idemquote:
awww...OA'tje...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:52 schreef OA het volgende:
Onze pauperschoonmaker @ werk had weer eens niet de vaatwasser uitgeruimd...
![]()
Dus ik greep mis toen ik koffie wilde inschenken...![]()
Aangezien ik de kwaadste niet ben, heb ik het zelf maar gedaan...![]()
Vanwege het ontbreken van mijn vaatwasseruitruimskills liet ik echter een beker vallen...![]()
Maar nu heb ik m'n duim opengehaald aan de scherven... [afbeelding]
Gaerne!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...OA'tje.....kusje erop...???
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Dat is helaas Lenny-stylequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
IS dat nieuw ofzo, dat er geen TT's meer komen?
De aanstichter houdt wijs zijn mond...quote:
Bijna Kuuk, bijna!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Is het al 3 uur?
half 2 Kuuks, half 2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Is het al 3 uur?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JortK...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het dus helemaal niks dat er geen TT is...![]()
![]()
Jij had liever een blanco?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooie TT trouwens.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij had liever een blanco?
ook goedemorgen
ik zou zeggen: 313 uis voor jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik heb liever een wat Sheakespeariaanse TT: Ik koffie dus ik besta.
Goedemorgen lieve BrandX...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
geen OP en een zelfverheerlijkings TT...
Tis wel origineel!![]()
Anyways, GOEDEMORGEN WAKKER KSC-NEDERLAND!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jij weer eerder ja?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve BrandX...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..koffie...???
![]()
![]()
Lorum Ipsum Koffie Crimumquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou zeggen: 313 uis voor jou?
of "Veni Vidi Espressi"
Héééérlijk! Doet u mij maar een bakkiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve BrandX...:W:*:**O**O**O*..koffie...???c_/c_/
Dag Frust!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen BrandX:W:W:*:*
Dag OAquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Goedemorgen BX:*
Goedemorgen Papiertjuh[afbeelding]
Goedemorgen Jort:s)
*heerlijke bakkie naar BrandX toe schuift...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Héééérlijk! Doet u mij maar een bakkie
[..]
Dag Frust!![]()
[..]
Dag OA![]()
En dag JortKen PV!
en Jo0lz
en Kuukske
en V-F
en degene(n) die ik nu zo snel niet zie
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh.....ik ben altijd eerder en sneller....
![]()
..jeweets..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*heerlijke bakkie naar BrandX toe schuift...c_/:9:9:9~
quote:
ja echt...???..ik vond de eerste al gruwelijk lekker....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
die nieuwe fruithapjes van hero fruit2day zijn overigens da Bomb!![]()
![]()
idd... begint wel op te vallen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker de laatste tijd he Fruts....![]()
????
ik zou het niet pikken...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... begint wel op te vallen...
En elke keer het excuus :een typo
ze zijn vandaag en morgen nog bij de appie, drie voor de prijs van 2. In elke verpakking zitten vier bakjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja echt...???..ik vond de eerste al gruwelijk lekker....:9~:9~:9~...de nieuwe dus echt proberen...:Y:Y)
cool..kids gaan vanmiddag naar appie dus die MOETEN ze voor me meenemen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze zijn vandaag en morgen nog bij de appie, drie voor de prijs van 2. In elke verpakking zitten vier bakjes.
smaken: peer-kiwi; ananas-mange en eentje iets met aardbeien, maar die weet ik niet want die heb ik niet want die lust ik niet![]()
![]()
ik verwar fruts altijd met een fust (bier)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... begint wel op te vallen...:{
En elke keer het excuus ::oeen typo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik verwar fruts altijd met een fust (bier)dan nog mis ik een RSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd lieverd...altijd..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaja, jouw vriendje is goed bezig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |