Vergeet ik bijna te vermelden dat seriemoordenaars het vaakst in nette burgelijke wijken wonen met veel sociale controle...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Xebrozius het volgende:
Je zou kunnen stellen dat hoe braver de buurt hoe viezer de buurman is. Burgelijkheid is een farce, een leuk sociaal masker om je gruwelijke karaktertrekken te maskeren.
T is juist meer een studentenuitspraak, heb ik het idee. Maarja, wat wil je dan, zonder cliché's, dan moet iedereen zijn eigen motto gaan verzinnen. Dat wordt n ingewikkeld gebeurenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Overlast het volgende:
[..]
Tja, wellicht. Al zou ik het niet in direct verband willen brengen met een laag IQ. De praktijk wijst uit dat verschrikkelijke cliches niet slechts zijn voorbehouden aan de armen van geest.
quote:A question to raise,
Why people these days
Like slaves to the craze
Are somehow hell bent
Yet always content with fortune's spent
On desperately tryin' to be different
Dude, een Renault Megane Station. Er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Jodocus1 het volgende:
TS, wat is een normale personenauto en wat is een gezinsauto ?
Ennuh, heeft dat afzetten tegen het burgelijke niets te maken met het feit dat je graag burgerlijk zou willen leven maar het niet kan betalen ?
En overigens heeft burgerlijk niets te maken met wel of niet aardig doen tegen de buren.
Voor de rest ben ik echt burgerlijk, getrouwd, 2 kinderen, renault megane station, eengezinswoning, gemeend aardig of anders in ieder geval beleefd. Owja ik ga naar Spanje op vakantie ipv van een 3e wereld land om me rijk te voelen tussen alle arme sloebers
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Jodocus1 het volgende:
Voor de rest ben ik echt burgerlijk, getrouwd, 2 kinderen, renault megane station, eengezinswoning, gemeend aardig of anders in ieder geval beleefd. Owja ik ga naar Spanje op vakantie ipv van een 3e wereld land om me rijk te voelen tussen alle arme sloebers
Ben zelf een student en deze uitspraak komt eigenlijk niet voor. Het komt wel voor bij redelijk opgeleide vrienden en kennissen van mijn ouders.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
T is juist meer een studentenuitspraak, heb ik het idee. Maarja, wat wil je dan, zonder cliché's, dan moet iedereen zijn eigen motto gaan verzinnen. Dat wordt n ingewikkeld gebeuren. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de burgerlijkheid de beste manier is om je gemoedstoestand op orde te houden enz enz.
Dit topic roept bij mij toch ook weer de vraag op
[..]
dat zou heel goed kunnen, en denk ook maar 'ns aan al die familiedrama'squote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de meest burgelijke mensen in hun eigen huis totale mafkezen zijn. Sterker nog, ik denk dat als je een vinexwijk pakt met 1200 inwoners waarvan 80% een gezin is... Dan woont er in die wijk iemand die graag de autoaccu op zijn ballen aansluit, eentje die zich graag in z'n bek laat schijten, eentje die zich graag onveilig op parkeerplaatsen laat nemen terwijl haar man thuis op de kinderen let, er een paar zijn die zich graag tot bloedens toe laten slaan eer ze een orgasme kunnen krijgen, verschillende mensen de buurvrouw/man op regelmatige wijze een veeg geven. Een paar zijn die hun kinderen/vrouw slaan. Er zit ongetwijfeld ook wel een pedofiel in de buurt. Er zijn ook nog wel een paar parkeerhomo pappa's en laten we de travestieten niet vergeten.
Je zou kunnen stellen dat hoe braver de buurt hoe viezer de buurman is. Burgelijkheid is een farce, een leuk sociaal masker om je gruwelijke karaktertrekken te maskeren.
quote:dit hadden we nooit verwacht, het leek zo'n leuk gezinnetje van buitenaf![]()
Mee eens.....maar het moest er ff uit....sorry, was ff off-topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
Dat laatste heeft weinig te maken met een burgerlijke attitude. Waarmee wel ben ik nog niet uit.
Yep, zou ook liever in andere auto's rijden maar dan kunnen de kinderen niet meer mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, er Renault Megane Station. Er zijn grenzen hoor![]()
Rebel dat je er rondhuppelt!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:39 schreef Xankot het volgende:
En wat dachten jullie van de uitspraak: Ik hou van humor.... "een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft" ARGGGHHH!!!
Ik rij in een Golf 5 zodat mijn zoontje van 2 en mijn zoontje van -6 weken er netjes in kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:39 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Yep, zou ook liever in andere auto's rijden maar dan kunnen de kinderen niet meer mee.
En geef toe, een ferrari met een caravan erachter is ook geen gezicht. Het is niet burgerlijk maar ook niet praktisch.![]()
Maar ruimte, prijs etc bepaalt veel meer de keuze voor de auto dan het wel of niet burgerlijk zijn.
Dacht ook nooit burgerlijk te worden maar het bevalt me prima. Mensen die er anders overdenken mag maar er is maar een handje vol exentriekelingen en daar hoort TS in ieder geval niet bij.![]()
O, en:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:39 schreef Xankot het volgende:
En wat dachten jullie van de uitspraak: Ik hou van humor.... "een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft" ARGGGHHH!!!
quote:"Wie het laatst lacht, heeft misschien geen gevoel voor humor."
hehe maikuuul is weer in vormquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Maikuuul het volgende:
Gaastra jassen die te cheap voor woorden uitzien
Jongens van 18 die nog met hun moeder kleren gaan kopen omdat ze anders niks vinden
Niet dat dat erg is, maar het ziet er altijd lachwekkend uit, die jongens die niet voor zichzelf kunnen zorgen en dus maar met hun moeder gaan winkelen, om vervolgens dom bij het kledingrek te gaan staan en je moeder de kleren laten uitzoeken terwijl jij de nerd aant uithangen bent
Ik zag er toenstraks nog eentje langslopenquote:
Een gezinsbak is een auto waar je 6 blagen tegelijk in kan proppen en waar zelfs DAN nog ruimte is voor papa's kratje Heineken (jaaa, Heineken...ook zo'n burgerlijke biertje) en een lading boodschappen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Jodocus1 het volgende:
TS, wat is een normale personenauto en wat is een gezinsauto ?
Ennuh, heeft dat afzetten tegen het burgelijke niets te maken met het feit dat je graag burgerlijk zou willen leven maar het niet kan betalen ?
En overigens heeft burgerlijk niets te maken met wel of niet aardig doen tegen de buren.
haha is daar een filmpje van, van je avatar!?quote:
Ik neem het niet al te serieus maarruh: Je bent zelf een burgertrut.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Xankot het volgende:
[..]
Een gezinsbak is een auto waar je 6 blagen tegelijk in kan proppen en waar zelfs DAN nog ruimte is voor papa's kratje Heineken (jaaa, Heineken...ook zo'n burgerlijke biertje) en een lading boodschappen.
Een normale personenauto is mijn 8 jaar oude 306 waar 1 kind in kan en wat boodschapjes![]()
Ik zet me er niet helemaal tegenaf hoor, als iemand zo wil leven....prima! En waarom zou ik een burgerlijk leven niet kunnen betalen? Ik woon echt niet in een kraakpand of een huis van stro, hutje op de hei.
Heb een normaal huis, in een normale buurt, autootje voor de deur, goede baan etc etc. en drink GROLSCH Burgerlijk he? whahaha!![]()
Allemaal niet TE serieus opvatten hier he?
Kortom:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Xankot het volgende:
[..]
Een gezinsbak is een auto waar je 6 blagen tegelijk in kan proppen en waar zelfs DAN nog ruimte is voor papa's kratje Heineken (jaaa, Heineken...ook zo'n burgerlijke biertje) en een lading boodschappen.
Een normale personenauto is mijn 8 jaar oude 306 waar 1 kind in kan en wat boodschapjes![]()
Ik zet me er niet helemaal tegenaf hoor, als iemand zo wil leven....prima! En waarom zou ik een burgerlijk leven niet kunnen betalen? Ik woon echt niet in een kraakpand of een huis van stro, hutje op de hei.
Heb een normaal huis, in een normale buurt, autootje voor de deur, goede baan etc etc. en drink GROLSCH Burgerlijk he? whahaha!![]()
Allemaal niet TE serieus opvatten hier he?
Ik ga alleen maar naar het breezah topic...is dat nog steeds schattig?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijg je van die foute 30-ers in een puberclubje enzo. Erg schattig, maar ook erg fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |