Op TV lijkt alles vollerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat ze B heeft. Nou, wat ik zie is het minstens een D volgens mij.
Ze bedoelde waarschijnlijk dat ze B had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat ze B heeft. Nou, wat ik zie is het minstens een D volgens mij.
Vind ut geen knap meisje ofzo..zijn veeeeeel moooiere arabische meisje..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian veul te relaxed... jammer, hij geilt niet op Nadia dus.
Pammetjes doen hun werkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian veul te relaxed... jammer, hij geilt niet op Nadia dus.
Tja ze baalt dat het zo duidelijk isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef Haunter het volgende:
Amanda reageert lekker geirriteerd op Nadia's reactie over haar neptieten
wat een tragische vrouwen zijn het tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef MissSomebody het volgende:
och jeetje, we gaan tieten voelen...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Leandra en Gert voor het melden van mijn foute melding qua topic titel in de vorige COS![]()
Ik ben aan het multitasken en bijna gekomen op Nadia![]()
Dr. Laban wordt vanacht nog uit zijn nest gebeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Natas wil weer naar de Bergmankliniek...cupje erbij.....
zie de verschillen![]()
Dank lieverdquote:
Japio zal in rl wel een volslanke man zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Op TV lijkt alles voller. En nou die Jacuzzi in! Hupsakee!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Leandra en Gert voor het melden van mijn foute melding qua topic titel in de vorige COS![]()
Ik ben aan het multitasken en bijna gekomen op Nadia![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieke juist veel laat zien, gaat discussie aan en is lekker bijdehand.
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:51 schreef Starlie het volgende:
Lieke heeft toch ook B? Dat geloof ik wel...
hedda is volgensw mijn indisch of zo, ze ziet er niet 100% holland uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Nadia gaat niet tussen Huub en Lieke komen, want Huub houdt niet van, uuuuuuhhhhm nou moet ik het goed zeggen, niet van buitenlandse vrouwen
De cupmaat is mede afhankelijk van de borstomvang (onder de borsten gemeten)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.
Nee kan niet. Ze zit aan de speedquote:
Lieke heeft denk ik inderdaad een kleine B. Maar Nadia heeft 100% zeker weten geen B misschien een C... maar ik ga voor de D.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel een kleine B dan, terwijl ze zelf zei een goede B.
Was Elly er maarquote:
En nu maar hopen dat dàt extreme vormen aan gaat nemen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef 2live het volgende:
denniks denkt dat amanda jaloers is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |