zeg, doe dat eens in normale topic posten...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/doujin-work-01/
http://randomc.animeblogger.net/2007/07/03/school-days-01/
deze lijken me wel interessant
fuk joequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nee , gelukkig niet..
en nou snel kappen met slowchat in het "meldt dat er een nieuwe ep" topic
was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef wdn het volgende:
nanoha 10
angel heart 32 en 33
Sky Girls (TV) Advert is dit iets?
De eerste speedsub is nu gereleased door BSS-subs. Vanavond maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zombie-Loan ep.1 (raw versie). Vette shit en vooral ook de achtergrondmuziek.
Okay thx, ik heb al iets te vaak binnen 5 minuten de torrent van de site gehaald dus vandaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:22 schreef wdn het volgende:
kenichi komt snel binnen hier dus ga je gang woutabest
Voor geen meterquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef mschol het volgende:
Moetan 1 - v3 1920x1080 h264 version
wie kan dat nou -vloeiend- afspelen...?
tis HD kwaliteit, als je voor 1280x (iets) al minimaal 2.0Ghz + 2GB ram nodig hebt..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor geen meter![]()
Het eerste beeld blijft gewoon 1 minuut in beeld en dan komen er wat blokjes doorheen
Sick. Want ik heb toch echt een goed systeem en goede grafische kaart in mijn systeem
In ander nieuws: Nagasarete Airantou - 14 is er.
SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef outcast_within het volgende:Ik denk ook dat het zoiets zal worden.SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het eigenlijk met die andere gast die verliefd is op Risa en haar zijn liefde zou verklaren.. ooit?
Komt ook niet veel meer van volgensmij.![]()
die gast heeft zeven vriendinnen tegelijkertijd zodat hij straks man genoeg is voor risa...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zoiets zal worden.
Hoe zit het eigenlijk met die andere gast die verliefd is op Risa en haar zijn liefde zou verklaren.. ooit?
Komt ook niet veel meer van volgensmij.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef outcast_within het volgende:tja.. geen idee..SPOILER: niewe l.c.:oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil meer LC![]()
Bericht voor wdn:quote:Op maandag 16 juli 2007 13:00 schreef wdn het volgende:
Zeg doe dat eens allemaal op nieuw posten in het GOEDE topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |