I love Maddy too!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
Amanda en Lieke gaan elkaar de komende dagen steeds meer opzoeken met Nadia gesprekstof.
Nee, ze zei nog: "Je lijkt me een hele grote kanshebber om het spel te winnen."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Tegen Huub: "Het lijkt me zo vermoeiend om jou te zijn. De hele dag maar lopen na te denken over het spel''
Meteen zet Huub de muziek aan
ik vond haar heel tactvol en handig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef grazygirl het volgende:
oke het lijkt erop dat als deze dame teveel drinkt ze ook lekker veel kletst![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef F04 het volgende:
tvp voor kleinzusje
Ik snap niet hoe ze zoiets kan zeggen. Lieke heeft het meest te verduren gehad van allemaal denk ik. En heeft dat ook veelal op eigen kracht opgelost. Dat haar visie op dingen vaak dezelfde is als Huub lijkt me logisch. Ze zitten niet voor niets in een relatie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
Lieke vindt ze meedogenloos overkomen, en soms ook een beetje gevoelloos. Ook laat ze te weinig van zichzelf zien.
Alleen als je bij iemand gaat kijken die betaalde streams heeft...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef henkde_j het volgende:
maareh je kan niet meer gratis streams kijken?
Kwam net binnen toen zij dit zei.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Nadia ziet Lieke wat mij betreft helemaal verkeerd.
Ik vind Lieke ook overkomen als een harde tante hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zoiets kan zeggen. Lieke heeft het meest te verduren gehad van allemaal denk ik. En heeft dat ook veelal op eigen kracht opgelost. Dat haar visie op dingen vaak dezelfde is als Huub lijkt me logisch. Ze zitten niet voor niets in een relatie.
Ik blijf wakker...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Dat wordt weer spieden of ze wel echt zijn. Ik heb mijn twijfels.
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe het over twee uur isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond haar heel tactvol en handig.
Ben echt benieuwd hoe het over 2 weken is
Amanda begint volgende week met een HBO studie nagelriemen vijlen en is over 2 weken 3de op het NK studerenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:42 schreef carpediem23 het volgende:
Wacht maar; Amanda gaat Maandag beginnen met de MAVO of Havo, haar bruin, andere kleding. Ect.......bang dat ze Brian kwijt is.........Of misschien wel sex zonder dekens vanavond?!!!!!
Ik vind dat Lieke juist veel laat zien, gaat discussie aan en is lekker bijdehand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zoiets kan zeggen. Lieke heeft het meest te verduren gehad van allemaal denk ik. En heeft dat ook veelal op eigen kracht opgelost. Dat haar visie op dingen vaak dezelfde is als Huub lijkt me logisch. Ze zitten niet voor niets in een relatie.
Uit de tv-uitzendingen blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kwam net binnen toen zij dit zei.
Dacht ook al. Heu? Waar haalt zij dat vandaan????
Denk dat Dennis het meer moet hebben van Breezersletjes van 14quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Dennis heeft het charisma van een strontvlieg.
Ik moet echt nog zien dat Nadia voor zijn "charmes" valt.
En ze heeft geen humorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook overkomen als een harde tante hoor.
En ze laat ook weinig van zichzelf zien, vind ik. Ben het wel eens dus, met Nadia.
Och, verlopen is verlopen... je moet op het goede moment op het knopje drukkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG... zo erg heb ik het nog niet eerder gezien![]()
ik denk het niet... hij val niet op zulke typetjes... gelukkig Huubquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef heracles het volgende:
Huub heeft het te pakken. Maar das ook niet erg moeilijk met zo'n leuke chick
En Dennis wil hij er nog niet mee belasten, hij is nog nieuw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Brian is de enige van de mannen die emo Jaap volledig kan steunen. Huub gedeeltelijk.
Ik vind haar ook erg pittig ja.... maar ik vind dat ze juist heel veel van zichzelf laat zien en enorm een eigen mening heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook overkomen als een harde tante hoor.
En ze laat ook weinig van zichzelf zien, vind ik. Ben het wel eens dus, met Nadia.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Alleen als je bij iemand gaat kijken die betaalde streams heeft...
nee een BAN chickquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Trouwens is het de bedoeling, dat dit een Huub chick gaat worden?
Ze was wel aan het slijmen bij hem hoor!
Al had ik het idee, dat toen ik Huub's ogen zag dat hij dacht. "Pfff die moet ik niet".
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat ze B heeft. Nou, wat ik zie is het minstens een D volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |