en ze draagt 85 B zei ze; dat is gewoon de verkeerde maatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cupmaat is mede afhankelijk van de borstomvang (onder de borsten gemeten)
Een 75 C is dus net zo groot qua borst als een 80 B.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik voel een poll aankomen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en die vindt huub ook erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hedda is volgensw mijn indisch of zo, ze ziet er niet 100% holland uit
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en haar vindt huub ook erg aantrekkelijk
Bedankt voor de info, daar kan ik wel wat mee...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet, een 85 B is dus net zo groot als een 80 C of een 75 D.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze draagt 85 B zei ze; dat is gewoon de verkeerde maat
Lieke weet dat wel op waarde te schatten, komend van iemand die alleen de tv uitzendingen keek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Desii het volgende:
Nadia zit nou al te stoken bij Lieke... dat ze bij Huub op de tweede plek staat en Hedda op nr. 1
Sjips waar bemoeit die trut zich mee
Huub Lieke Huub Lieke, nou dat dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Vertellen die drie mietjes buiten nog wat interessants??
praten ze toch gewoon over make up en harenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar goed....... als Nadia echt voor Ban gaat heeft ze een probleem, als ze een beetje een goed vrouwengesprek wil voeren zit ze opgescheept met hersenloze Amanda. Zou ze daar tegenkunnen?
Als ze voor Ban gaat is ze toch hersenloos dus geen probleemquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar goed....... als Nadia echt voor Ban gaat heeft ze een probleem, als ze een beetje een goed vrouwengesprek wil voeren zit ze opgescheept met hersenloze Amanda. Zou ze daar tegenkunnen?
Ik voel altijd even en dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, daar kan ik wel wat mee...![]()
Net alsof je daar ook maar iets van zag bij Nenaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nena heeft toch ook indisch bloed inzich en die vindt huub ook erg aantrekkelijk
Ik heb 75 D, maar een C zit altijd te krapquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet, een 85 B is dus net zo groot als een 80 C of een 75 D.....
Nadia ga zelf aan een 75 B te hebben toch? Maarr... Ik vind haar BH niet helemaal lekker zitten zoals het nu zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.
Fijn, nu weer on topic?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb 75 D, maar een C zit altijd te krap![]()
Toen A'Del net in de Kooi zat, had zij schele tepels.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef grazygirl het volgende:
goeie zet van amanda als ze echt niet nep zijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |