karaokemeet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen karaokemeet in Den Haag verder geen plannen t weekend
Iets met bierquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand nog weekendplannen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zei gecondoleerd omdat ik dacht dat ze zei dat er iemand dood ging vannacht, tja mijn Frans is gewoon fabuleus..
fijne nacht en tot morgen stond daar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zei gecondoleerd omdat ik dacht dat ze zei dat er iemand dood ging vannacht, tja mijn Frans is gewoon fabuleus..
schud ze zo uit mn mouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
lenny, waar haal je toch altijd de inspiratie vandaan voor die TT's...
alles klinkt goed behalve dat werk 14gifquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
En tussendoor overdag werken
Ik ga vrijdag- en zaterdag avond naar het ZOKS festival flink zuupen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja dat dus....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
lenny, waar haal je toch altijd de inspiratie vandaan voor die TT's...
ik ga naar Shrek The Third....!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
Ik ga vrijdag- en zaterdag avond naar het ZOKS festival flink zuupen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
sodemieters...quote:
In de 1e stond ik een 10 op mijn eindlijst voor Fransquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...ja daar weet ik alles van ja...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga naar Shrek The Third....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...en zondag weer richting het hoge noorden....
![]()
![]()
![]()
altijd welquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je hebt geen tijd om ff aan mij en mn tentamen te denken![]()
?
ik vind sgrek sowieso kutquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.
BBQ is altijd goed, als het regent gewoon volgas zuipen. Ik ga morgen wat zuipen en pokeren met vrienden, zaterdag bbq, examenfeest, verjaardagsfeest, zondag brak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sodemieters...
't is nogal wat
Ik zou morgenavond gaan bbqen naar het schijnt.
Volgens mij heeft de bedenker ervan nog nooit gehoord van het weerbericht, maar goed...
We zullen het zien.
Verder staat er nog niks vast voor zaterdag, dat 'beurt meestal pas op de avond zelf
Daarom kijken we die morgen voor we naar het ZOKS gaan op DVD nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.
OOw okeej.. das lievvquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
altijd welen tis s avonds pas
BBQ is wel altijd goed, als het nou echt apehard regent, kunnen we ook nog in de loods gaan bbqen met de roldeur open ofzo, maar ik ga morgen niet diehard tikken, want ik moet zaterdag weer werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed, als het regent gewoon volgas zuipen. Ik ga morgen wat zuipen en pokeren met vrienden, zaterdag bbq, examenfeest, verjaardagsfeest, zondag brak.
hulkquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
opzich wel, zelfs hulk > shrek, en dat zegt al genoeg
altijd dat werk maar weer.. werkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BBQ is wel altijd goed, als het nou echt apehard regent, kunnen we ook nog in de loods gaan bbqen met de roldeur open ofzo, maar ik ga morgen niet diehard tikken, want ik moet zaterdag weer werken
Gelukkig een der laatste keren dat ik op zaterdag moet werken
werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
altijd dat werk maar weer.. werkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerk
tja.. de euroos moeten toch ergens vandaan komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
altijd dat werk maar weer.. werkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerk
had de kok interesse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk.
daarom moet ik snel even dat plan gaan waarmaken
ik vind dat wel zo'nquote:
ik kon herman niet bereiken, die had een meeting.quote:
neequote:
naakt bij giel beelen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
nee
Hij gaat liever naakt bij Giel Beelen zitten
Ja, zulks een kok hoef ik niet in m'n tent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
* eer-ik streept naam van lijstje af
Kokskandidaat minder kerel?
Als de toko open is kom ik er wel elke dag koffieleuten, mits ik dan aant rentenieren ben.
Dat rentenieren zal toch wel, op mn 30e?
kom je van t weekend ook?quote:
kan ik ook aan jou vragenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
M_M, waarom kwam je niet ff langs vanmiddag
ik was niet echt in de buurtquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
moest ik van frits, weet niet waarom
Ja hier dus!quote:waar is dat kutjong
Aha dan kon ik je toch ook niet storenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik was druk bezig aan een onderzoeksopzet
jmmr hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ganze tag 12 bis 21.30
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
haha als ik 12 begin moet ik 11uur de deur uit
hahahaquote:
Dat is wel aardig van je! Next time?:)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aha dan kon ik je toch ook niet storen
Okquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van je! Next time?:)
quote:
quote:
Zie ik je zoquote:
tot zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie ik je zo[afbeelding]
Welterusten allemaal![]()
Bummer. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bah kan niet slapen
idemquote:
awww...OA'tje...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:52 schreef OA het volgende:
Onze pauperschoonmaker @ werk had weer eens niet de vaatwasser uitgeruimd...
![]()
Dus ik greep mis toen ik koffie wilde inschenken...![]()
Aangezien ik de kwaadste niet ben, heb ik het zelf maar gedaan...![]()
Vanwege het ontbreken van mijn vaatwasseruitruimskills liet ik echter een beker vallen...![]()
Maar nu heb ik m'n duim opengehaald aan de scherven... [afbeelding]
Gaerne!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...OA'tje.....kusje erop...???
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Dat is helaas Lenny-stylequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
IS dat nieuw ofzo, dat er geen TT's meer komen?
De aanstichter houdt wijs zijn mond...quote:
Bijna Kuuk, bijna!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Is het al 3 uur?
half 2 Kuuks, half 2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Is het al 3 uur?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JortK...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het dus helemaal niks dat er geen TT is...![]()
![]()
Jij had liever een blanco?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooie TT trouwens.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij had liever een blanco?
ook goedemorgen
ik zou zeggen: 313 uis voor jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik heb liever een wat Sheakespeariaanse TT: Ik koffie dus ik besta.
Goedemorgen lieve BrandX...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
geen OP en een zelfverheerlijkings TT...
Tis wel origineel!![]()
Anyways, GOEDEMORGEN WAKKER KSC-NEDERLAND!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jij weer eerder ja?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve BrandX...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..koffie...???
![]()
![]()
Lorum Ipsum Koffie Crimumquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou zeggen: 313 uis voor jou?
of "Veni Vidi Espressi"
Héééérlijk! Doet u mij maar een bakkiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve BrandX...:W:*:**O**O**O*..koffie...???c_/c_/
Dag Frust!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen BrandX:W:W:*:*
Dag OAquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Goedemorgen BX:*
Goedemorgen Papiertjuh[afbeelding]
Goedemorgen Jort:s)
*heerlijke bakkie naar BrandX toe schuift...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Héééérlijk! Doet u mij maar een bakkie
[..]
Dag Frust!![]()
[..]
Dag OA![]()
En dag JortKen PV!
en Jo0lz
en Kuukske
en V-F
en degene(n) die ik nu zo snel niet zie
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh.....ik ben altijd eerder en sneller....
![]()
..jeweets..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*heerlijke bakkie naar BrandX toe schuift...c_/:9:9:9~
quote:
ja echt...???..ik vond de eerste al gruwelijk lekker....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
die nieuwe fruithapjes van hero fruit2day zijn overigens da Bomb!![]()
![]()
idd... begint wel op te vallen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker de laatste tijd he Fruts....![]()
????
ik zou het niet pikken...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... begint wel op te vallen...
En elke keer het excuus :een typo
ze zijn vandaag en morgen nog bij de appie, drie voor de prijs van 2. In elke verpakking zitten vier bakjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja echt...???..ik vond de eerste al gruwelijk lekker....:9~:9~:9~...de nieuwe dus echt proberen...:Y:Y)
cool..kids gaan vanmiddag naar appie dus die MOETEN ze voor me meenemen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze zijn vandaag en morgen nog bij de appie, drie voor de prijs van 2. In elke verpakking zitten vier bakjes.
smaken: peer-kiwi; ananas-mange en eentje iets met aardbeien, maar die weet ik niet want die heb ik niet want die lust ik niet![]()
![]()
ik verwar fruts altijd met een fust (bier)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... begint wel op te vallen...:{
En elke keer het excuus ::oeen typo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik verwar fruts altijd met een fust (bier)dan nog mis ik een RSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd lieverd...altijd..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaja, jouw vriendje is goed bezig!![]()
ben drukker met al die bosbrandtopics, storm en overstromingstopics enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaja, jouw vriendje is goed bezig!![]()
Die topics lopen zeker wel......stormquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben drukker met al die bosbrandtopics, storm en overstromingstopics enzo
quote:
Gesundheitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Háááááátsjoe!
Gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die topics lopen zeker wel......storm![]()
![]()
Kun je hier dan ook niet ff een OP in gooien, want dit ziet er niet uit natuurlijk!
[..]![]()
Ik ga er niet aan beginnen om mijn niezen te posten, zeker niet als ik mijn hooikoorts medicijn niet heb ingenomen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Háááááátsjoe!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gedaan
Misschien moeten we Lenny maar uit de OP halen dan, als ie um toch nie gebruikt
Dat klinkt wel plausibel!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gedaan
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gedaan
Same here, gister maar weer nieuwe pillen gehaaldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen om mijn niezen te posten, zeker niet als ik mijn hooikoorts medicijn niet heb ingenomen!
Dan kan het wel eens een halve (mits 50 posts p/p) pagina innemen![]()
à17,- voor een leeg doosje....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here, gister maar weer nieuwe pillen gehaald
Mja, verder met de kutklus van woensdagquote:
en het is al vrijdag...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, verder met de kutklus van woensdag.
Ik heb er nog wel een paar liggen, ik ga echt stuk zonder die dingen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here, gister maar weer nieuwe pillen gehaald
LEKKER DING....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je moet er bij nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
EMO!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
ja dat dus....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
EMO!Alles goed, of is dat een overbodige vraag?
Mogguh MPGquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
oww..gaan we zo beginnen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan halen we jou er uit, jij opent hem toch voor anderen![]()
Welke gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen, ik ga echt stuk zonder die dingen!
Ik kreeg het vorig jaar opeens toen we een weekendje in Friesland waren voor m'n vaders verjaardag (cadeautje voor hem!) toen zaten we lekker buiten met 25 + graden en in zag allemaal deeltjes door de lucht zweven en plotseling schoten mijn ogen vol en begon ik een niessalvo van niet minder dan 30 stuks
Toen als een razende naar huis gereden die maandag om medicijnen te halen, even van Friesland naar de Randstad binnen 1,5 uur(geen boetes
)
Ik heb toen wel lekker een paar WK-wedstrijden kunnen kijken
AAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..gaan we zo beginnen.......tttssss....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LEKKER DING....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog ff volhouden schat...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag van 2-5 is het zoverTim Fritsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
EMO!Alles goed, of is dat een overbodige vraag?
Mwaa.... ik zie op tegen vanmiddag. Verder alles wel ok, vanavond ZOKS
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Morgen Frustiequote:
Dat lijkt mij zóó vervelend...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg het vorig jaar opeens toen we een weekendje in Friesland waren voor m'n vaders verjaardag (cadeautje voor hem!) toen zaten we lekker buiten met 25 + graden en in zag allemaal deeltjes door de lucht zweven en plotseling schoten mijn ogen vol en begon ik een niessalvo van niet minder dan 30 stuks
Toen als een razende naar huis gereden die maandag om medicijnen te halen, even van Friesland naar de Randstad binnen 1,5 uur(geen boetes
)
jeweets...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhh
spank me![]()
zondag weer?![]()
als ie maar niet de "nies-ziekte" heeft...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zóó vervelend...![]()
Mijn kat is nu verkouden (hoop ik) en die niest ook, meestal 2 of 3 of 4 keer, maar gister 20 keer achter elkaar ofzo...![]()
Gelukkig maar één keer zoveel en daarna weer 'normaal'...![]()
* zoekt dekkingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
Volgens Fruts en andere kattenkenners, komt er dan groen snot uit z'n neus en heeft ie vieze ogen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ie maar niet de "nies-ziekte" heeft...![]()
koude neus ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens Fruts en andere kattenkenners, komt er dan groen snot uit z'n neus en heeft ie vieze ogen...
Gelukkig is dat niet zo...![]()
Wel heeft ie koude pootjes en oren...![]()
Morgen quote-aanpassende OAquote:
Je hoeft geen dekking te zoeken hoor.... Als je dat goeie weglaat wens ik jou een bijzonder prettige dag toe!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* zoekt dekking
Goeiemorgen mpg
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een naam topic.
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie kenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
)
Ik heb Mizollen 10 mgquote:Welke gebruik jij dan?
Helaasch wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een naam topic.
hé er is verandering! van de week vond je het nog primaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Een dag niet geFok!t is een dag geleefd. Serieus, ik baal wel van dat Internet dat we niet hebben thuis.
Heb ík ú al goedemorgen gewenscht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaasch wel.![]()
Heb ik u al goedemorgen gewenscht?![]()
![]()
Het is gewoon niet handig. Nu realiseer ik me pas hoeveel we opzoeken op internet enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef BrandX het volgende:
hé er is verandering! van de week vond je het nog prima
Neuh..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
koude neus ook?
die hebbe sommige 'katjes' ook
![]()
Ik doe een hoop met quotes!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen quote-aanpassende OA [afbeelding]
Ik een fristiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie ken
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar IKEA!
Haaiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef BrandX het volgende:
Haaiii MPG, studiefrusties?
(nee geen typo fruts [afbeelding] )
Dankjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja M, veel succes in ieder geval vanmiddag! Tot hoe laat heb je zitten leren gisteren? En hoe laat moet je weg?
Misschien tussen de douche en mn werk door. Maar bij deze; een bijzonder goedemorgen heer Frits!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ík ú al goedemorgen gewenscht?
Insgelijks waerde vrind!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien tussen de douche en mn werk door. Maar bij deze; een bijzonder goedemorgen heer Frits!![]()
![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie ken
Ik had laatst een Frumzel op het dak. Ik kon de hele nacht niet slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuurlijk
En er is ook nog een Frumzel
Lenny![]()
Niet zelf het dak maar opgeklommen toen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had laatst een Frumzel op het dak. Ik kon de hele nacht niet slapen.![]()
Dat is nu BX!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
nog vijf minuutjes en dan ga ik aan de studie mensen.
Midden in de nacht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet zelf het dak maar opgeklommen toen?
Volgens mijn horoscoop ga ik wat de liefde betreft ronddwalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend?
euhm... uitslapen... boodschapjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Klaag dan nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Midden in de nacht?Tuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
Wat klusjes doen in huis en het oude flatje schoonmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
euhm... uitslapen... boodschapjes
misschien stappen...
zondag overdag me verjaardag vieren voor famile
zondagavond
en jij?
Wanneer moet je sleutel van oude flatje inleveren?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat klusjes doen in huis en het oude flatje schoonmaken.
Oh, én uitslapen.
JD's stekkie was dat: 16 juli. Maar dan hebben we dat allemaal maar gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
Wanneer moet je sleutel van oude flatje inleveren?
Vraag er dan niet naar!quote:
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bah ik wil toch maar eens wat werk hebben, iemand nog een goeie tip voor vakantiewerk?
In PTA en KPD is hij ook een graag geziene gastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
OA, heeft nu echt DE ontdekt![]()
![]()
Nog een bron bekend van je laatste bericht over Griekenland OA?
3 weekjes nog dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD's stekkie was dat: 16 juli. Maar dan hebben we dat allemaal maar gehad.
Kom zelf met name in NWS, DE en hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
In PTA en KPD is hij ook een graag geziene gast [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?
Ik woon niet in limburg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een baantje voor LL
Bij mij op het werk
En als dat te ver weg is, is er nog een vergelijkbaar bedrijf in Helliemond
Staat er toch onder...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
OA, heeft nu echt DE ontdekt![]()
![]()
Nog een bron bekend van je laatste bericht over Griekenland OA?
Verder ben ik ook wel in TRV en MEN te vinden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
In PTA en KPD is hij ook een graag geziene gast [afbeelding]
Hier ookquote:
Ik ben al verhoudenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik word verkouden volgens mij.
quote:
quote:
Aarti!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
zeg!
Blz. 5quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zat nog te f5en op blz 5 trouwens..
Hij werkt in een groetensnijderij/wasserij/verpakkerij etc...quote:
Goed! En met jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:12 schreef Aarti het volgende:
Haai! hoe is het?
Dat magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:ja sorry heb geen nuttige inbrengen vandaag
waarom niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:ja sorry heb geen nuttige inbrengen vandaag
Voor mij niet.quote:
Dat is versnelling keer tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef Aarti het volgende:
snelheid!
Best wel,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdient t goed mpg?
ik zie dat je toetsenbord het nog niet doetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is versnelling keer tijd.
V(m/s) = a(m/s2) x t(s)
was ff lerenquote:
Dat is thuis lieverd, en ondertussen doet ie het wel. K was tot een uur of 10 aan het prutsenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zie dat je toetsenbord het nog niet doet![]()
Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Het ruikt hier naar een overkill aan aftershave.
ranzig, vooral als het zo een goedkoop axeluchtje is of zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Het ruikt hier naar een overkill aan aftershave.
Kon ik al een tijdjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kan nu in het donker typen![]()
[img=578xnull]http://www.gadget.nl/wp-content/uploads/cyclone_atop_day.jpg[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |