voorheen had je idd rustig 3-4 goede groepen (A-E, Aone, A-keep en AFK nog wel eens aan de zelfde serie gezien) die dus onderling "concurreerden" maar tegenwoordig is het aantal mensen wat nog echt actief werkt voor subgroepen drastisch gedaald. in 2003-2004 kon je vrij gemakkelijk wel even een vervanger ergens vandaan plukken als er iemand een week echt niet kon meewerken aan het project, tegenwoordig kan je dat wel vergeten. voorbeeldje hiervan is saiunkoku monogatari van kiss-sub, die zijn al eigenlijk sinds het begin van het project opzoek naar een goede TC, voor MAR worden er al tijden QC's gezocht etc etc etc. Waarom dat is moet je me overigens niet vragen, zou het echt nie wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef outcast_within het volgende:
en ipv van dat die rean (subber) een update geeft, gaat hij vissen naar aandacht voor zijn wallpaper die hij 2 pagin'as terug had gemaakt en waarop niemand heeft gereageerd.
[QUOTE=ReAn;1104190]Perhaps you can convince Polarized_123 to make a vector for you =D I would, but unfortunately I'm too busy as of late.
Speaking of which, i've recieved no feedback on my vector of MIMI, this is definately /sadpants material.[
Geen lovely complex dat is pas sadpants material.
Meer als een week wachten voor een goede serie is teveel.
Het valt me ook op dat er minder concurentie is tussen subgroepen.
De enige die lovely complex subt is kiss-sub.
Voor lucky star heb je a.f.k Jeeb, guerrand.
Sete had je iets van otacon, your-mom, nog eentje
En dat terwijl die allemaal al best snel uitkomen. Je zou zeggen als subber zijnde dat wanneer je een serie langzaam gesubbed ziet worden, dat je die oppakt. maar nee we pakken de series op die al door een ander snel en goed gedaan worden.
de mensen die het konden zijn er mee gekapt (geen intresse meer, andere dingen etc)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Sora het volgende:
[..]
voorheen had je idd rustig 3-4 goede groepen (A-E, Aone, A-keep en AFK nog wel eens aan de zelfde serie gezien) die dus onderling "concurreerden" maar tegenwoordig is het aantal mensen wat nog echt actief werkt voor subgroepen drastisch gedaald. in 2003-2004 kon je vrij gemakkelijk wel even een vervanger ergens vandaan plukken als er iemand een week echt niet kon meewerken aan het project, tegenwoordig kan je dat wel vergeten. voorbeeldje hiervan is saiunkoku monogatari van kiss-sub, die zijn al eigenlijk sinds het begin van het project opzoek naar een goede TC, voor MAR worden er al tijden QC's gezocht etc etc etc. Waarom dat is moet je me overigens niet vragen, zou het echt nie weten
mij hoor je niet klagen over de subs van nu, het valt alleen wel op dat er een hoop mensen gestopt zijn en er vrijwel geen nieuwe aanwas is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de mensen die het konden zijn er mee gekapt (geen intresse meer, andere dingen etc)
en nu kunnen de mensen het niet (goed) genoeg?
lucky star, lovely complex , en nog 2 ... welke?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef outcast_within het volgende:
lucky complex guren no yuutsu 20
Schijnt weer een YHBT te zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef wdn het volgende:
[DB] Naruto Movie 3 HD 1920x1024 (h264)![]()
Ik denk niet dat ik deze kan afspelen of het moet via mijn ps3 kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |