Jij bent snelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou het centre court waar ze de tribunbe overdekking vanaf hebben gehaald.
Hij komt zelf ook een beetje tipsy over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Andiyan het volgende:
Servië gaat weer stunten deze Wimby, nieuwe ster onze Tipsy!![]()
Psst...pass me die link eens...bradder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Mirri het volgende:
YEssss ik heb een stream van Hingis![]()
Ze heeft een lange witte broek aan![]()
waar zit Sport 1 dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je nou Sport1 had gehad, was het een kwestie van zappen geweest.![]()
Sport1 is een betaalzender.quote:
http://www.channelsurfing.net/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst...pass me die link eens...bradder.![]()
wat zendt BBC uit?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef Florisja het volgende:
Lekker zappen nar BBC.
Leuker commentaar en geen reclame
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
wat zendt BBC uit?
Die kan ik ook niet ontvangen, kut digitale televisie. Wat bezielden mn ouders?![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.![]()
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat je met digitale televisie meer zenders kunt ontvangen. Ik heb nu juist 5 verschillende BBC-zenders.![]()
Volgensmij heb je de zenders wel maar zijn ze niet ingesteld zo klinkt het tenmisntequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over maken![]()
Laatst zijn alle zenders weer gehusseld, nu heb ik hier geeneens MTV en TMF meer![]()
Gelukkig ga ik over een week weer terug naar mn kamer, ben ik weer van die onzin af.
Dat verdient geenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef BVO het volgende:
Granville staat een break voor tegen Hingis.
Tsja ik wou dat ik er iets aan kon doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb je de zenders wel maar zijn ze niet ingesteld zo klinkt het tenmisnte
Zoals ik het hoor, heb jij de EPG op 'favourite' staan en niet op 'all'. Kan het kloppen dat je een Samsung decoder hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
weet ik het, ik kan me er zo fucking kwaad over maken![]()
Laatst zijn alle zenders weer gehusseld, nu heb ik hier geeneens MTV en TMF meer![]()
Gelukkig ga ik over een week weer terug naar mn kamer, ben ik weer van die onzin af.
wat is een decoder?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor, heb jij de EPG op 'favourite' staan en niet op 'all'. Kan het kloppen dat je een Samsung decoder hebt?
Een apparaat dat je in staat stelt om digitale televisie te bekijken. Je moet er een smartcard instoppen van jouw provider om de zenders te kunnen ontvangen.quote:
Ja, totally samsung.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een apparaat dat je in staat stelt om digitale televisie te bekijken. Je moet er een smartcard instoppen van jouw provider om de zenders te kunnen ontvangen.
Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef TheArt het volgende:
Onze vriend Jo-Wilfried staat met 4-3 voor tegen Lopez
Viva la France!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Gasquet en eerste set Tsonga, allebei met 6-3.
Liever Granville als tegenstander van Krajicek dan Hingis, toch?quote:
Hiernaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef mitt het volgende:
Leuke vrouwenwedstrijd weer.![]()
Komt Federer - Safin nog of toch maar niet?
Ja maar ik ben Hingisfan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liever Granville als tegenstander van Krajicek dan Hingis, toch?![]()
Niet voor de overlevingskansen van Krajicek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Hingisfan.
Edit: trouwens, vind jij Hingis v Krajicek geen prachtige partij dan?
6-0 zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef Heero87 het volgende:
Sterke Serena: 6-1 en 5-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |