En die schrale grafix beoordeel je op de trailers?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef jp84 het volgende:
ik vind het nogmaals schrale grafix moet nog een beetje gepolijst worden, maar zal wel goedkomen denk ik.
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom in Godsnaam geen vliegtuingen.
In trailer 1 was die ook al een klein stukje te zien, maar was niet erg duidelijk nu wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef RacerDKB het volgende:
Naar dat soort dingen zat ik inderdaad al te kijken in trailer 1, maar nu is het pas duidelijk
Het speelt zich dus in het het heden of over een aantal jaar af. En dat is tof!
Je kan toch ook een toren invliegen met een helicopter?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Helicopters zijn er echter wel, dus daar moet je het mee doen
Keuren ze spellen af voor vliegtuigen in New York?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?
2. Denk je dat deze game goedgekeurd zou worden? Vliegtuigen in New York? 9/11? Dan zou dr weer ophef komen enzo.
Bronquote:The game will be set in a redesigned Liberty City in the year 2007.
Liberty City = New York met een stukje New Jersey.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:28 schreef Leonos het volgende:
In Liberty City ja
Dus daar kunnen ze doen wat ze willen, dat het dan toevallig op NY lijkt is mooi mee genomen.
Ja dat wel, maar had verwacht dat vooral aan voertuigen/wapens en kleding te merken is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:25 schreef The_Forcer het volgende:
Uhm, is het trouwens niet algemeen bekend dat GTA IV zich in 2007 afspeeld?
Vice City was ook maar één stad, met maar één vliegveldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Liberty City = New York met een stukje New Jersey.
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh god, dat wordt duidelijk tijd voor een nieuwe videokaart als dit spel komt
ik ook. vooral omdat rockstar vertelde dat ze iets nieuws wilden proberen met de soundtrack. de nieuwe trailer had muziek van een vrij populair new yorks underground bandje (the boggs), misschien dat er veel lokale muziek inkomt.quote:
Hier ga ik een PS3 voor kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier heb ik nou m'n PS3 voor gekocht.![]()
Zomer 2008 dus nog maar een jaartje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Hoe wist jij dat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Over 4 uur kennen jullie deze allemaal
http://youtube.com/watch?v=sCmkrR3dVUc
Op de pc ports van GTA 3 en Vice City hebben we 7 maanden moeten wachten nadat het spel uitkwam voor de playstation, en bij San Andreas duurde het 8 maanden. Dus ik heb goede hoop dat het bij GTA4 ook zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Als je leest dat er geen laadtijden zijn, neem ik aan dat er veel berekend moet worden, dan is een goede processor en veel geheugen ook wel handig. Gaat niet alleen om graphics.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef Unhuman het volgende:
En een nieuwe PC valt ook wel mee. De graphics vallen mij wel tegen vergeleken met de eerste screens. Als je PC de games van nu aardig kan draaien moet het voor GTA4 ook geen probleem worden denk ik want zo spectaculair vind ik het niet.
Niet dat ik daar om geef maar het valt me wel op.
Ja idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit spel lijkt me dan weer wel iets dat de PS3 een beetje interessant maakt. Alleen zal die nog heel ver in prijs moeten dalen voordat ik er eentje ga kopen.
Dat boeit mij dus eigenlijk niet zoveelquote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook een online MP in ?
100% zeker dat die niet in prijs gaat zakken, ze maken nu echtwaar op elke console een beetje verlies aangezien er een peperdure blue-ray speler inzit, de winst halen ze dus uit marketing en spellen. dit is echtwaar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja idd.
Zou 'ie met de feestdagen in prijs dalen? Naar 450 ofzo?Lijkt me leuk.
Weet ik, maar dat hadden ze bij de PS2 ook al. Weet niet hoe 't toen ging met de prijs, maar goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
100% zeker dat die niet in prijs gaat zakken, ze maken nu echtwaar op elke console een beetje verlies aangezien er een peperdure blue-ray speler inzit, de winst halen ze dus uit marketing en spellen. dit is echtwaar!
Das ook totaal niet te vergelijken qua hardware. Erg goeie zet alsnog van Nintendo als je 't mij vraagt. Een betaalbare console waar playability boven graphics staan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt iets verkeerd gedaan, als je ziet voor welke prijzen de Wii de deur uit gaat...
Vast niet..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Das ook totaal niet te vergelijken qua hardware. Erg goeie zet alsnog van Nintendo als je 't mij vraagt. Een betaalbare console waar playability boven graphics staan.
Maar we gaan offtopic, komt GTA4 uit op de Wii?Lekker meppen met je controller enzo.
![]()
quote:
Mind the smilies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dat zou die arme wii inderdaad niet aankunnen denk ik.
Als je nou een 360 had gekocht had je nog 200,- over en meer missies dan de ps3 versie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier heb ik nou m'n PS3 voor gekocht.![]()
Koop Deer Hunterquote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Jivis het volgende:
Wtf, alleen maar in Liberty City?Dus nog steeds niet op beren jagen
Stom
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook een online MP in ?
Grote kans van wel. Ik ben nu een beetje bezopen maar ondanks dat heb ik ook gezien dat rockstar heeft gezegd dat er één bij zou zitten, "maar denk niet aan een MMOG" zei één zo'n gast nog...quote:
Nog maar eventjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef Adidah het volgende:
* Wacht geduldig op de PC versie
Zei microsoft niet wat over GTA IV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat nieuwe dingen worden bekent gemaakt op de E3![]()
Of is rockstar niet daar aanwezig?
het enige wat jij goedkoop op de kop zal tikken is je eigen duitse helm.......tegen die tijd dan hé?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef TC03 het volgende:
Dit spel wordt zo vet. Denk dat ik tegen die tijd maar goedkoop een 360 op de kop tik ofzo.
Trailers waren gameplaybeelden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel eens tijd worden ja, echte gameplaybeelden ipv die weliswaar mooie, maar nietszeggende trailers.
Realtime beelden ja.quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Trailers waren gameplaybeelden...
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Maar het komt er allemaal wel op neer dat de trailers tot nu toe absoluut geen daadwerkelijke gameplay laten zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingamequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingame
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.
Weet ik niet, maar ingame is ook geen term waarvan de definitie vastgelegd is door de Van Dale. Ik vind dat een ingame screenshot iig ook echt een ingame screenshot moet zijn, genomen terwijl iemand het spel speelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Gaan we nou de hele tijd zeiken over of het gameplay is of niet?
Ik heb liever dat iemand verteld of rockstar nog op de E3 is
Al wat van gehoord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Special edition heeft geen bonus digitale content bovenop de normale versie, slecht excuus dus.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
Want hij kan de kluis, tas enzo niet downloaden natuurlijk.quote:
Voor ¤15 meer of zo. Vind ¤50 al genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef ryangozer het volgende:
Waarom bestellen julie hem, je kunt hem tegen die tijd toch ook gewoon in de winkel kopen...
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
PC versie is nog niet eens aangekondigd. Men verwacht alleen dat ie komt, en als ie komt een half jaartje later dan de 360/PS3 versie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
Wat beledig je mij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?quote:En zakken met geld van consolisten.
Ik vrees inderdaad dat ik het ook er ook wel voor over hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Elke vezel in mn lichaam haat consoles
Waarom nou weer voor de PC later realeasen...
You'll livequote:
50!quote:[..]
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?
Schieten met de muis, racen met gamepadje. Werkt. Zonder gamepadje, veel plezier met de vliegmissie's!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.
Echt niet gta is het beste op de pc.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben triest bezig. Awesome.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Echt niet gta is het beste op de pc.
De serie is ook op de pc begonnen.
Allemaal wel kopen heals je gta gaat downloaden ben je triest bezig
![]()
Omdat je het niet gewend ben. Muis + toetsenbord > controller, altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je het niet gewend ben. Muis + toetsenbord > controller, altijd.
Inderdaad, ik heb ook liever de PC dan een PS, maar kan geen race games ermee spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.
Dan hang je een DFP stuurtje aan je pc. En ookal zijn die eik voor de PS, op een PC werken ze veel beter. Een stuurtje vastschroeven op een salontafel is geen doen, om maar te zwijgen van hem op schoot pakken; dat is helemaal rukquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.
In beide gevallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan hang je een DFP stuurtje aan je pc. En ookal zijn die eik voor de PS, op een PC werken ze veel beter. Een stuurtje vastschroeven op een salontafel is geen doen, om maar te zwijgen van hem op schoot pakken; dat is helemaal ruk
gaat dit niet op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
Muis + toetsenbord > controller, altijd.
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat ik het ook er ook wel voor over heb![]()
Ja en ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WALGELIJKE VERRADER, DE PC COMMUNITY SPUUGT OP JE!!!!11111eins
Ik ga ook een xbox360 aanschaffen voor deze game, nog 2 weekies werken!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Unhuman het volgende:
23 euro?? Ik koop een XBOX360 en een HDTV voor deze game
hd ready tv's (dus niet full hd maar het verchil zie je niet, tenzij je er een van 2 meter gaat kopen) vallen nog wel mee, beginnen bij 300 euro ongeveer denkik.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:36 schreef RickoKun het volgende:
hoe duur is een HD tv?
zwaar duur, of niet?
Aha. Nouja dan alleen maar een xbox360 voor op mijn 10 jaar oude tv'tje!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hd ready tv's (dus niet full hd maar het verchil zie je niet, tenzij je er een van 2 meter gaat kopen) vallen nog wel mee, beginnen bij 300 euro ongeveer denkik.
hahaha heb je geen 300 overquote:Op zondag 22 juli 2007 21:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aha. Nouja dan alleen maar een xbox360 voor op mijn 10 jaar oude tv'tje!
quote:
Full HD? Voor een goede ongeveer ¤ 1500,-quote:Op maandag 23 juli 2007 13:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf vent, hoe wist je dat
Klopt, ik heb op dit moment ong 280 op de bank. Deze week hoef ik blijkbaar nog niet te werken though...
Ik verdien dan per week ong. 300 euro. ( 2 weekjes)
Maar kijk, ik wil niet alles in 1x op maken, ik wil ook nog wat overhouden zodat ik dan niet meer zo snel hoef te werken (! )
Maar waar praten we nu over, een HD READY tv zeker? hoe duur is een HDTV dan?
brrrrr.... en je merkt het verschil ontzettend erg van een normale ---> HD ready?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Full HD? Voor een goede ongeveer ¤ 1500,-
HD Ready heb je vanaf ¤ 300,- maar voor een redelijke groot beeld (80cm) betaal je ongeveer ¤ 600,-
Vooral kwa games is het verschil echt ernorm. Ik zou zeker een HD ready TV kopen als je ten volste wilt genieten.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
brrrrr.... en je merkt het verschil ontzettend erg van een normale ---> HD ready?
(sorry voor al het offtopic)
Okay man, ik zal dan áls ik een xdoosvolledraai aanschaf ook een hd ready kaufen!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vooral kwa games is het verschil echt ernorm. Ik zou zeker een HD ready TV kopen als je ten volste wilt genieten.
WTF!!!!!??? Hij doet het ook gewoon echt niet!?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Speelde iemand hier nog wel eens GTA SA-MP?
Die is per vandaag dood lees ik net... http://www.sa-mp.com/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef sander89 het volgende:
Mta is ook wel beter volgen mij, alleen deadmatch is nog niet uit alleen Race, maar het ziet er erg mooi uit wat ik tot nu toe gezien heb van deadmatch. http://mtasa.com/
Nee Deathmatch is nog niet uit, wanneer dat is weet niemand maar het zal wel binnen paar maanden zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat? Kan je nou wel lui afmaken of niet?
Rockstar: Alleen 360-versie GTA IV biedt volledige ervaringquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat word maar een ps3 aanschaffen GTA IV en GT 5![]()
Idd. Ps3 kopen, GT5 halen en GTA4 overslaanquote:
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tvquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Rockstar: Alleen 360-versie GTA IV biedt volledige ervaring
Think again
.... dan haal je een zwarte?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tv![]()
Lul niet , dat noemen ze een rolling demo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.
Mij best. Maar dan betaal je wel 200 euro meer voor geen extra content.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tvDan maar geen extra content ga niet daarvoor een xbox aanschaffen
.
Die dingen zijn hier toch niet te koop ?quote:
Volgende maand wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die dingen zijn hier toch niet te koop ?
Nee man daar lijkt t nieteens OPquote:
Het lijkt zeker niet op een vliegtuig. Ik zie er gewoon een vogel in. Overduidelijk.quote:
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt zeker niet op een vliegtuig. Ik zie er gewoon een vogel in. Overduidelijk.
Ook in de eerste trailer zie je vogels met aan het eind van hun vleugels zwarte veren, en dat zie je hier ook. Geen twijfel mogelijk.
Ach man, ik ga het niet eens uitleggen. Kijk gewoon naar de eerste trailer, en let op de vogels. Deze vogel ziet er precies zo uit (goh).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsben ik josef!
Is dit een Boeing 747?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zie er een vogel in hoorTotaal geen vliegtuig.
Je ziet duidelijk een snavel en de zwarte vleugels van een zeemeeuw
Hoe de fuck zien jullie er een vliegtuig in?!
[img=578xnull]http://www.biologiesite.nl/zeemeeuw12.jpg[/img]
Inderdaad,........ dat is een vogel. Sowieso is het object te scherp en jaggie voor een ver vliegtuig. Zeg niet dat er geen vliegtuigen in zullen zitten maar dat is een vogel ja. De trailers zitten ook vol vogels in dat haven gebied.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
Of het is gewoon een vogel.
Ik weet 100% zeker dat het een vogel is.
- Je ziet kartelige randjes. Niet van een gebrek aan AA, maar omdat het veren zijn.
- Als het een vliegtuig zou zijn, zou die zich gezien de grootte op het screenshot op een dermate grote afstand vinden, dat het nooit zo scherp zou zijn. Dingen in de verte worden namelijk geblurd, zoals je ziet. Het object bevindt zich dus redelijk dichtbij. Het is dus gewoon een vogel.
Ik herken er echt geen vliegtuig in.
Zeker de 360 versie, vanwege de extra content.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Zit toch te twijfelen over welke versie ik nu moet nemen. Beetje het head-to-head probleem wat ik een paar jaar geleden had. Toen kocht ik generieke games op Xbox. Maar nu is de PS3 toch wat krachtiger.
Een paar maanden geleden zei Rockstargames nog last te hebben van het feit dat niet elke 360 een HD heeft en nog op DVD draait, en nu zeggen ze weer dat de games identiek zijn. Misschien dat er op grafisch gebied niet veel verschil is, maar toch zou de PS3 versie iets mooier kunnen zijn (Zie laatste multiconsole-release van 'The Darkness'. Daar vond ik de PS3 versie ook iets mooier ogen.
Doch,... ben een achievement-hoer en ben ook erg benieuwd naar de extra DL content in de vorm van wat nieuwe chapters. Ben er gewoon nog niet helemaal uit. Maar,... dat GTA4 in mijn huis komt is zo zeker als de 360 release van Halo 3 in September.
Linkquote:One interesting thing about the exchange was that Niko appeared to have the option to hang out and endure the interview process--namely, the lawyer's incessant blabbering--as long as he wanted. We didn't get to see what would happen if the conversation had gone through to completion, though, since the player eventually cut things short by standing up and aiming his gun at the lawyer. The poor guy mistook Niko's actions for an aggressive power play, and amusingly threw out the zinger that "guns don't kill people, videogames do" before Niko remorselessly popped him one. The gunshot naturally caused the secretary outside to flip out and sound the alarm, forcing Niko to fight his way out of the firm against a formidable police presence.
Ik zie hier duidelijk ook een vogel in, zonder de post hier boven eerst gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef ryangozer het volgende:
Mensen ik las net een heel stuk over de mogelijkheid toch vliegtuigen in GTA4, ik heb het even gekopieerd inclusief de linkjes, blijkbaar toch vliegtuigen in GTA4???
In de IGN preview van GTA4 is op de 2e pagina duidelijk een screen te zien met daarop in het midden een vliegtuig De afbeelding linken hier ging niet vandaar dat ik hem even online heb gehost, hier het bewijs dus alsnog:
[afbeelding]
Oja veel mensen komen nu waarschijnlijk met de opmerking dat dit rondvliegende vliegtuigen zijn die je zelf niet kan besturen, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er door R* werd gezegd dat er helemaal geen vliegtuigen in zouden zitten, omdat dit niet realistisch zou zijn. (boven NYC mogen geen vliegtuigen vliegen) Maar als er van zulke rondvliegen lijkt het me dus logisch dat je ze zelf ook kunt besturen.
Dus mijn vermoeden is dat R* ons gewoon behoorlijk voor de gek houd door het te ontkennen, en dan 19 oktober als grote verassing er toch vliegtuigen in zitten? (things will be different?) Wat denk jij?
Dus toch?![]()
bron
Het lijkt mij een vliegtuig. Maar wat dan nog? Die zaten toch ook in GTA3, je kon er alleen niet in vliegen (behalve in die halve dodo dan...)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zie hier duidelijk ook een vogel in, zonder de post hier boven eerst gelezen te hebben.![]()
Hoi Josef.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsben ik josef!
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef RickoKun het volgende:
maar maar maar maar maar, wat als dit nu een NIEUW deel is waarmee ze een nieuwe marketingsstrategie gaan uitvoeren?
Ik ben er gisteren ingetrapt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef Unhuman het volgende:
Zodat mensen met een PC die geen console hebben alsnog een console gaan kopen voor dit spel.. en ja ik trap erin.
Dat kan dus tegenwoordig ook bij consoles dmv demo's.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik koop nooit meer een console. Nu kan ik gewoon games downloaden en uitproberen zodat ik alleen de goede games koop.
Bij een console kan dit niet zo soepel anders had ik zeker wel een boxje gekocht.
Besides GTA 4 komt toch wel op de PC.Rockstar kan daar niet omheen.
De meeste demo's van tegenwoordig zijn toch goed lang en geeft je genoeg ruimte om voor jezelf te weten of je het spel leuk vind of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Demo's ja. Maar bij demo's krijg je vaak niet het volledige plaatje van de game.
quote:Why, you ask?
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two, stated, “With Grand Theft Auto IV, Rockstar is setting a new standard for next generation video games. Certain elements of development proved to be more time-intensive than expected, especially given the commitment for a simultaneous release on two very different platforms. We all recognize that perfecting the game is vital and I can assure everyone it will be worth the wait. We owe it to the game’s millions of fans, to our dedicated development team, and to our shareholders to make sure that Grand Theft Auto IV is a groundbreaking gaming experience that takes maximum advantage of next generation technology.”
Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games, added, "The new consoles are allowing us to create the Grand Theft Auto game we always dreamed about. Every aspect of the game and its design has been completely transformed. The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms. As always, our goal is to surpass even the wildest expectations of the game’s fans, and to create the ultimate high definition video game experience."
Dat is net iets minder dan een jaar wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef DeRCT14 het volgende:
Tsja verlaat tot april 2008... www.gtanet.com/news
En in april krijg je een xbox voor de helft van de prijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
Wel bizar hoor, ik had alvast een Xbox aangeschaft voor GTA IV. En de dag nadat ik hem binnen heb dit bericht.
http://www.ukrebellion.co(...)ms-delay-gta-iv.htmlquote:Thursday, 2 August 2007
Xbox 360 problems delay GTA IV. Microsoft bans Playstation 3 release.
Problems with development of GTA IV on the Xbox 360 has meant the game has been delayed until April 2008.
GTA IV was due for release on 17th October. Rockstar have been using the Playstation 3 as the lead platform. An Xbox 360 team have been working besides the core team adapting code. Whilst the PS3 Blu-ray disc will easily accommodate the game, there have been problems fitting the game on to a single 360 DVD disc. Microsoft will not allow the game to be released on 2 disc as they are concerned the 360 will be compared unfavourably to the PS3. The situation has led to tension between Dan Houser and the Microsoft Empire as there is currently no way the game can fit on a single dvd.
Microsoft are currently working on a new compression technology for DVD9 discs, however this wont be available until next year. In a politically worded statement Sam Houser said "The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms."
Whilst the PlayStation 3 version is all set for completion at the end of this month, Microsoft have tied Take Two into an iron-clad legal agreement that forbids them from releasing the game on any format unless the Xbox 360 is ready. This has meant that whilst the PS3 version will be ready for October, Microsoft have directly prevented its release. That's what happens when the Houser brothers sell their arse for the Microsoft dollar. Stupid limey gimp-bags.
Ohw, ze geven elkaar dus de schuld. Ik ben trouwens geen fanboy, de xbox staat boven aan de lijst van "te kopen" (wacht alleen op de falcon uitvoering)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
*uche*
PlayStation 3 oorzaak uitstel van GTA IV?
*uche*
Voor 18% daling aandelenkoers? Neh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
*me hoopt dat het misschien een rare mediastunt is van rockstar voor extra aandacht![]()
Zodat jij straks de vetste GTA ooit kan spelen, en niet een half-af product.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:34 schreef RacerDKB het volgende:
WAT! GODVERDOMME!!
Waarom hebben ze fucking dat spel uitgesteld? Jezus wat een teringleiers
Hmpf, I blame the PS3.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zodat jij straks de vetste GTA ooit kan spelen, en niet een half-af product.
Inderdaad. Dit spel gaat er alleen maar nog beter van worden. Ze moeten natuurlijk wel op grafisch gebied een beetje bij de tijd blijven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zodat jij straks de vetste GTA ooit kan spelen, en niet een half-af product.
*gaat nog harder janken*quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmpf, I blame the PS3.
Pc release wordt nu dus zo'n beetje Q4 2008
Klopt, ik heb namelijk zo'n gta 4 screen gezien en ik dacht dat zoen politie agent er precies hetzelfde eruitziet als in San Andreasquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit spel gaat er alleen maar nog beter van worden. Ze moeten natuurlijk wel grafisch gebied natuurlijk een beetje bij de tijd blijven.
tweakers.net..quote:Het uitstel van Grand Theft Auto 4 tot in het voorjaar van 2008 is volgens analist Michael Pachter te wijten aan de PlayStation 3. Het bouwen van software voor de gameconsole zou namelijk te ingewikkeld zijn.
Oorspronkelijk had de release van GTA4 op 19 oktober moeten plaatsvinden, maar vrijdag werd bekend dat ontwikkelaar Rockstar meer tijd nodig had om het spel bij te schaven en dat de game nu op zijn vroegst in april 2008 in de winkel ligt. Volgens Pachter is het aannemelijk dat Rockstar moeilijkheden ondervindt bij de bouw van het complexe GTA4 voor de PS3. Dat is niet heel vreemd, aangezien zelfs Sony toegeeft dat het ontwikkelen van games voor de PS3 ingewikkelder is dan het bouwen van Xbox 360-spellen. Daarnaast is het porten van een spel van de Xbox 360 naar de PlayStation 3 ingewikkeld, omdat architecturele wijzigingen noodzakelijk zijn, aldus Sony.
PlayStation 3Analisten hadden ruim een jaar geleden al laten weten dat het ontwikkelen voor de PlayStation 3 te moeilijk en daardoor te duur zou zijn. Eind februari 2007 heeft IBM, medeontwikkelaar van de Cell-processor, een aantal workshops georganiseerd voor gameontwikkelaars, om hen op die manier te vertellen hoe het beste kan worden omgegaan met de Cell. Als Pachter het bij het juiste eind heeft over de problemen bij Rockstar met betrekking tot GTA4, dan lijkt er sindsdien echter weinig veranderd te zijn.
Ofquote:
Bron: http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423263&id=2130250quote:Al een beetje bijgekomen van het nieuws dat GTA IV is uitgesteld? Niet? Nee wij ook niet eigenlijk. Maar wij hebben goed nieuws! Nou ja, voor zoverre je het goed nieuws kan noemen. Wij hebben namelijk de schuldige gevonden! Haal je hooivork dus uit het vet, steek je fakkels aan en trommel een boze menigte op. We gaan naar ...........*trommelrofl*....Microsoft!
Jammer voor de Xbox fanboys, maar dit is toch echt de schuld van jullie grote held. Waarom? Het probleem zit hem in de opslag van de game. GTAIV wordt namelijk zo omvangrijk dat het DVD9 formaat van de 360 de boel niet aan kan. PlayStations Blu-ray kan de game wel makkelijk aan. Microsoft wil dus gewoon niet dat Take Two had hem op twee schijfjes uitbrengt. Ik denk persoonlijk dat ook de fans daar niet zo heel veel problemen mee hebben. Maar Microsoft wil dit dus niet hebben, dat zou afdoen aan het imago van de DVD9 ten opzichte van de Blu-ray ofzo. En dus gooit Microsoft maar even mooi een family-sized bak roet in ons eten.
Microsoft werkt trouwens wel aan een nieuwe compressietechniek, waardoor de game wel op één schijfje zou passen. Maar die is pas volgend jaar klaar! Je zult je dan misschien afvragen waarom Take Two de PS3 versie 17 oktober dan niet gewoon op de markt gooit. Nou, daar heeft Microsoft dus ook een stokje voor gestoken. In de overeenkomst met Take Two staat namelijk dat ze de game niet mogen uitbrengen op een ander platform voordat hij uitkomt op de 360. Hmmm, bij Take Two staat er ongetwijfeld nu iemand met z'n kop tegen een muur te bonken. Stom, stom, stom, dat ze dat contract getekend hebben. Hoe dan ook, we zullen dus moeten wachten tot die compressietechniek af is en dat wordt geschat op lente 2008, voordat we van al die GTAIV goodness kunnen gaan genieten. Bah!
Check hier wat quotes van een paar Take-Two bigshots.
Uitvoerend producent Sam Houser
"The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms."
Strauss Zelnick
“The delay was essential to ensure the quality of GTA IV. We owe it to our millions of fans, to our dedicated development team, and to our shareholders to make sure that Grand Theft Auto IV is a groundbreaking gaming experience and is an experience that takes maximum advantage of next-generation technology."
CEO van Take-Two, Ben Feder
"Obviously, we are very disappointed to reduce guidance after having previously reaffirmed it. Other than a matter of timing, the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product line-up. Grand Theft Auto IV is going to be the defining next generation videogame action adventure."
Maar volgens mij het kan ook zomaar nog langer gaan duren.quote:Hoe dan ook, we zullen dus moeten wachten tot die compressietechniek af is en dat wordt geschat op lente 2008, voordat we van al die GTAIV goodness kunnen gaan genieten.
*kuch*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Ligt zowieso wel aan de PS3, al die games worden uitgesteld omdat de ps3 totaal andere zooi in de hardware heeft zitten.
Bovendien baal ik nu als een stekker, omdat er voor de rest geen goede games uitkomen voor de pc, alleen maar gare MMORPG's en die RTSsjes die we wel kunnen dromen.
Bij dynabyte staat bij de verwachte gamesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Maar volgens mij het kan ook zomaar nog langer gaan duren.
quote:Nieuwtje feitjes GTA IV
# Niko kan meerdere missies tegelijk open hebben staan, welke hij kan bekijken op de 'To Do' lijst in zijn telefoon.
# Het spel zelf speelt zich in oktober 2007 af.
# Als je grote wapens bij je draagt moet je oppassen dat je deze niet in het zicht houdt, want dan trek je de aandacht van de politie.
# Niko kan de taxichauffeur het dubbele betalen zodat deze twee keer zo hard rijdt.
# Voetgangers niezen, hoesten en roken.
# Je ziet bijna nooit identieke voetgangers en voertuigen.
In het verleden dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
# Het spel zelf speelt zich in oktober 2007 af.
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.quote:
Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Ik dacht dat dan opeens de wereld bewandeld zou worden door aliens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.
...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.
Je reageerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat doe ik nou verkeerd? [afbeelding]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Een half jaar uitstel, dan hebben de boel GOED verpest.![]()
Optimaliseren duurt geen half jaar, het opnieuw schrijven van een engine wel.
Rockstar liegt dat ze blauw ziet. Anders hadden ze dit VEEL, maar dan ook VEEL eerder aan kunnen zien komen.
En niet lullen over deze console is de schuldige... Rockstar is schuldig, 4 maanden geleden wisten ze al dat de framerate niet goed was. In plaats van dit te onderzoeken/ rechtzetten, zijn ze doorgegaan met de game. Nu lopen ze tegen een muur. Eigen schuld. Hadden ze die framerate issues maar meteen moeten aanpakken.
Trouwens, gezien de voorgaande delen nemen ze het niet zo nauw met frames per seconde. Waarom nu wel?
Ah, he who sees all is in the building. Who cares wat en waarom, als dat spel maar vet wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Een half jaar uitstel, dan hebben de boel GOED verpest.![]()
Optimaliseren duurt geen half jaar, het opnieuw schrijven van een engine wel.
Rockstar liegt dat ze blauw ziet. Anders hadden ze dit VEEL, maar dan ook VEEL eerder aan kunnen zien komen.
En niet lullen over deze console is de schuldige... Rockstar is schuldig, 4 maanden geleden wisten ze al dat de framerate niet goed was. In plaats van dit te onderzoeken/ rechtzetten, zijn ze doorgegaan met de game. Nu lopen ze tegen een muur. Eigen schuld. Hadden ze die framerate issues maar meteen moeten aanpakken.
Trouwens, gezien de voorgaande delen nemen ze het niet zo nauw met frames per seconde. Waarom nu wel?
Dat is ook een punt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah, he who sees all is in the building. Who cares wat en waarom, als dat spel maar vet wordt.
Dat is wel het geval. Microsoft zijn Xbox is de schuldige vanwege hun DVD waar niet alles van GTA 4 op past. Met andere woorden uitstel omdat in het voorjaar 2008 er een DVD uitkomt waarop meer Gb op kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
En niet lullen over deze console is de schuldige
Noem eens een spel, wat ook maar in de buurt van gta kom top..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.
Misschien The Godfather of Scarface?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Noem eens een spel, wat ook maar in de buurt van gta kom top..
Hij is juist uitgesteld voor de Ps3 en 360.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:21 schreef Bas321 het volgende:
Istie ook uitgesteld op ps3 en 360?
Kan niet wachten
pwned.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
JAAAAAAHAAAAAA HAHAHAHA ik lach jou uit HAHAHA.
Nu kan je mij nog harder uitlachen want de PC gamer (ik) moet volgens mij wachte tot eind 2008.
maarja jij bent Tony Montana daar fucken we niet meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
JAAAAAAHAAAAAA HAHAHAHA ik lach jou uit HAHAHA.
Nu kan je mij nog harder uitlachen want de PC gamer (ik) moet volgens mij wachte tot eind 2008.
GTA heeft geen concurrentie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.
Ok ... you wanna play rough?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
maarja jij bent Tony Montana daar fucken we niet mee
Wellicht in de toekomst. Altans dat mag ik hopen want ik wil wel meer van dit soort games.quote:
De ene winkel zegt Maart en de andere April.......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dude. De game is uitgesteld naar voorjaar 2008Dus zeg maar April 2008
Saints Row was anders een zeer goede game vond ik. Ik vond het vooral prettig dat het verkeerd knipper lichten gebruikte en niet ineens tegen je aan schoof, dus realistischer. Niet perfect maar wel beter dan GTA qua verkeer. En verkeer in zo'n game speelt naar mijn mening wel een grote rol.quote:
GTA is tot nu toe niet echt te evenaren en het lijkt VOLGENS MIJ ook alsof de developers er niet eens de moeite voor doen om in de buurt te komen van Rockstar's geile games! ( Al heb ík ook veel goede dingen over saints row gehoord, dat is inderdaad een uitzondering )quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef KaiN het volgende:
Dit genre zal door zijn populariteit zeker wel meer concurentie geven de komende jaren. Dus als ze bij Rockstar slim zijn houden ze zeker wel rekening met concurentie en zorgen ze dat ze op alle punten het beste zijn in dit genre.
Vind dat Mafia niet kan tippen aan GTA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef kcin22 het volgende:
Waarom is Mafia nog niet genoemd? De game die GTA voorbij gaat in mijn ogen kwa verhaal en beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |