quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aan Snakey: heb je een foto van jezelf waar je duidelijk te zien bent? Heb ik nodig voor kwartetspel.
Ik vroeg ook nergens om een herkansing, ik wou gewoon even wat feedback geven over jouw slotje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waar jij een discussie voor nodig hebt?
Sluitpost was duidelijk, topic krijg dan ook geen herkansing. Schelden heeft dan geen zin; of je moet echt vreselijk dom zijn en dat denk ik niet.
Zie je FoBo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aan Snakey: heb je een foto van jezelf waar je duidelijk te zien bent? Heb ik nodig voor kwartetspel.
Dat klinkt al een stuk beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik vroeg ook nergens om een herkansing, ik wou gewoon even wat feedback geven over jouw slotje.
Het was geen superslecht topic, remlof zag er volgens mij wel een beetje potentie in, want aangezien in een TTchange had aangevraagd, zal hij het vast hebben gelezen. Hij dacht ''Hé da's best goed voor KM's begrippen. Laat ik het eens een kans geven, als iemand anders dit niet doet dikke pech voor KM''
Dat begrijp ikzelf volledig, het treurt mij dat jij er niks in zag. En ik respecteer jouw keuze het topic dicht te gooien. Maar dat neemt niet weg dat ik toch nog even wat mag vragen/feedback mag geven, of wel?![]()
En is het dan ook raar dat ik dan een ''gewoon, serieus'' antwoord krijg? Ik verlang dan toch niet teveel?
En als ik dan zo'n rare reactie krijg denk ik ook ''WTF''. Ik schoot een beetje uit me slof, ik ging wel wat te ver.
Mijn oprechte excuses daarvoor, nog.
arthur.spooner? 2quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Dirkh het volgende:
yep, got 'm
Ik wilde het zo graag open houden, totdat ik het topic opende en het echt las... ik kon niet anders.quote:
Maar het kon zo leuk worden!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde het zo graag open houden, totdat ik het topic opende en het echt las... ik kon niet anders.
Jij zou het eerste weekend al komen, nu ben ik al lang weer weg en ook al weer in mijn volledige werkritme.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Op welke camping zit je eigenlijk? Dan kom ik je bier opzuipen.
Ah! Weet je wat. Ik bespaar mezelf de moeite en ik kom gewoon de volgende keer gewoon even naar de camping.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zou het eerste weekend al komen, nu ben ik al lang weer weg en ook al weer in mijn volledige werkritme.
Je kan het beste de eerst de beste zwarte Multipla aanrijden, grote kans dat ik er in zit en op dit moment staan er twee volle kratjes bier in de kofferbak.
Ik zat overigens in Afferden, camping Roland
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Wat een kuttopic, tenzij je je foboprofiel hebt ingevuld natuurlijk
Wil net zeggen. Even dimmen ouwe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Skic. het volgende:
Laten we het maar wee ontopic doen enzo. De camping en den drie kratjes per week van de Dirkh.
Heb je geen oldbie-topic? Hoef je toch niet bij die Dirkh te zuigen enzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt?
Anders hou je nu gewoon even je vervelende bek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
Heb je geen oldbie-topic? Hoef je toch niet bij die Dirkh te zuigen enzo?
Je vind jezelf wel heel wat he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef SHE het volgende:
Zo, nu we de pikken weer op de virtuele tafel hebben gelegd kunnen we vast weer terug naar hetgeen FB voor bedoeld is.
Heeft u wat te zeiken? dan luisteren wij niet.
Heeft u niets te zeiken? Ophoeren dan.
Ja, zelfs jij broeder![]()
Zodra jij je virtuele pik op tafel hebt gelegd, kan je meelullen. Tot die tijd kan je gewoon koffie halen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef SHE het volgende:
Zo, nu we de pikken weer op de virtuele tafel hebben gelegd kunnen we vast weer terug naar hetgeen FB voor bedoeld is.
Heeft u wat te zeiken? dan luisteren wij niet.
Heeft u niets te zeiken? Ophoeren dan.
Ja, zelfs jij broeder![]()
Integendeel, ik zou me kapot moeten schamen dat ik mijn tijd hier aan verdoe.quote:
Post quote voor het FA topicquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Voor mij graag zwart
Klopt. Ik moet ook maar eens kappen met deze belachelijke onzin. Verdomme, ik leef maar éen fakkin' keer, zit ik een online ruzietje te voeren terwijl ik die lelijke flkker nog nooit in het echt heb gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Integendeel, ik zou me kapot moeten schamen dat ik mijn tijd hier aan verdoe.
Voor mij graag zwart; geen suiker, geen melk.
Ik ben blij voor je meid. Dat je nog een beetje kan lachen in je leven. Het is zo saai anders he?quote:
Gut, als je dit al affikken vindtquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:39 schreef SHE het volgende:
Gek genoeg is Arma niet eens zo heel lelijk.
En wat is er mis met een beetje wederzijds begrip, een broederlijke excusez moi en overgaan tot belangrijker zaken?
Jullie hebben elkaar al afgefikt, iedereen heeft het gezien..klaar.
heet jij danny?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:42 schreef Dirkh het volgende:
Hij zal iedereen PM-en
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef SHE het volgende:
Nee hoor Ripley, het wordt alleen een beetje kinderachtig nu.
Ik ga mezelf ook niet herhalen; maar Arma moet zijn PM checken en Skic...je hebt heel veel mazzel, zo niet, ongelofelijk veel mazzel dat ik zojuist iets heb verwijderd.
Ik ga er vanuit dat je als dank nu even elders gaat klooien.
Okee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:51 schreef Armageddon het volgende:
En nu allemaal je smoel houden anders gaan er ongelukken gebeuren!
Okee, okee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:00 schreef SHE het volgende:
Skic, je schurkt tegen mijn grenzen aan.
Ik hou niet van nutteloos gekriebel, dus wellicht dat je mijn eerder advies nu gaat opvolgen?
I'd hate to see you burn!
quote:Weet je wat jij moet doen. Gewoon je bek houden.
Op 6 July 2007 00:04 schreef Skic. het volgende:
Bitch.
Sloveen en Roemeen. Geen Pool.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
Wat SHE zegt, gare pool.
Dat. Masterdam en Ptuj zijn het samenspel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben een mix, wat is Skic?
==> KLB was misschien beter geweest?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb iets betaald via iDEAL en wacht er nu op.
zeg zuigzeug, waarom is deze dicht?
er was een fatsoenlijke inhoud en een goed gesprek.
het ging ergens over en was niet eens bagger.
en dan moet jij het wéér verneuken voor me?
bedankt!
Jekoos, zoek [AA SC] eens op in de ONZ index. Kom daar maar praten over je dagelijkse bezigheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb iets betaald via iDEAL en wacht er nu op.
zeg zuigzeug, waarom is deze dicht?
er was een fatsoenlijke inhoud en een goed gesprek.
het ging ergens over en was niet eens bagger.
en dan moet jij het wéér verneuken voor me?
bedankt!
Proest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:18 schreef SHE het volgende:
Teringdebiel;
wat kijkt ze er lief bij hequote:
ja, maar het is zo gezellig en de tijd ging sneller door die topic. nu niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Laat ik als verzuurde ex-blauwe dan ook nog even mijn mening geven: Jekoos, leer asjeblieft eens dat je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Je wacht op een pakketje? Je cornflakes liggen in de vorm van een goatse? Je moeder ligt nog in bad? Guess what: nobody cares.
Zoek een slowchat op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ja, maar het is zo gezellig en de tijd ging sneller door die topic. nu niet meer![]()
Ik denk gelijk weemoedig terug aan de "Ik ga nu douchen" topics van Texeloniaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Laat ik als verzuurde ex-blauwe dan ook nog even mijn mening geven: Jekoos, leer asjeblieft eens dat je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Je wacht op een pakketje? Je cornflakes liggen in de vorm van een goatse? Je moeder ligt nog in bad? Guess what: nobody cares.
quote:
Daar zijn we nu toch?quote:
Dan kijk je eens buiten ONZ en PUB... Er zijn er tientallen verspreid over het hele forum, zit er vast wel één tussen waar het wel een warm bad voor je is...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef Jekoos het volgende:
[..]
die gaan over koffie drinken, ofj e moet bij die sletjes van puber en tiener, of gaan over breezer. ja en de oldbijen maar das ook niks
[poll] Zal ik een koud bad nemen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kijk je eens buiten ONZ en PUB... Er zijn er tientallen verspreid over het hele forum, zit er vast wel één tussen waar het wel een warm bad voor je is...
Tuurlijk, daar heb je in ieder geval nog een schone leiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Jekoos het volgende:
[..]
[poll] Zal ik een koud bad nemen?![]()
maargoed, buiten ONZ. Durf ik dat?
Ik heb je net een tip gegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef Jekoos het volgende:
[..]
die gaan over koffie drinken, ofj e moet bij die sletjes van puber en tiener, of gaan over breezer. ja en de oldbijen maar das ook niks
1 felicitatie topic lijkt me voldoende; sterker nog, ik haat felicitatie topics. Maar omdat het Boem-Snikkie de kuthuilie is, laat ik 'm open.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Ripley het volgende:
Yvonne!
Beetje jammer SHE. En fijne sluitreden ook
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef SHE het volgende:
[..]
1 felicitatie topic lijkt me voldoende; sterker nog, ik haat felicitatie topics. Maar omdat het Boem-Snikkie de kuthuilie is, laat ik 'm open.
Je kunt je berichtje aan Yvonne dus prima daar kwijt.
dat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende: Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Held!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.
Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:18 schreef iamredleader het volgende:
Maken jullie dit topic nu snel vol voor de middagpauze?
Ik snap serieus niet wat er zo leuk is aan een slotje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen. Aftellen naar het weekend
Hier heb je feedback: het goedemorgen topic is nog open
Je overschat jezelf weer eens. Het topic was en is niet leuk en je kan je oldbie crap prima ergens anders kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was niet de insteek om Boem te feliciteren - het was een yvonne/19 topic dat je iig het voordeel van de twijfel had kunnen geven om te zien of er wat leuks mee gebeurde, a la Gofte Dirkh! of Heeft yvonne nou een ander neukertje? Als in the good old days.
Maar goed, van een machtsgeile newb zonder enige affiniteit met ONZ of userkennis kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat je het verschil ziet.![]()
Het gaat niet om het slotje, maar om de sluitpost.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat er zo leuk is aan een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |