Laatste 16 alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom kijk je naar een herhaling als er een topwedstrijd bezig is op de BBC (live)?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
lol @ TT
Jankovic 2x HawEye aangeroepen in 1 game (laatste) en ze had 2x gelijk.
Omdat the A-team keigaaf isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom we van RTL-7 nu naar The A-Team moeten kijken ipv naar Wimbledon
Niet bepaald een supermodel maar het zou er wel op lukken.quote:
quote:
quote:
quote:
Zij is ganz geil toll mannquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet bepaald een supermodel maar het zou er wel op lukken.![]()
I pitty the foolquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Did you say something, sucker![]()
[afbeelding]
Terwijl hij op hardcourt + gravel zo oppermachtig lijkt qua spel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eindelijk eens iemand die het matige grastennis van Ljubicic afstraft. Lijkt wel alsof die kerel op ijs loopt af en toe.
Ja, ik vond hem ook op Rosmalen echt heel erg matig. Hij heeft zijn service mee, verder is het niks bijzonders op gras.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eindelijk eens iemand die het matige grastennis van Ljubicic afstraft. Lijkt wel alsof die kerel op ijs loopt af en toe.
Tonight we dine in Cipriani!quote:
Als je nou Sport1 had gehad, was het een kwestie van zappen geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:35 schreef Mirri het volgende:
Hingis nu op court 2, waar zijn de streams?
Yep, tijdelijk hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou het centre court waar ze de tribunbe overdekking vanaf hebben gehaald.
Jij bent snelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou het centre court waar ze de tribunbe overdekking vanaf hebben gehaald.
Hij komt zelf ook een beetje tipsy over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Andiyan het volgende:
Servië gaat weer stunten deze Wimby, nieuwe ster onze Tipsy!![]()
Psst...pass me die link eens...bradder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Mirri het volgende:
YEssss ik heb een stream van Hingis![]()
Ze heeft een lange witte broek aan![]()
waar zit Sport 1 dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je nou Sport1 had gehad, was het een kwestie van zappen geweest.![]()
Sport1 is een betaalzender.quote:
http://www.channelsurfing.net/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst...pass me die link eens...bradder.![]()
wat zendt BBC uit?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef Florisja het volgende:
Lekker zappen nar BBC.
Leuker commentaar en geen reclame
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
wat zendt BBC uit?
Die kan ik ook niet ontvangen, kut digitale televisie. Wat bezielden mn ouders?![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.![]()
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.![]()
Volgensmij heb je de zenders wel maar zijn ze niet ingesteld zo klinkt het tenmisntequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over maken![]()
Laatst zijn alle zenders weer gehusseld, nu heb ik hier geeneens MTV en TMF meer![]()
Gelukkig ga ik over een week weer terug naar mn kamer, ben ik weer van die onzin af.
Dat verdient geenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef BVO het volgende:
Granville staat een break voor tegen Hingis.
Tsja ik wou dat ik er iets aan kon doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb je de zenders wel maar zijn ze niet ingesteld zo klinkt het tenmisnte
Zoals ik het hoor, heb jij de EPG op 'favourite' staan en niet op 'all'. Kan het kloppen dat je een Samsung decoder hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over maken![]()
Laatst zijn alle zenders weer gehusseld, nu heb ik hier geeneens MTV en TMF meer![]()
Gelukkig ga ik over een week weer terug naar mn kamer, ben ik weer van die onzin af.
wat is een decoder?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor, heb jij de EPG op 'favourite' staan en niet op 'all'. Kan het kloppen dat je een Samsung decoder hebt?
Een apparaat dat je in staat stelt om digitale televisie te bekijken. Je moet er een smartcard instoppen van jouw provider om de zenders te kunnen ontvangen.quote:
Ja, totally samsung.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een apparaat dat je in staat stelt om digitale televisie te bekijken. Je moet er een smartcard instoppen van jouw provider om de zenders te kunnen ontvangen.
Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef TheArt het volgende:
Onze vriend Jo-Wilfried staat met 4-3 voor tegen Lopez
Viva la France!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Gasquet en eerste set Tsonga, allebei met 6-3.
Liever Granville als tegenstander van Krajicek dan Hingis, toch?quote:
Hiernaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef mitt het volgende:
Leuke vrouwenwedstrijd weer.![]()
Komt Federer - Safin nog of toch maar niet?
Ja maar ik ben Hingisfan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liever Granville als tegenstander van Krajicek dan Hingis, toch?![]()
Niet voor de overlevingskansen van Krajicek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Hingisfan.
Edit: trouwens, vind jij Hingis v Krajicek geen prachtige partij dan?
6-0 zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef Heero87 het volgende:
Sterke Serena: 6-1 en 5-0.
Moeten het dan niet 4 ogen zijn? Als je wilt beledigen, doe het ook goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef Mirri het volgende:
Hantuchova en Ivanovic vormden ook een dubbelteam, maar die liggen er al uit door 2 spleetogen uit Taipei![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moeten het dan niet 4 ogen zijn? Als je wilt beledigen, doe het ook goed.![]()
Dat doet ze niet, ik ga Martina even reiki op afstand gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef RayMania het volgende:
Granville moet ook te doen zijn als die van Hingis wint!
veredelde training dus op zich geen probleemquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef Heero87 het volgende:
Zou toch stiekem beter zijn moest Krajicek nu deze dubbelpartij verliezen, kwestie van zich fysiek en psychisch helemaal te concentreren op het enkel....
Gunstig dit voor Misa. Dit soort tegenstandsters zijn uitstekend voor Misa. Hardhitters van achteruit, daar speelt ze altijd goed tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Granville, erg gunstig voor Kraai denk ik, al zal het zeker geen walk-over worden.
Zeker, bovendien zie je vaak dat speelsters die eerst voor een verrassing zorgen (Hingis verslaan), de ronde daarop matig spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gunstig dit voor Misa. Dit soort tegenstandsters zijn uitstekend voor Misa. Hardhitters van achteruit, daar speelt ze altijd goed tegen.
Service behouden en Federer minimaal 1x per set breaken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou niet weten hoe Safin dit zou moeten gaan winnen tot nu toe.
Tja, maar dat gaat dan ook voor Misa opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, bovendien zie je vaak dat speelsters die eerst voor een verrassing zorgen (Hingis verslaan), de ronde daarop matig spelen.
Ik baal ervan dat Hingis eruit ligt, niet alleen omdat ik voor haar ben, ook omdat ik me onwijs had verheugd op de wedstrijd tegen Misa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, maar dat gaat dan ook voor Misa op.
Misschien nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Service behouden en Federer minimaal 1x per set breaken?![]()
Nee idd, dit wordt een pandoering op deze manier.
In mindere mate natuurlijk. Chakvetadze is toch een stuk minder dan Hingis, qua naam iig. Granville is weer minder dan Krajicek, dus het gat wat zij heeft overbrugd is een stuk groter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, maar dat gaat dan ook voor Misa op.
90.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak 80% zeker.
Bij Tsonga hangt het erg van de vorm van de dag af. Hij kan een hoop mensen hebben, en Gasquet blijft natuurlijk ook altijd last hebben van zijn vormdipjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Gasquet, die gast staat ook ontzettend sterk te spelen, niet gezond.
Volgende ronde Tsonga / Lopez (waarschijnlijk Tsonga): veegpartij lijkt me, daarna Mathieu/Roddick (ga ik vanuit), kan een hele leuke worden.
eerste set moest hij nog opwarmen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Safin weet wel hoe hij Federer moet aanpakken, niet de hoeken nemen, maar diep op zijn lichaam spelen en dan naar het net komen om te smashen.
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.quote:
Blijft jammer, vind het nog steeds een toffe spelert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb Michaëla gemist
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
heb je 'n nieuwe liefde mirri?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Chakvetadze heeft nature een btje een jankgezichtje en ze zat met haar hand tegen haar ogen. Ze moest helemaal niet huilen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je 'n nieuwe liefde mirri?
[..]
Ik heb het echt niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Erg knap hoor, GSM nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt en gaat serveren voor zijn derde 3-0 zege op rij.
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Chakvetadze natuurlijk
jij zit d'r te "verdedigen"
16 uit 17 punten op eerste serve.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ik plaag je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Dat zal best, maar ik heb het over de tijd dat Marie-Carmen Oudendijk het nog presenteerde. Toen werd er tenminste veel aandacht besteed aan veel partijen, dat mis ik nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef Fugie het volgende:
aantal jaar geleden zat het nog bij de nos toch ?
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ja daarom, 3 is toch wat magertjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.
Vooral die van Hingis was in een oogwenk voorbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
zijn toch wel behoorlijk snelle partijen bij de federer en roddick, ivm met die marathonpartij van krajicek vanmiddag
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef Mirri het volgende:
heeft iemand beelden dan van Chak die aan het huilen is?
Youtubeje![]()
Tsjadcverzatze isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Gewoon een slechte loting, tegen die sterke Taiwanesen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef Mirri het volgende:
Hantuchova en Ivanovic vormden ook een dubbelteam, maar die liggen er al uit door 2 spleetogen uit Taipei![]()
2-0 Serena, easy.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Andiyan het volgende:
Danka nu tegen Serena, ze MOET gewoon stunten (en dan liefst nog 3 keer)
Theo Bakker ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2-0 Serena, easy.
McEnroe begint over Van Gogh.
Via welk kantoor had je die kaarten? Ik ben namelijk gisteren geweest en had ook court 2 kaarten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Quippe het volgende:
Zo, net terug uit Londen en 2 dagen Wimbledon meegepakt. Vlak voordat ik wegging besloot ik toch nog maar even op marktplaats te kijken of er iemand zo gek was z'n kaarten weg te doen tegen een schappelijke prijs en ik had geluk. Een of ander kantoortje in Amsterdam kon me nog kaarten voor woensdag en donderdag leveren voor Court 2![]()
![]()
Blij toe, want als ik die qeue zag staan werd ik daar niet echt vrolijk van![]()
Flink wat tennis kunnen zien, alleen woensdag na 5-en begon het te regenen en net toen we hoopten dat 't over was, BOEM!, met bakken tegelijk kwam het naar beneden.
Gelukkig aardig wat wedstrijden gezien en AnaTati
even van dichtbij kunnen bewonderen
. Zeker voor herhaling vatbaar dus!
Jammer inderdaad...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet 't ik weet 't...![]()
We lopen een prachtige ontmoeting tussen Kraai en Swiss Miss mis![]()
Toen was het nog moeilijk voor Federerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Even een leuk feitje. Het is Verkerk gelukt 1 set van Federer te winnen.
2003
Paris TMS
France
Carpet
R16
Federer - Verkerk
6-7(3) 7-6(12) 7-6(6)
Nee hoor, 2003 was het eerste jaar van Federer's hegemonie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen was het nog moeilijk voor Federer
Ik heb haar nu op Rosmalen en nu ook op Wimbly gezien, leuke meid iddquote:
Ach, MEC en Dulko serveren al 3e keer voor de partij. Zal wel weer misgaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:30 schreef Perzikje het volgende:
Sjit, gaat nu weer slecht met Misa en partner.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Emmety het volgende:
Wanneer wordt de 4e ronde wedstrijd van Krajicek nu gespeeld? Maandag??
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ik heb haar nu op Rosmalen en nu ook op Wimbly gezien, leuke meid iddnet als Safarova trouwens!
Maar dat kan je zeker helemaal niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van weten![]()
quote:
wel waar!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar dat kan je zeker helemaal niet?
Ambrosius waar kijk jij ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick breekt terug als Verdasco moet uitserveren voor de set.
Ik heb met haar ge****quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van weten![]()
ja loebloe tibjaquote:
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ambrosius waar kijk jij ???
IK word hier gek van frustratie![]()
ow nee, 3e setquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Kraai gaat dr zoveelste tiebreak spelen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html
![]()
Je onderschriftquote:
Nee, gewoon tot er twee games verschil zijn. Gewoon 4e break op rij nu Micha!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:42 schreef snellejelle het volgende:
geen tiebreak bij Misa toch?
Oh, ik kan tot 10 tellen en weet het woord voor hond, telt dat ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Oh, ik kan tot 10 tellen en weet het woord voor hond, telt dat ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |