En die schrale grafix beoordeel je op de trailers?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef jp84 het volgende:
ik vind het nogmaals schrale grafix moet nog een beetje gepolijst worden, maar zal wel goedkomen denk ik.
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom in Godsnaam geen vliegtuingen.
In trailer 1 was die ook al een klein stukje te zien, maar was niet erg duidelijk nu wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef RacerDKB het volgende:
Naar dat soort dingen zat ik inderdaad al te kijken in trailer 1, maar nu is het pas duidelijk
Het speelt zich dus in het het heden of over een aantal jaar af. En dat is tof!
Je kan toch ook een toren invliegen met een helicopter?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Helicopters zijn er echter wel, dus daar moet je het mee doen
Keuren ze spellen af voor vliegtuigen in New York?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?
2. Denk je dat deze game goedgekeurd zou worden? Vliegtuigen in New York? 9/11? Dan zou dr weer ophef komen enzo.
Bronquote:The game will be set in a redesigned Liberty City in the year 2007.
Liberty City = New York met een stukje New Jersey.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:28 schreef Leonos het volgende:
In Liberty City ja
Dus daar kunnen ze doen wat ze willen, dat het dan toevallig op NY lijkt is mooi mee genomen.
Ja dat wel, maar had verwacht dat vooral aan voertuigen/wapens en kleding te merken is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:25 schreef The_Forcer het volgende:
Uhm, is het trouwens niet algemeen bekend dat GTA IV zich in 2007 afspeeld?
Vice City was ook maar één stad, met maar één vliegveldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. Het is in een stad, waar wil je heen vliegen? Er is maar één vliegveld?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Liberty City = New York met een stukje New Jersey.
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh god, dat wordt duidelijk tijd voor een nieuwe videokaart als dit spel komt
ik ook. vooral omdat rockstar vertelde dat ze iets nieuws wilden proberen met de soundtrack. de nieuwe trailer had muziek van een vrij populair new yorks underground bandje (the boggs), misschien dat er veel lokale muziek inkomt.quote:
Hier ga ik een PS3 voor kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier heb ik nou m'n PS3 voor gekocht.![]()
Zomer 2008 dus nog maar een jaartje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Hoe wist jij dat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Over 4 uur kennen jullie deze allemaal
http://youtube.com/watch?v=sCmkrR3dVUc
Op de pc ports van GTA 3 en Vice City hebben we 7 maanden moeten wachten nadat het spel uitkwam voor de playstation, en bij San Andreas duurde het 8 maanden. Dus ik heb goede hoop dat het bij GTA4 ook zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig nog effe sparen, duurt nog wel 1.5 jaar tot dat die op de pc komt.![]()
Als je leest dat er geen laadtijden zijn, neem ik aan dat er veel berekend moet worden, dan is een goede processor en veel geheugen ook wel handig. Gaat niet alleen om graphics.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef Unhuman het volgende:
En een nieuwe PC valt ook wel mee. De graphics vallen mij wel tegen vergeleken met de eerste screens. Als je PC de games van nu aardig kan draaien moet het voor GTA4 ook geen probleem worden denk ik want zo spectaculair vind ik het niet.
Niet dat ik daar om geef maar het valt me wel op.
Ja idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit spel lijkt me dan weer wel iets dat de PS3 een beetje interessant maakt. Alleen zal die nog heel ver in prijs moeten dalen voordat ik er eentje ga kopen.
Dat boeit mij dus eigenlijk niet zoveelquote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook een online MP in ?
100% zeker dat die niet in prijs gaat zakken, ze maken nu echtwaar op elke console een beetje verlies aangezien er een peperdure blue-ray speler inzit, de winst halen ze dus uit marketing en spellen. dit is echtwaar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja idd.
Zou 'ie met de feestdagen in prijs dalen? Naar 450 ofzo?Lijkt me leuk.
Weet ik, maar dat hadden ze bij de PS2 ook al. Weet niet hoe 't toen ging met de prijs, maar goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
100% zeker dat die niet in prijs gaat zakken, ze maken nu echtwaar op elke console een beetje verlies aangezien er een peperdure blue-ray speler inzit, de winst halen ze dus uit marketing en spellen. dit is echtwaar!
Das ook totaal niet te vergelijken qua hardware. Erg goeie zet alsnog van Nintendo als je 't mij vraagt. Een betaalbare console waar playability boven graphics staan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt iets verkeerd gedaan, als je ziet voor welke prijzen de Wii de deur uit gaat...
Vast niet..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Das ook totaal niet te vergelijken qua hardware. Erg goeie zet alsnog van Nintendo als je 't mij vraagt. Een betaalbare console waar playability boven graphics staan.
Maar we gaan offtopic, komt GTA4 uit op de Wii?Lekker meppen met je controller enzo.
![]()
quote:
Mind the smilies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dat zou die arme wii inderdaad niet aankunnen denk ik.
Als je nou een 360 had gekocht had je nog 200,- over en meer missies dan de ps3 versie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier heb ik nou m'n PS3 voor gekocht.![]()
Koop Deer Hunterquote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Jivis het volgende:
Wtf, alleen maar in Liberty City?Dus nog steeds niet op beren jagen
Stom
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook een online MP in ?
Grote kans van wel. Ik ben nu een beetje bezopen maar ondanks dat heb ik ook gezien dat rockstar heeft gezegd dat er één bij zou zitten, "maar denk niet aan een MMOG" zei één zo'n gast nog...quote:
Nog maar eventjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef Adidah het volgende:
* Wacht geduldig op de PC versie
Zei microsoft niet wat over GTA IV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat nieuwe dingen worden bekent gemaakt op de E3![]()
Of is rockstar niet daar aanwezig?
het enige wat jij goedkoop op de kop zal tikken is je eigen duitse helm.......tegen die tijd dan hé?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef TC03 het volgende:
Dit spel wordt zo vet. Denk dat ik tegen die tijd maar goedkoop een 360 op de kop tik ofzo.
Trailers waren gameplaybeelden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel eens tijd worden ja, echte gameplaybeelden ipv die weliswaar mooie, maar nietszeggende trailers.
Realtime beelden ja.quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Trailers waren gameplaybeelden...
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Maar het komt er allemaal wel op neer dat de trailers tot nu toe absoluut geen daadwerkelijke gameplay laten zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingamequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingame
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.
Weet ik niet, maar ingame is ook geen term waarvan de definitie vastgelegd is door de Van Dale. Ik vind dat een ingame screenshot iig ook echt een ingame screenshot moet zijn, genomen terwijl iemand het spel speelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Gaan we nou de hele tijd zeiken over of het gameplay is of niet?
Ik heb liever dat iemand verteld of rockstar nog op de E3 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |