Ik krijg hier rare assiocaties bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
Jaap moet nog afwachten hoe verbaal sterk ze is. Maar ze maakt voor hem een stukje karakterverbreding mogelijk. Jaap heeft 'hoffelijk en galant' in zich en zo wil Nadia graag behandeld worden. Hij wil haar behandelen zoals hij Cora behandelt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef markisboer het volgende:
tvp
Nu al? Ik wil eerst de interactie tussen het nieuwe tutje en de andere dames nog zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Donder op met.......ja, wie niet eigenlijk, behalve Lieke en Huub. Gun die twee die villa en de rest opzouten.
Die doet me dan weer zo denken aan de nerds! Groupieavond ook zoiets. Even overleggen en vervolgens geen normaal woord tegen de meiden kunnen zeggen. Wat een muurbloempjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:32 schreef BarryK het volgende:
Weet je wat het is, ik ga gewoon galant en hoffelijk tegen d'r doen en jij gaat dr neuken.. want ik mag niet ... voorlopig want het laatste woord is daar nog niet over gesproken.
Alhoewel
Dennis zegt: luister geen probleem (hij weet dat hij niet durft om actie te ondernemen)..
Jaap vindt 'r helemaal geweldig
Zo te horen heeft hij al bijna een relatie met haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Dennis heeft het charisma van een strontvlieg.
Ik moet echt nog zien dat Nadia voor zijn "charmes" valt.
Is een beetje van de zenuwen, laat haar toch even.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:32 schreef 2live het volgende:
ik wordt gek van die hand door haar haren, lijkt Denniks wel![]()
Ik meen me te herinneren dat jij erg anti Lieke was trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Donder op met.......ja, wie niet eigenlijk, behalve Lieke en Huub. Gun die twee die villa en de rest opzouten.
Nena zit al thuis...jammer he?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef henkde_j het volgende:
huh moet er nu betaald worden voor de streams?
(ja een tijd niet meer gekeken)
Wacht maar af, de kapsalon is ook haar lievelingsplek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een beetje van de zenuwen, laat haar toch even.
Cossen nalezen schat, iedereen kan bijsturen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij erg anti Lieke was trouwens.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Jaap: Het is zwaar kutterdekut dat ik hier geen kut heb.
Ohh das en boute uitspraakquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Amanda soms iets te trashy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |