quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef CodeCaster het volgende:
Liefst vrouwen met fobo.
Nou, haha, dan quote ik jou nu, haha, want op mij ga je dus niet reageren, HAHAHA!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Vanaf nu reageer ik alleen nog op users met een volledig ingevuld userprofile.
Hoe is het nou afgelopen met M, H en Z en de rest van het alphabet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef ryangozer het volgende:
Doe jij het?
ik zoek dus eigenlijk vrouwen die het toe geven hier...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Vanaf nu reageer ik alleen nog op users met een volledig ingevuld userprofile.
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Monno
Achternaam: ?????
Geslacht: Man
Geboortedatum: 01-11-1974
Opleiding: ?????
Beroep: ICT Manager
Hobbies/interesses: Deze gebruiker heeft geen belangstelling voor interesses.
Ja, maar die is al 64 en ik moet haar "ma" noemen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken jij een vrouw die elke dag masturbeert?
Wat een smerige boelquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar die is al 64 en ik moet haar "ma" noemen.
klinkt bijna dwangmatigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:12 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een ex-neukertje gehad die minstens 1 keer per dag masturbeerde, meestal vaker...
Tijdens het tv kijken op de bank, als opkikkertje, als slaapmutsje dat was gewoon niet grappig meer.
Zit je gewoon daar op de bank tv te kijken, trekt ze haar broek uit en gaat ze bezig alsof het net zo normaal is als even de aardappels schillen voor het eten.
Is ook 1 van de redenen dat ik er mee gekapt ben, de behoefte aan seks neemt er alleen maar mee af als het zo'n doorsnee ding wordt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:46 schreef erodome het volgende:
Echt tot een orgasme gaan gebeurt niet iedere dag, alhoewel ik wel probeer elke dag seks te hebben(niet dat dat lukt, maar ik kom een eind), maar gewoon even lekker friemelen gebeurt meerdere keren op een dag, beetje zachtjes spelen, niet voor orgasme, maar gewoon voor de lekker.
Moet zelfs oppassen dat ik dat niet op ongepaste plaatsen doe, is een soort automatisme...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:
ik doe het dagelijks, ja. En nu?
Tja, ligt niet aan de vrouw hier hoor, maar aan het leven, als je eenmaal elke dag bij elkaar bent en dat jaren lang dan komt er een moment dat je moet zeggen misschien is het beter te gaan slapen aangezien het al voor de zoveelste keer te laat is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
![]()
begrijp wel niet dat als vrouw je niet elke dag sex kunt hebben, moest mijn vriendin mij toelaten zouden we inderdaad elke dag sex hebben![]()
Zoals vorige weekelke dag van zaterdag tot zaterdag
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:12 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een ex-neukertje gehad die minstens 1 keer per dag masturbeerde, meestal vaker...
Tijdens het tv kijken op de bank, als opkikkertje, als slaapmutsje dat was gewoon niet grappig meer.
Zit je gewoon daar op de bank tv te kijken, trekt ze haar broek uit en gaat ze bezig alsof het net zo normaal is als even de aardappels schillen voor het eten.
Is ook 1 van de redenen dat ik er mee gekapt ben, de behoefte aan seks neemt er alleen maar mee af als het zo'n doorsnee ding wordt.
Moet jij ook steeds meer druk uitoefenen bij de clitorale stimulatie dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Elixabete het volgende:
Ik doe het ook elke dag
schuurpapiertje en je weet allesquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet jij ook steeds meer druk uitoefenen bij de clitorale stimulatie dan?
Nah, zonder gein, bij dat voorbeeldje wat ik hierboven beschreef ben ik echt eens bezig geweest tot ik kramp in m'n klauwen kreegquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
schuurpapiertje en je weet alles![]()
damn waarom zat ik in jou postgeschiedenis te kijken ook damn![]()
![]()
doe dat dan ook niet met je handenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, zonder gein, bij dat voorbeeldje wat ik hierboven beschreef ben ik echt eens bezig geweest tot ik kramp in m'n klauwen kreeg.
Logisch.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Elixabete het volgende:
Ik doe het ook elke dag
Nah, lelijk, lelijk... Ze kijkt uit alsof ze in de stal op vers stro zit te wachten, maar echt lélijk zou ik het toch niet noemen...quote:
doe niet zo stoer vanachter je pc-tje knul.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat het allemaal een beetje uitgezakt was..
(oftewel uitgewoond)
Heb je niks zinniger's te zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef SHE het volgende:
[..]
doe niet zo stoer vanachter je pc-tje knul.
en doe je dat dan vóór, tijdens, of na het spelen van counterstrike:source?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Soms 2 keer per dag, hangt er van af waar ik zin in heb.
doe niet zo stoer vanachter je pc-tje meisjequote:
Zullen we het maar niet over jou grafbakkes hebben?quote:
Je hapt sneller dan een somalier naar peynenburgquote:Op maandag 9 juli 2007 01:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jou grafbakkes hebben?
Want jij bent echt een ramp voor deze wereld.
Eerlijk gezegd moet je verbannen worden met die grafkop van je achterlijk wijf.
En ach ik zie het aan als een complimentje,
Achter jou haat zie ik jaloezie op mijn mooie echte zwarte haren en me spaanse uiterlijk.
Daar kan jij alleen maar van dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |