekkelijk
Wat moetie anders ...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef wolferl het volgende:
Denniks is echt 24 uur per dag met Huub en Lieke bezig, hoe ziek ben je dan.
Waarin we al niet belanden dankzij een nieuwe miljonairequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zo ziek als Breenlessquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef wolferl het volgende:
Denniks is echt 24 uur per dag met Huub en Lieke bezig, hoe ziek ben je dan.
Mijn vaste standplaats is de Hema...bij de pashokjes..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik voel altijd even en dan weet ik genoeg.![]()
Dat klopt maar is wel in verhouding de omvangmaat en de cupmaatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het dan blijkbaar ook altijd verkeerd begrepen... de cupmaat is wat er in de cup past (echt alleen de borst zelf dus) en het cijfer is de omvang van het bovenlichaam direkt onder de borsten gemeten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadia ga zelf aan een 75 B te hebben toch? Maarr... Ik vind haar BH niet helemaal lekker zitten zoals het nu zit
Ik dacht precies hetzelfde!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Dennis veel praatjes voor die luttele dagen dat hij daar zit
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
REDACTIE DOE GVD WAT AAN DIE MUZIEK!!!
Dit is toch niet te volgen zo.
Praatjes is het enige dat hij heeft, verder is het een lege huls.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!!!![]()
Inclusief dat 'luttele'?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!!!![]()
Ik heb m al een keer eerder gepost, maar dan nog maar een keer:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het dan blijkbaar ook altijd verkeerd begrepen... de cupmaat is wat er in de cup past (echt alleen de borst zelf dus) en het cijfer is de omvang van het bovenlichaam direkt onder de borsten gemeten.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind serieus dat ze er met de week beter uit gaat zien (moet ze wel dat domme gelach achterwegen laten)quote:
Als je niet beter wist, zou je denken dat het een lekker wijf is zo.quote:
Nee, volgens mij hebben verhoudingen er niets mee te maken. Je kunt het bovenlichaam van een bodybuilder hebben, dus een hoog getal, en toch een lage letter. Ze staan los van elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat klopt maar is wel in verhouding de omvangmaat en de cupmaat
Misschien moeten wij eens een discussie op gang brengen over onze maten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
REDACTIE DOE GVD WAT AAN DIE MUZIEK!!!
Dit is toch niet te volgen zo.
Die jongen is paranoid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Dennis: Huub twijfelt nu aan wat hij moet doen met mij, ik zweer het! Brian vermoedt angst bij Huub.
Al zag ze er plutoniaans uit, boeit me geen reet, jouw prinsesje is geen partij voor "mijn engeltje"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nena ziet er niet echt aziatisch uit, maar bij hedda kun je zien dat ze een mix is
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m al een keer eerder gepost, maar dan nog maar een keer:
http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
De cupmaat is afhankelijk van het verschil aan CM tussen de omvang onder de borst en op de borst.
Om het theoretische deel te leren kom ik wel op praktijkles bij je.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cupmaat is afhankelijk van het verschil aan CM tussen de omvang onder de borst en op de borst.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop dat Nadia vriendinnetjes wordt met Lieke.
En dat Denniks in de vijver valt en dat ie stikt in een karper
Of gaat dat te fur![]()
nee, de letter is de bol van de tiet, het cijfer is de omvang van de ribbenkast in centimeters.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ransjaap zich nog een keer vergrijpt aan welke vrouw dan ook, vliegt hij eruit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:04 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik vind het een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien."
er is 1 die is een echte hoer, en haar naam begint met een lquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:04 schreef RB.Dean het volgende:
Amanda is zo'n hoer. Kijkt altijd hoerig.
Bustwijdte is ongelijk cupmaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huh bij ons in Amsterdam zijn er niet eens pashokjes.......bij de hema dan he!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn vaste standplaats is de Hema...bij de pashokjes..![]()
Teasercursus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda een goedkope cursus gevolgd hoe ze geil moet kijken ofzo?
Nee... ik vertel je mijn BH maat toch nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Om het theoretische deel te leren kom ik wel op praktijkles bij je.![]()
En zo heb ik het ook geleerdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de letter is de bol van de tiet, het cijfer is de omvang van de ribbenkast in centimeters.
Dus als je 75C hebt en je koopt een 80B, dan is de cup te klein, en de band te groot.
respect dat je er naar luistertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend.... Brian en Dennis zitten nu wat statements van Huub te bevestigen over het Moslimgeloof.
Hmmm. Als zij het zeggen zal het wel anders zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend.... Brian en Dennis zitten nu wat statements van Huub te bevestigen over het Moslimgeloof.
Knap dat iemand luistert, het gaat toch alleen maar over Huub ( of Lieke) en ze verzinnen de rest erbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |