Misschien nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Service behouden en Federer minimaal 1x per set breaken?![]()
Nee idd, dit wordt een pandoering op deze manier.
In mindere mate natuurlijk. Chakvetadze is toch een stuk minder dan Hingis, qua naam iig. Granville is weer minder dan Krajicek, dus het gat wat zij heeft overbrugd is een stuk groter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, maar dat gaat dan ook voor Misa op.
90.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak 80% zeker.
Bij Tsonga hangt het erg van de vorm van de dag af. Hij kan een hoop mensen hebben, en Gasquet blijft natuurlijk ook altijd last hebben van zijn vormdipjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Gasquet, die gast staat ook ontzettend sterk te spelen, niet gezond.
Volgende ronde Tsonga / Lopez (waarschijnlijk Tsonga): veegpartij lijkt me, daarna Mathieu/Roddick (ga ik vanuit), kan een hele leuke worden.
eerste set moest hij nog opwarmen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Safin weet wel hoe hij Federer moet aanpakken, niet de hoeken nemen, maar diep op zijn lichaam spelen en dan naar het net komen om te smashen.
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.quote:
Blijft jammer, vind het nog steeds een toffe spelert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb Michaëla gemist
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |