Dat hoor ik graag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Nadia noemt Amanda iets te trashy
Alleen imuniteit verder nietsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen ik heb de hele avond gemist , heb ik veel gemist?? Heeft Nadio imuniteit of een opdracht? Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Duidelijk een tv-kijker. Ben benieuwd of haar beeld nu verandert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Nadia ziet Lieke wat mij betreft helemaal verkeerd.
Dat krijg je als je alleen de tv uitzending kijkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Slimme zet van Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat lul jij nou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef F04 het volgende:
tvp voor kleinzusje
walgelijke kerelsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef wolferl het volgende:
Denniks en Jaap zitten haar nu al te verdelen, ze doen net alsof zij een object is.
Al bijna 2 maanden niet meer....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef henkde_j het volgende:
maareh je kan niet meer gratis streams kijken?
vreselijk weer een vrouw die de hele dag met der uiterlijk bezig isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Ze houd van tutten voor de spiegel en nagels enzoo![]()
Oeps.quote:
natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Kom net weer binnen. Komt Nadia alleen op bezoek dan??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
Ondertussen is er een feestje aan de gang. Jaloerse wijven proosten op het bezoekje van Nadia:
[afbeelding]
Ben je hier 24 uur per dag: Schrijf godverdomme eens een update of Streamverslag[/b]
Ze keek niet blij. Maar later kwamen de positieve dingen en toen fleurde ze helemaal op. Nadia is naar eigen zeggen in veel vlakken net zo als Amanda. Ze gaat dus met Amanda bonden en niet zozeer met Lieke denk ik.quote:
Komt toch aardig overeen met wat hier gepost wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
Nadia is behoorlijk openhartig.
Tegen Huub: "Het lijkt me zo vermoeiend om jou te zijn."
Lieke vindt ze meedogenloos overkomen, en soms ook een beetje gevoelloos. Ook laat ze te weinig van zichzelf zien.
Tegen Huub: "Het lijkt me zo vermoeiend om jou te zijn. De hele dag maar lopen na te denken over het spel''quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
Nadia is behoorlijk openhartig.
Tegen Huub: "Het lijkt me zo vermoeiend om jou te zijn."
Lieke vindt ze meedogenloos overkomen, en soms ook een beetje gevoelloos. Ook laat ze te weinig van zichzelf zien.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Jonguhhhhhhhh ik wil ook zo'n parelkettinkie...jonguhhhhhhhh
Volgens mij ook... tot nu toe kan ik alleen maar zeggen mooi, tot nu toe netjes in der spraak, maar vrees toch dat ze naar BAN neigt... (helaas)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik schuur er ook niet echt op nee...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Jezus wat is die muziek hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |