Ja, al twee dagen...quote:
Ik hoop dat ik niet te gul ben geweest in mijn beschrijving.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef wdn het volgende:
Nee Naruto is eens per 2 weken de komende tijd
Talon: dat schept verwachtingenHOGE verwachtingen.*start BT*
Kenichi 35. (34 gisteren)
De link naar het topic staat gewoon in de lijst van het grote Animé/Manga-topic...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef outcast_within het volgende:
ze betekent in het algemeen jordy-b
die dan ook met de tip zal komen zoek dan op anim
Kijk ik voor de verandering maar weer eens op Lunar:quote:Op maandag 2 juli 2007 07:13 schreef wdn het volgende:
sola 13 final is uit
getverquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef wdn het volgende:
Nu is dat niets nieuws bleach 131 maar het is met Nederlandse subs![]()
niet toevallig lucky star met NL subs tegen gekomen?? =))quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef wdn het volgende:
[Flomp-Rumbel]_Bleach_-_131_[H264][MULTI][593C2699].mkv
Nu is dat niets nieuws bleach 131 maar het is met Nederlandse subs![]()
Wat is er mis met de mkv? ik download ook altijd de h264quote:
zeg ik dat er iets mis mee is?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mkv? ik download ook altijd de h264
Ik werd ook niet boos hoor. Nee ik vroeg me af waarom die vooral vermeden werden. Ik wel eens problemen met de subs dat ze veel te groot zijn, maar dat heb ik nooit wanneer ik ze op de tv kijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef woutabest het volgende:
zeg ik dat er iets mis mee is?Bij mij doen de subs het niet goed...
niet direct aangesproken voelen enzo
Your-mom is kut... nadat ik schoolrumble S1 gezien had van hun heb ik besloten geen Your mom releases meer te kijken, Mijn god wat een kut kwaliteit was dat zeg...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef outcast_within het volgende:
your mom neemt zichzelf niet heel erg serieus he?
in het begin dat plaatje om de verhouding tussen ayako otacon en hunzelf te laten zien.
Hoe ze ha ha ha ha ha hadden gesubbed.
Ze van Luna chan Runa chan hadden gemaakt. En nog wat dingetjes waaraan je kon zien dat ze aan het kutten waren.
Voor de rest erg goeie aflevering en goede sub
je hebt zeker geen ervaring met mendoi en hun sub van Himawari..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef outcast_within het volgende:
So.
We got a little bored and stuff. Since the staff over in Ayako are liek, piss slow, we have decided to have some fun. After all, there is very low competition on SnH anyway.
We hereby declare war on Ayako! DOWN WITH AYAKO.
ow..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef outcast_within het volgende:
dat waren de mensen van your mom he
zeg, doe dat eens in normale topic posten...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/doujin-work-01/
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/school-days-01/
deze lijken me wel interessant
fuk joequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nee , gelukkig niet..
en nou snel kappen met slowchat in het "meldt dat er een nieuwe ep" topic
was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef wdn het volgende:
nanoha 10
angel heart 32 en 33
Sky Girls (TV) Advert is dit iets?
De eerste speedsub is nu gereleased door BSS-subs. Vanavond maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zombie-Loan ep.1 (raw versie). Vette shit en vooral ook de achtergrondmuziek.
Okay thx, ik heb al iets te vaak binnen 5 minuten de torrent van de site gehaald dus vandaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:22 schreef wdn het volgende:
kenichi komt snel binnen hier dus ga je gang woutabest
Voor geen meterquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef mschol het volgende:
Moetan 1 - v3 1920x1080 h264 version
wie kan dat nou -vloeiend- afspelen...?
tis HD kwaliteit, als je voor 1280x (iets) al minimaal 2.0Ghz + 2GB ram nodig hebt..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor geen meter![]()
Het eerste beeld blijft gewoon 1 minuut in beeld en dan komen er wat blokjes doorheen
Sick. Want ik heb toch echt een goed systeem en goede grafische kaart in mijn systeem
In ander nieuws: Nagasarete Airantou - 14 is er.
SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef outcast_within het volgende:Ik denk ook dat het zoiets zal worden.SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het eigenlijk met die andere gast die verliefd is op Risa en haar zijn liefde zou verklaren.. ooit?
Komt ook niet veel meer van volgensmij.![]()
die gast heeft zeven vriendinnen tegelijkertijd zodat hij straks man genoeg is voor risa...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zoiets zal worden.
Hoe zit het eigenlijk met die andere gast die verliefd is op Risa en haar zijn liefde zou verklaren.. ooit?
Komt ook niet veel meer van volgensmij.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef outcast_within het volgende:tja.. geen idee..SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil meer LC![]()
Bericht voor wdn:quote:Op maandag 16 juli 2007 13:00 schreef wdn het volgende:
Zeg doe dat eens allemaal op nieuw posten in het GOEDE topic
Umai-doremi is goed bezig, opeens de hele rits gewoon inhalen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:23 schreef wdn het volgende:
Nanoha 14
Kenichi 39 (kurohana + umai-doremi zelfs)
Lucky Star 15
Nee laptop is veel zwaarder dan een notebookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik![]()
Maar ik ben er net achter gekomen dat een notebook hetzelfde is als een laptop, dus tja.![]()
Ik heb vanaf 1/2 november tot midden juni 5 uur moeten reizen per dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op...
teveel geld voor een veel te zwak apparaat moeten neertellen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef outcast_within het volgende:
ik heb er ook een!
p500mhz 4gb hd ftw
Kijk, dat maakt het allemaal veel duidelijker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee laptop is veel zwaarder dan een notebook
Laptops worden ook niet meer gemaakt trouwens.
(ze waren zwaarder, werder bloedheet en hadden een niet moederbord dat niet bedoeld was voor mobiel gebruik).
Dat is met beide niet okquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:49 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht juist dat laptops minder heet werden en dus op je schoot kon houden zonder dat het slecht was voor je zaad oid
quote:* BlahC changes topic to '12|| Welcome to KissSub Fansubs! » Kiss-Sub.org » ||11 XDCC/DDL: -link verwijderd- 7|| New: LoveCom 17 (not on bots yet) ||13 LoveCom 16 (otani #16), Yamanade ep24 (Otani #35, mikoto #120, claire #38), Winter Cicada ep2 (mikoto #111) 6|| All releases on mikoto 12||'
ik heb de eerste 2 seizoenen liggen en puur en alleen om het feit dat het mij een leuke tussendoor serie leek.. (nog niet gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef outcast_within het volgende:
zijn er nog mensen die nanoha volgen? Waaaarom
voorheen had je idd rustig 3-4 goede groepen (A-E, Aone, A-keep en AFK nog wel eens aan de zelfde serie gezien) die dus onderling "concurreerden" maar tegenwoordig is het aantal mensen wat nog echt actief werkt voor subgroepen drastisch gedaald. in 2003-2004 kon je vrij gemakkelijk wel even een vervanger ergens vandaan plukken als er iemand een week echt niet kon meewerken aan het project, tegenwoordig kan je dat wel vergeten. voorbeeldje hiervan is saiunkoku monogatari van kiss-sub, die zijn al eigenlijk sinds het begin van het project opzoek naar een goede TC, voor MAR worden er al tijden QC's gezocht etc etc etc. Waarom dat is moet je me overigens niet vragen, zou het echt nie wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef outcast_within het volgende:
en ipv van dat die rean (subber) een update geeft, gaat hij vissen naar aandacht voor zijn wallpaper die hij 2 pagin'as terug had gemaakt en waarop niemand heeft gereageerd.
[QUOTE=ReAn;1104190]Perhaps you can convince Polarized_123 to make a vector for you =D I would, but unfortunately I'm too busy as of late.
Speaking of which, i've recieved no feedback on my vector of MIMI, this is definately /sadpants material.[
Geen lovely complex dat is pas sadpants material.
Meer als een week wachten voor een goede serie is teveel.
Het valt me ook op dat er minder concurentie is tussen subgroepen.
De enige die lovely complex subt is kiss-sub.
Voor lucky star heb je a.f.k Jeeb, guerrand.
Sete had je iets van otacon, your-mom, nog eentje
En dat terwijl die allemaal al best snel uitkomen. Je zou zeggen als subber zijnde dat wanneer je een serie langzaam gesubbed ziet worden, dat je die oppakt. maar nee we pakken de series op die al door een ander snel en goed gedaan worden.
de mensen die het konden zijn er mee gekapt (geen intresse meer, andere dingen etc)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Sora het volgende:
[..]
voorheen had je idd rustig 3-4 goede groepen (A-E, Aone, A-keep en AFK nog wel eens aan de zelfde serie gezien) die dus onderling "concurreerden" maar tegenwoordig is het aantal mensen wat nog echt actief werkt voor subgroepen drastisch gedaald. in 2003-2004 kon je vrij gemakkelijk wel even een vervanger ergens vandaan plukken als er iemand een week echt niet kon meewerken aan het project, tegenwoordig kan je dat wel vergeten. voorbeeldje hiervan is saiunkoku monogatari van kiss-sub, die zijn al eigenlijk sinds het begin van het project opzoek naar een goede TC, voor MAR worden er al tijden QC's gezocht etc etc etc. Waarom dat is moet je me overigens niet vragen, zou het echt nie weten
mij hoor je niet klagen over de subs van nu, het valt alleen wel op dat er een hoop mensen gestopt zijn en er vrijwel geen nieuwe aanwas is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de mensen die het konden zijn er mee gekapt (geen intresse meer, andere dingen etc)
en nu kunnen de mensen het niet (goed) genoeg?
lucky star, lovely complex , en nog 2 ... welke?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef outcast_within het volgende:
lucky complex guren no yuutsu 20
Schijnt weer een YHBT te zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef wdn het volgende:
[DB] Naruto Movie 3 HD 1920x1024 (h264)![]()
Ik denk niet dat ik deze kan afspelen of het moet via mijn ps3 kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
speciaal voor jou de post ge-editquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
goeie kick... ik was dit topic alweer vergeten, eigenlijk. En ik heb hem nog wel zelf geopend!
Vergeet de fansubgroep niet te vermelden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |