quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadia ga zelf aan een 75 B te hebben toch? Maarr... Ik vind haar BH niet helemaal lekker zitten zoals het nu zit
Ik dacht precies hetzelfde!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Dennis veel praatjes voor die luttele dagen dat hij daar zit
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
REDACTIE DOE GVD WAT AAN DIE MUZIEK!!!
Dit is toch niet te volgen zo.
Praatjes is het enige dat hij heeft, verder is het een lege huls.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!!!![]()
Inclusief dat 'luttele'?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!!!![]()
Ik heb m al een keer eerder gepost, maar dan nog maar een keer:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het dan blijkbaar ook altijd verkeerd begrepen... de cupmaat is wat er in de cup past (echt alleen de borst zelf dus) en het cijfer is de omvang van het bovenlichaam direkt onder de borsten gemeten.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind serieus dat ze er met de week beter uit gaat zien (moet ze wel dat domme gelach achterwegen laten)quote:
Als je niet beter wist, zou je denken dat het een lekker wijf is zo.quote:
Nee, volgens mij hebben verhoudingen er niets mee te maken. Je kunt het bovenlichaam van een bodybuilder hebben, dus een hoog getal, en toch een lage letter. Ze staan los van elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat klopt maar is wel in verhouding de omvangmaat en de cupmaat
Misschien moeten wij eens een discussie op gang brengen over onze maten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
REDACTIE DOE GVD WAT AAN DIE MUZIEK!!!
Dit is toch niet te volgen zo.
Die jongen is paranoid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Dennis: Huub twijfelt nu aan wat hij moet doen met mij, ik zweer het! Brian vermoedt angst bij Huub.
Al zag ze er plutoniaans uit, boeit me geen reet, jouw prinsesje is geen partij voor "mijn engeltje"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nena ziet er niet echt aziatisch uit, maar bij hedda kun je zien dat ze een mix is
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m al een keer eerder gepost, maar dan nog maar een keer:
http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
De cupmaat is afhankelijk van het verschil aan CM tussen de omvang onder de borst en op de borst.
Om het theoretische deel te leren kom ik wel op praktijkles bij je.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cupmaat is afhankelijk van het verschil aan CM tussen de omvang onder de borst en op de borst.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop dat Nadia vriendinnetjes wordt met Lieke.
En dat Denniks in de vijver valt en dat ie stikt in een karper
Of gaat dat te fur![]()
nee, de letter is de bol van de tiet, het cijfer is de omvang van de ribbenkast in centimeters.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cupmaat is mede afhankelijk van de borstomvang (onder de borsten gemeten)
Een 75 C is dus net zo groot qua borst als een 80 B.
Als ransjaap zich nog een keer vergrijpt aan welke vrouw dan ook, vliegt hij eruit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:04 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik vind het een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien."
er is 1 die is een echte hoer, en haar naam begint met een lquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:04 schreef RB.Dean het volgende:
Amanda is zo'n hoer. Kijkt altijd hoerig.
Bustwijdte is ongelijk cupmaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huh bij ons in Amsterdam zijn er niet eens pashokjes.......bij de hema dan he!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn vaste standplaats is de Hema...bij de pashokjes..![]()
Teasercursus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda een goedkope cursus gevolgd hoe ze geil moet kijken ofzo?
Nee... ik vertel je mijn BH maat toch nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Om het theoretische deel te leren kom ik wel op praktijkles bij je.![]()
En zo heb ik het ook geleerdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de letter is de bol van de tiet, het cijfer is de omvang van de ribbenkast in centimeters.
Dus als je 75C hebt en je koopt een 80B, dan is de cup te klein, en de band te groot.
respect dat je er naar luistertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend.... Brian en Dennis zitten nu wat statements van Huub te bevestigen over het Moslimgeloof.
Hmmm. Als zij het zeggen zal het wel anders zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend.... Brian en Dennis zitten nu wat statements van Huub te bevestigen over het Moslimgeloof.
Knap dat iemand luistert, het gaat toch alleen maar over Huub ( of Lieke) en ze verzinnen de rest erbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |