quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Liberty City = New York met een stukje New Jersey.
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh god, dat wordt duidelijk tijd voor een nieuwe videokaart als dit spel komt
ik ook. vooral omdat rockstar vertelde dat ze iets nieuws wilden proberen met de soundtrack. de nieuwe trailer had muziek van een vrij populair new yorks underground bandje (the boggs), misschien dat er veel lokale muziek inkomt.quote:
Hier ga ik een PS3 voor kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier heb ik nou m'n PS3 voor gekocht.![]()
Zomer 2008 dus nog maar een jaartje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Hoe wist jij dat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Over 4 uur kennen jullie deze allemaal
http://youtube.com/watch?v=sCmkrR3dVUc
Op de pc ports van GTA 3 en Vice City hebben we 7 maanden moeten wachten nadat het spel uitkwam voor de playstation, en bij San Andreas duurde het 8 maanden. Dus ik heb goede hoop dat het bij GTA4 ook zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Als je leest dat er geen laadtijden zijn, neem ik aan dat er veel berekend moet worden, dan is een goede processor en veel geheugen ook wel handig. Gaat niet alleen om graphics.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef Unhuman het volgende:
En een nieuwe PC valt ook wel mee. De graphics vallen mij wel tegen vergeleken met de eerste screens. Als je PC de games van nu aardig kan draaien moet het voor GTA4 ook geen probleem worden denk ik want zo spectaculair vind ik het niet.
Niet dat ik daar om geef maar het valt me wel op.
Ja idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit spel lijkt me dan weer wel iets dat de PS3 een beetje interessant maakt. Alleen zal die nog heel ver in prijs moeten dalen voordat ik er eentje ga kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |