quote:ENGINE CAPACITY: 4941cc
CYLINDERS: V8
VALVES: 32
POWER: 394bhp
TORQUE: 369 lb-ft
DRIVEN WHEELS: rear (RWD)
STANDARD TRANSMISSION: 6-speed manual
OPTIONAL TRANSMISSION: none
BODY STYLES: roadster
SEATING CAPACITY: 2
MAXIMUM SPEED: 155mph (electronically limited)
0-60: 4.7 seconds
AVERAGE FUEL ECONOMY: 19mpg
LENGTH: 4400mm [173.2 in]
WIDTH: 1830mm [72.0 in]
HEIGHT: 1317mm [51.9 in]
WHEELBASE: 2505mm [98.7 in]
KERB WEIGHT: 1660kg [3660lbs]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
geachte heer of mevrouw Darkje,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef darkbahamutclan het volgende:
Geachte Heer Ook_gek,
Ik heb uw uitlatingen gevolgd van de afgelopen 24uur. En ik zie een drastische omwisseling van uw persoonlijkheid. Het is niet dat u “anders” bent geworden. Nee, het is als of er een totaal ander persoon in u geslopen is.
Helaas moet ik u mededelen dat uw nieuwe gedrag “persoonlijkheid” totaal geen prettige is verschijning is.
Ik zal het dan ook zeer op prijs stellen als u stopt met deze zielige verschijning, en dat u zich weer gaat gedragen zoals u 48uur geleden en daar voor nog deed.
De kans dat u in gaat op mijn verzoek geheel weg te blijven acht ik zeer klein. Daarom vraag ik u dan ook om gewoon weer te worden zoals u 48uur geleden was.
Al vast bedankt voor de moeite,
Groeten,
Darkje
ik dacht alleen het achterlicht, maar rechtsachter brande ook niet al te fel. Remlichten werken dacht ik goed. Net als de remmen voor de noodstopquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lip, was mijn achterlicht linksachter kapot, of het remlicht of beiden?
Geachte Iemand met een paar x-en te veel,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geachte heer of mevrouw Darkje,
Ondertekende is ter ore gekomen dat het gedrag van de heer O. Gek is veranderd sinds hij uw keurig schoongepoetste uitwerpselenuitgang heeft mogen aanschouwen en naar het schijnt zelfs penetreren. Zou u uw hand niet eens in uw welgevulde eigen boezem steken voor u de roodharige schavuit publiekelijk aan de virtuele schandpal nagelt?
Met vriendelijke groet,
Iemand met een paar x-en te veel.
tarzan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
oh btw ik ben weer ff pleiter. morgen naar scheveningen naar tarzan ofzo.
en nee de suup staat niet thuis dus er valt nu al heulemoal niets te halen
Geachte heer Tjabbo,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
toen de harde kern er was, was alex er nog heulemaal niet
volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
Geachte heer Tjabbo,
Ik ben mij er van bewust dat Alexxxxx niet van de harde kern is. Zoals eerder gezegd lees ik al jaren mee. En ja ik heb dus ook de tijden mee mogen beleven met de harde kern met alle hoogte en laagte punten.
ThaFreak die in en greppel met kogels heeft gelegen. Ultimora met de niet bestaande M3 met M5 motor en de audi S6+ of was het een S4+ De rel met Mutz die na 2 weken opeens mod werd van PTA en zo kan ik nog lang door gaan. Tevens de rel tussen ook_gek en Alexxxxx was ook mooi. Dhr ook_gek zou nooit meer in pta komen wanneer Alexxxxx mod zou worden. Daar is ook niks van terecht gekomen. En uw toenmalige vriendin heer Tjabbo heeft de auto in elkaar gereden. Dit heeft u laten herstellen door een beunhaas voor weinig. En ondanks dat bent u toch nog getrouwd met haar. De huwelijksreis heeft u gevierd in Mexico Afrika.
Als laatst wil ik u er nog een keerl op wijzen dat ik zeker wel weet over wat en wie ik spreek
Een prettige avond gewenst.
Gr,
Darkje
had ik een keer in rotterdam, echt een gruwelijke chaos want de helft van de stoplichten werkte nog welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef ook_gek het volgende:
sta je vanmorgen te wachten bij een stoplicht waar ze ook aan de weg aan het werken zijn..... Hoor je opeens pas op en op dat zelfde moment vallen alle stoplichten op zwart op dat kruispunt. Gevolg is dat iedereen blind dat kruispunt op scheurt met als 1 grote gaos als gevolg
echt gewoon kut
Wat ben jij nou weer vrolijk aan het doen. Geef mij 1 reden om vrolijk te doen.quote:
Ik ben gister bij me nieuwe werkgever geweest en het was heel interresant en leuk en veel leuke collegasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer vrolijk aan het doen. Geef mij 1 reden om vrolijk te doen.
Zo leuk is het vandaag niet. Dus ook totaal geen reden om vrolijk te doen.
dus stop daar mee
heb 6x die kut redens over en over gelezen. En niks kan ik vinden om vrolijk te worden. Laat ik het even duidelijk maken voor jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben gister bij me nieuwe werkgever geweest en het was heel interresant en leuk en veel leuke collegas![]()
Ik heb vandaag mijn laatste vrije dag voor ik de rest van mijn leven ga arbeiden.
Ik ben uitgeslapen.
Ik vind het leuk om jou te pesten.
jah lekker al die regenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef D-Devil het volgende:
Wat een heerlijk mooie dag zo net voor het weeknd alweer.
Geld is niks man en contact met collega's schiet ook niet op. Dat is 1 groot drama geloof me. En heb jij mensen gesproken die overleden zijn. Vast niet dus weet je ook niet of je wel of niet uitgeslapen bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Fugie het volgende:
Ja jij kijkt door de verkeerde bril he mannetje. Ik vind werken niet zo erg, krijg ik straks tenminste 2k bijgeschreven op me bankrekening aan het eind van de maand.
Dat jij geen goed contact met je collegas hebt kan ik niets aan doen, dat is jouw probleem en als ik dood ga kan ik idd genoeg slapen, maar je wordt nooit meer wakker dus het uitgeslapen gevoel ervaar je niet.
kijk verdomme om je heen man. Het is gewoon zwaar bagger. Niks is leuk alles is kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef D-Devil het volgende:
Wat een heerlijk mooie dag zo net voor het weeknd alweer.
brilliequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geld is niks man en contact met collega's schiet ook niet op. Dat is 1 groot drama geloof me. En heb jij mensen gesproken die overleden zijn. Vast niet dus weet je ook niet of je wel of niet uitgeslapen bent
En ik heb de goeie bril op
dat heeft ook een grote wond op mijn leven achtergelaten. Pesten over mijn bril.quote:
Dat is dus het vage, mijn lampje lijkt weer te werken (is een dubbele in een beglazingquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef lipje het volgende:
[..]
ik dacht alleen het achterlicht, maar rechtsachter brande ook niet al te fel. Remlichten werken dacht ik goed. Net als de remmen voor de noodstop![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heeft ook een grote wond op mijn leven achtergelaten. Pesten over mijn bril.
Bedankt dat je het weer even laat boven drijven in mijn gedachte. Heerlijk gevoel dat mislukte gevoel en de geestelijke pijn![]()
Mijn lampje was gisteren ook kapot. Zwaar kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is dus het vage, mijn lampje lijkt weer te werken (is een dubbele in een beglazing), maar is wel wat zwartgeblakerd.
meer dan genoeg foto's. Toen ik begon met het dragen van een bril kreeg ik van iedereen positieve reacties.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef Fugie het volgende:
heb je geen mooie foto van jezelf met bril mark![]()
Misschien met die mooie kip op je kop erbij, 2 duimpjes in de lucht
Je uitstraling zuigt toch, met of zonder brilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
meer dan genoeg foto's. Toen ik begon met het dragen van een bril kreeg ik van iedereen positieve reacties.
Ook toen ik lenzen ging dragen vonden vele het jammer dat ik geen bril meer had. Omdat die mij perfect stond.
een totaal andere uitstraling bla bla
maar ja ook dat is gewoon kut. Het maakt mij allemaal niks meer uit![]()
Misschien moet je een cabrio rijden, zie je het allemaal wat zonniger inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
meer dan genoeg foto's. Toen ik begon met het dragen van een bril kreeg ik van iedereen positieve reacties.
Ook toen ik lenzen ging dragen vonden vele het jammer dat ik geen bril meer had. Omdat die mij perfect stond.
een totaal andere uitstraling bla bla
maar ja ook dat is gewoon kut. Het maakt mij allemaal niks meer uit![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Misschien moet je een cabrio rijden, zie je het allemaal wat zonniger in.
Cabrio rijden is ook kut. Allemaal troep in je auto omdat je opeens geen dak meer heb. Stof, zand, bladeren, vliegjes en god mag weten wat nog meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Misschien moet je een cabrio rijden, zie je het allemaal wat zonniger in.
dat vind ik ook. Maar je hebt altijd van die mogolen die slijmen en het geweldig vindenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
Je uitstraling zuigt toch, met of zonder bril
Ik zou je zo een grote aardbeienmilkshake door je open dak naar binnen tiefstralen met die stomme brillekop van je.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cabrio rijden is ook kut. Allemaal troep in je auto omdat je opeens geen dak meer heb. Stof, zand, bladeren, vliegjes en god mag weten wat nog meer.
[..]
dat vind ik ook. Maar je hebt altijd van die mogolen die slijmen en het geweldig vinden![]()
jo het maakt mij allemaal niks meer uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zou je zo een grote aardbeienmilkshake door je open dak naar binnen tiefstralen met die stomme brillekop van je.
Geachte heer Dark,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
Geachte heer Tjabbo,
Ik ben mij er van bewust dat Alexxxxx niet van de harde kern is. Zoals eerder gezegd lees ik al jaren mee. En ja ik heb dus ook de tijden mee mogen beleven met de harde kern met alle hoogte en laagte punten.
ThaFreak die in en greppel met kogels heeft gelegen. Ultimora met de niet bestaande audi S6+ of was het een S4+ De rel met Mutz die na 2 weken opeens mod werd van PTA en zo kan ik nog lang door gaan. Tevens de rel tussen ook_gek en Alexxxxx was ook mooi. Dhr ook_gek zou nooit meer in pta komen wanneer Alexxxxx mod zou worden. Daar is ook niks van terecht gekomen. En uw toenmalige vriendin heer Tjabbo heeft de auto in elkaar gereden. Dit heeft u laten herstellen door een beunhaas voor weinig. En ondanks dat bent u toch nog getrouwd met haar. De huwelijksreis heeft u gevierd in Mexico
Als laatst wil ik u er nog een keerl op wijzen dat ik zeker wel weet over wat en wie ik spreek
Gr,
Darkje
Mooi. In dat geval kun je de Intercity nog net halen. Ik ben dat aandachttrekken een beetje beu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo het maakt mij allemaal niks meer uit![]()
Eindelijk een reactie van jou. Had hier al op gehoopt maar het is het niet geworden wat ik verwacht had. En dat is dan ook weer kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi. In dat geval kun je de Intercity nog net halen. Ik ben dat aandachttrekken een beetje beu.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:25 schreef Fugie het volgende:
eczeem
zelfs jij hebt geen eigen mening meerquote:
Het kan weleens voorkomen dat sommige van de 6 miljard mensen op deze aarbol dezelfde opvattingen delen. Het is niet verwonderlijk dat ik het met exceem eens ben in deze situatie en meerdere situaties, wij zijn nu eenmaal beide vvd stemmers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfs jij hebt geen eigen mening meer![]()
he koekebakker, ga jij anders ff jumpen met al die andere limburgersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef D-Devil het volgende:
Wat wil je, elke zondag verplicht in klederdracht door het dorp moeten rennen, nee dan heb je een mening.
aangehouden ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef BoJo het volgende:
gisteren op weg naar Lelystad bijna rijbewijs kwijt samen met een motor rijder die leuk 200 mee reed![]()
Als in: Hij wel, jij niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef BoJo het volgende:
gisteren op weg naar Lelystad bijna rijbewijs kwijt samen met een motor rijder die leuk 200 mee reed![]()
ook dat is kutquote:
dati s helemaal overdreven kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
Het kan weleens voorkomen dat sommige van de 6 miljard mensen op deze aarbol dezelfde opvattingen delen. Het is niet verwonderlijk dat ik het met exceem eens ben in deze situatie en meerdere situaties, wij zijn nu eenmaal beide vvd stemmers.
Je moet die dobbelstenen en vossestaart van je niksan afhalen, dan val je minder opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:28 schreef BoJo het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
he koekebakker, ga jij anders ff jumpen met al die andere limburgers
is toch bekend dat ik er niks van bak. Ik kan niksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef Fugie het volgende:
mark ga je best eens doen want je bakt er tot nu toe nix van.
Eens een Josti, altijd een Jostiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch bekend dat ik er niks van bak. Ik kan niks![]()
je bent gewoon waardeloze pauper.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch bekend dat ik er niks van bak. Ik kan niks![]()
met of zonder een helmquote:
kloptquote:
je moet ook niet zo hard rijden, dat kan alleen in zeeland!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef BoJo het volgende:
Ik was met de 155 om motorsteunen te laten vervangen. Was een beetje aan het dollen met een motorrijder, toen reed ik ongeveer 200 en hij achter me ook. Verderop zag ik ineens mensen remmen dus ik naar rechts, motorrijder ook... eerst rustig remmend en toen zag ik na de brug 2 autos en een camera staan en verderop 3 politiemotoren.![]()
Vol afremmen naar 100. Daarna met hart in de keel en kromme tenen spiegelen of ze achter ons aan kwamen.
Gelukkig niet dus, die motorrijder kwam naast me rijden en even met het handje zwaaien en dankbaar zijn dat het net goed ging![]()
Viel mee![]()
ik had weer 2 weken niet in de 155 gereden dus kon het niet latenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ook niet zo hard rijden, dat kan alleen in zeeland!
Geachte Heer Xtreem,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geachte heer Dark,
Inmiddels heeft u bewezen dat u weet waar u over praat. Dat doet bij mij echter de vraag rijzen of u reeds eerder actief gepost heeft, maar dan onder een andere naam. Kunt u dat bevestigen?
Daar noem je pas iemand met een treurig leven. Zal er haast jaloers op wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef BoJo het volgende:
bij clan moet ik aan fwnk denken die zat toch ook in zoiets?![]()
ik heb inderdaad een triest leven. Maar ik speel geen games en al helemaal niet onlinequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:58 schreef Fugie het volgende:
ik moet aan trieste aan online game verslaafde paupers denken, iets voor mark.
Posticons heb ik nooit begrepen. Dat is ook zo kutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef D-Devil het volgende:
Darkje maakt gebruik van posticons, wink wink.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef BoJo het volgende:
Ik was met de 155 om motorsteunen te laten vervangen. Was een beetje aan het dollen met een motorrijder, toen reed ik ongeveer 200 en hij achter me ook. Verderop zag ik ineens mensen remmen dus ik naar rechts, motorrijder ook... eerst rustig remmend en toen zag ik na de brug 2 autos en een camera staan en verderop 3 politiemotoren.![]()
Vol afremmen naar 100. Daarna met hart in de keel en kromme tenen spiegelen of ze achter ons aan kwamen.
Gelukkig niet dus, die motorrijder kwam naast me rijden en even met het handje zwaaien en dankbaar zijn dat het net goed ging![]()
Viel mee![]()
Nou is het weer wachten tot ijsmeis de piemelfoto postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef BoJo het volgende:
bij clan moet ik aan fwnk denken die zat toch ook in zoiets?![]()
Die ga ik echt niet bewaren hèquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou is het weer wachten tot ijsmeis de piemelfoto post
Dat wordt dus niet F5en op kantoor...
Herkenbaar (nou ja, dat je ze optijd ziet, en dan alsnog met het zweet in je reet zit.... Ik heb nog nooit met 200 met een motor gedold)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef BoJo het volgende:
Viel mee![]()
Weg met die snor, eindelijk !quote:
"Aangezien alle significanties > 0,05 zijn is het niet mogelijk causuale verbanden te leggen tussen de verschillende observaties. Alle hypothesen kunnen derhalve verworpen worden."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en Tjabbo:![]()
![]()
![]()
Statistiek
![]()
![]()
![]()
Ik krijg geen significante resultaten uit m'n onderzoek
Nee tentamens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee die gillette fusion natuurlijk ransaap.
heb je weer een ban ?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef roflcopter het volgende:
[..]
"Aangezien alle significanties > 0,05 zijn is het niet mogelijk causuale verbanden te leggen tussen de verschillende observaties. Alle hypothesen kunnen derhalve verworpen worden."
Gehaald?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee tentamens.
Maar net een ingekopt, dus even ontspannen.
Dat niet. Maar dan moet je wat meer dummies maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ENDENKJEDATIKDAAREEN9VOORKRIJG?IKHEBGEENZINOMNETALSSJOEWEONDERHETBUREAUTEKRUIPENGODVERDOMME!
DIEKUTCIJFERSMOETENGEWOONSIGNIFICANTVERSCHILLEN,BEGREPEN?!
Dat ga ik dus ook doen... Net zo lang zoeken en spelen tot ik iets vindquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dan moet je wat meer dummies maken.
Goei besug.quote:
3 uur en dan is er weer een werkdag verstreken van dit aardse bestaanquote:
daar is de wannab depressieve aandachtsgeile kuttekop weerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3 uur en dan is er weer een werkdag verstreken van dit aardse bestaan![]()
Gaarheid. Lineaire regressie of niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen... Net zo lang zoeken en spelen tot ik iets vind![]()
Ja.... Maar als je de spreiding van de data ziet.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Gaarheid. Lineaire regressie of niet?
Dependent variables veranderen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja.... Maar als je de spreiding van de data ziet.....
Ja en weekendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3 uur en dan is er weer een werkdag verstreken van dit aardse bestaan![]()
Wat een tering mongool, haha anders verlies je ff de controlequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19225/ce1f6dc5/index.html
deze man is ook het aardse bestaan zat zo te zien
Ik heb 2 dependent variables, die in totaal op 5 manieren te definieren zijn.... Qua spreiding: 0 resultaatquote:
Tja, bij die N ligt het probleem hè. Als je meer dan 600 hebt is het niet meer zo'n probleem... Maar opzich ziet het er niet heel verkeerd uit toch? Doe eens een gewone regressieplot?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Xtreem het volgende:
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/815/grafiekenfg4.th.jpg]afbeelding][/URL]
KUT KIKKER....
Is wel klikbaar
N=484, voor de overbodige info
Als ik statistisch sterk was, had ik wel econometrie gestudeerdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Tja, bij die N ligt het probleem hè. Als je meer dan 600 hebt is het niet meer zo'n probleem... Maar opzich ziet het er niet heel verkeerd uit toch? Doe eens een gewone regressieplot?
En heb je meerdere data per bedrijf? Of is het bij alle bedrijven 1 datapoint? Anders kun je MIXED-MODELS proberen...
Ja fuck, ik ga nu naar huis, wimbledon kijken, post het wel na de wedstrijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik statistisch sterk was, had ik wel econometrie gestudeerd
maw: que?
Statistisch kun je al wat zeggen vanaf N=30....
Ik heb per bedrijf 4 a 5 datapunten (2001 t/m 2005)... Wat is mixed models?![]()
Deze is leuker:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19225/ce1f6dc5/index.html
deze man is ook het aardse bestaan zat zo te zien
Regenpauzequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik statistisch sterk was, had ik wel econometrie gestudeerd
maw: que?
Statistisch kun je al wat zeggen vanaf N=30....
Ik heb per bedrijf 4 a 5 datapunten (2001 t/m 2005)... Wat is mixed models?![]()
Valt me alleszins meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
Hier Herm, dit is het lijstje:
[afbeelding]
als dat alles isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
Hier Herm, dit is het lijstje:
[afbeelding]
niet mokken lekker wokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef BoJo het volgende:
to chinese or not to chinese?
Die wel maar om de 1 of andere reden heb ik niet het gevoel dat dat een 155 is. Misschien wel een 164, maar dan weer vage velgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef lipje het volgende:
Rosso proteo toch?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Litha (een van mn katten die bij Sandra woont) is vandaag dood gegaanbesmettelijke ziekte. Kom net bij Sandra vandaan, afscheid genomen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
Geachte heer Tjabbo,
ThaFreak die in en greppel met kogels heeft gelegen. Ultimora met de niet bestaande audi S6+ of was het een S4+ De rel met Mutz die na 2 weken opeens mod werd van PTA en zo kan ik nog lang door gaan. Tevens de rel tussen ook_gek en Alexxxxx was ook mooi. Dhr ook_gek zou nooit meer in pta komen wanneer Alexxxxx mod zou worden. Daar is ook niks van terecht gekomen. En uw toenmalige vriendin heer Tjabbo heeft de auto in elkaar gereden. Dit heeft u laten herstellen door een beunhaas voor weinig. En ondanks dat bent u toch nog getrouwd met haar. De huwelijksreis heeft u gevierd in Mexico
Gr,
Darkje
niet zo streng met wetten en plichten betekent niet gelijk wantoestanden johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Media ontdekt wantoestanden bij bedrijf A, zegt zo van OOOOOOOOOOOOOH BEDRIJF H. KOOPT BIJ KUTBEDRIJF! Bedrijf H. zoekt uit wie verantwoordleijk is, en inkoper T. staat op straat.
eenmalige dealquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
Nouja als bedrijf a even goede producten levert als bedrijf b dan ben je dief van je eigen portomonee als je voor b kiest. Als je groenlinks stemt moet je natuurlijk wel bedrijf b nemen
Andere kant kan je eventueel later nog een deal sluiten met bedrijf b over andere producten ? Dat kan natuurlijk weer verderop erg voordelig zijn
Nah, ik heb nog nooit bij een bedrijf gewerkt waar ze sterng zijn met wetten en plichten, dus dan bedrijf A doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet zo streng met wetten en plichten betekent niet gelijk wantoestanden joh![]()
overigens is het de eerste keer dat er contact is met dit bedrijf maar door andere contacten in die regio is deze info bij mij gekomenen nee de bron is geen concurrent oid
Nouja lijkt me bedrijf a, tenzij je een blije wereldverbeteraar bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet zo streng met wetten en plichten betekent niet gelijk wantoestanden joh![]()
overigens is het de eerste keer dat er contact is met dit bedrijf maar door andere contacten in die regio is deze info bij mij gekomenen nee de bron is geen concurrent oid
[..]
eenmalige dealkwaliteit is op hetzelfde niveau en naar eigen specificaties gemaakt
![]()
nee oke maar je hebt nl wetten waar ze zowiezo al kut zijn dus iets buigen kan zowiezo wel en je hebt azie waar wetten toch al heeeel wat soepeler zijn dan hier in nlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog nooit bij een bedrijf gewerkt waar ze sterng zijn met wetten en plichten, dus dan bedrijf A doenMits je er zeker van bent dat er geen wantoestanden zijn.
zoalng het geen italiaanse of Taiwanese bedrijven zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
eenmalige dealkwaliteit is op hetzelfde niveau en naar eigen specificaties gemaakt
![]()
is een 164quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:05 schreef lipje het volgende:
zie ik daar aan de zijkant het kontje van een welbekende 155?
[afbeelding]
eigen portemonnee eerst in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nouja lijkt me bedrijf a, tenzij je een blije wereldverbeteraar bent
^^^^ eenschquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nouja lijkt me bedrijf a, tenzij je een blije wereldverbeteraar bent
pcies, lekker boeiend dat die mensen in azie halfdood gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigen portemonnee eerst in de meeste gevallen![]()
chineesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
zoalng het geen italiaanse of Taiwanese bedrijven zijn
dat laatste hopen we maar niet hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
pcies, lekker boeiend dat die mensen in azie halfdood gaan
zolang ze je niet komen neerschieten enzo
nope bedrijf B zal geen cent lager gaan dan wat het nu isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien wil bedrijf B wel zakken in prijs als het echt om veel geld gaat?![]()
Zo nee bedrijf A.
grote mok?quote:
dan ga je gewoon naar bedrijf Aquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope bedrijf B zal geen cent lager gaan dan wat het nu is
werkte dat maar zo, zo heel erg happig zijn ze al niet omdat er al flink wat van de prijs af is gehandeld dus die bonus van hun kan ik zeker vergetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef Fugie het volgende:
Misschien wil bedrijf b jou wel een veel lucratievere bonus geven als je hun neemt
checkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ga je gewoon naar bedrijf A
Het product van bedrijf B is gewoon te duur, of dat door de kosten van materiaal/productie of overhead/winst komt zal jou een worst wezen, t is te duur
doe dan maar a, die werken tenminste meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werkte dat maar zo, zo heel erg happig zijn ze al niet omdat er al flink wat van de prijs af is gehandeld dus die bonus van hun kan ik zeker vergeten![]()
misschien nog wel een mada in china horloge![]()
![]()
Is de kwaliteit wel tzelfde? t prijsverschil moet ergens vandaan komen... (wij verkopen ook een DUUR produkt, maar wel met garantie, wat de concurrentie niet doet)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check![]()
ben iig niet de enigste die eigen portemonnee eerst als prioriteit #1 heeft![]()
volgende week eerst maar eens bezoeken en dan definitief een keuze maken![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij ons moet de klant zelfs voor de sleutelhanger betalen
kwaliteitscontrole wordt zowel vanuit de producent, als ons eigen als een derde getoetstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe dan maar a, die werken tenminste meeWel de producten uitgebreid testen lijkt me, ook je eerste batch zou ik goed bekijken enzo
prijsverschil komt meer door het verschil in bedrijfsvoering en bedrijfstypequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Is de kwaliteit wel tzelfde? t prijsverschil moet ergens vandaan komen... (wij verkopen ook een DUUR produkt, maar wel met garantie, wat de concurrentie niet doet)
Wat denk je wat het kost als je 5 ambulances tegelijk koopt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij ons krijgen klanten regelmatig van dat soort kado's
Maar dat zijn ook orders die in de een half miljoen of hoger is.
Dan kan het er vanaf zegmaar![]()
op schaal, 50 euro ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat denk je wat het kost als je 5 ambulances tegelijk koopt?![]()
minder dan 5 x 1 ambulancequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat denk je wat het kost als je 5 ambulances tegelijk koopt?![]()
Dnno maar ze weten dat er bij de (semi)overheid goed geld te halen valt neem ik aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En 5 volledig ingerichtte VW Transpoeter T5's?in 1:1?
in dit geval geenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef lipje het volgende:
Overigens ben ik benieuwd naar garantieafhandeling
wacht wacht.. dan ga ik er wel onderstaanquote:
Boem op je hoofd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef lipje het volgende:
[..]
wacht wacht.. dan ga ik er wel onderstaan
wel een kruis doos rijkerquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Fugie het volgende:
Ja jij kijkt door de verkeerde bril he mannetje. Ik vind werken niet zo erg.
quote:
ik ervaar vrije dagen als prettiger dan werkdagen, maar dat kan aan mijn kromme zieltje liggenquote:
net als die andere wankers hier zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef lipje het volgende:ik wil jou over een maandje nog wel eens horen, als je eindelijk een beetje t werkritme onder je leden hebt
Dan is het verlangen naar de vrijdagmiddag wel HEEEEEEL erg groot
tandenpoetsen jijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
Heel het weekend zuipen kun je dan ook wel op je buik schrijven![]()
Vrijdagavond 23:00 op bed![]()
Ik zie het wel enigzins lastig in om nog 4x per week in de sportschool te zijn maja, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
Heel het weekend zuipen kun je dan ook wel op je buik schrijven![]()
Vrijdagavond 23:00 op bed![]()
chantage....quote:
Juist die lul heeft deukjes waar lakschade was gewoon gelaten voor wat het was. Dan gaat elke auto roesten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En die deuk boven zn achterdeur komt ook doordat het een VW is?
Als die van hetzelfde type is als de sprinter kan ik die wel geodkoop regelen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:13 schreef lipje het volgende:
en rondom het handgreep dan?
Roest is altijd gratisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als die van hetzelfde type is als de sprinter kan ik die wel geodkoop regelen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:13 schreef lipje het volgende:
en rondom het handgreep dan?
Jij bent dan ook een taalkundig wonder.quote:
het gaat mij om handgreep in kwestie, niet om lidwoordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een taalkundig wonder.
Ah, u bezigt de Turkse oplossing.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat mij om handgreep in kwestie, niet om lidwoord
Is al volgeboektquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een slaapplaats gevonden voor DTM![]()
niet kruimelen in zijn bed hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een slaapplaats gevonden voor DTM![]()
quote:
Nou dat ik dus via vlissingen naar huis ben gereden is vrij extreemquote:
mietjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef BoJo het volgende:
Ging even de 155 laserwashen... rijd er een politie auto echt vanaf m'n garage deur tot bij het kruispunt net voor de was gebeuren (10/15 min rit door Amstelveen) achter me aan
Schijnheilig 50 rijden in z'n 4![]()
Heb maar even gezwaait toen ze naast me gingen staan aan het eind bij het kruispunt, ze glimlachten terug![]()
![]()
ik heb al een bekeuring staan van donderdag dus ik hou me liever inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
mietje
gewoon beetje doorrijden, doen ze zelf ook
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij kwam mn sponsje () terug brengen. Dus ff hier gezetenen geklets ook, en ineens regent het. Paal doet raam dicht. Paal komt weer naar binnen, nog ff kletsen, en hij zla weer weg. Maar de sleutels zitten nog in de auto. Reservesleutels liggen bij Paal thuis. Maar huissleutels liggen ook in de auto. En de lampen staan aan. Dus eerst naar ouders Paal, huissleutels halen, dan naar huize Paal, reservesleutels halen en net geen afscheidsdeuk in de Megane rijden. Weer naar Cornjum, kijken of de auto nog start, tevergeefs. Startkabels pakken, Visa naast MX-5 zetten, en verbaasd kijken met een blik van wat moeten we hier mee. Autohandbeok en boek van de weg (beide cadeautjes van
ijsmeis
haar
vader
), werden we neit wijs uit, dus mara ff aan ALfisti gevraagd hoe dat ook al weer moets. Zn instructies opgevolgd, en Paal is nu ontzettend aan het rijden.
Ik kwam aanrijden op kruispunt en stoplicht werd net groen dus kon zo door rollen. Ineens kwamen ze van rechts (blind kruispunt) en hij zette echt net zijn sirene aan. Schrok me helemaal lamquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef Fugie het volgende:
Die friezen eh, volledig het pad af
En bo, het schijnt dat brandweerautotjes voorrang hebben eh
de rode op de ballen, de zwarte op de eikel, en dan schroeien de haartjes vanzelf wegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef roflcopter het volgende:
Volgens mij kan zelfs Fwnk nog een auto m.b.v. startkabels aan de praat krijgen
In die volgorde ook inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de rode op de ballen, de zwarte op de eikel, en dan schroeien de haartjes vanzelf weg
Ik meende dat een van de klemmen geaard moest worden, maar geen idee welkequote:
Zo hebben wij het dus niet gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef Fugie het volgende:
eerst plus op plus dan min op chassis, als je motor tijdje draait omgedraait loshalen
zelfs ik weet hoe dat moet
jepsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo hebben wij het dus niet gedaan
Min op welk chassis trouwens, degene die opgeladen moet worden?
Ahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef roflcopter het volgende:
Sommige accu's hebben alleen een plus-pool waardoor je moet aarden aan het chassis. Anders gewoon allebei op de beide accupolen.
Lekker boeiend, heb er nog wel een staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Fugie het volgende:
NEE
je moet aarden op het chassis!!!!!
Anders kan je je accu kapot koken
Nog meer vonken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Fugie het volgende:
NEE
je moet aarden op het chassis!!!!!
Anders kan je je accu kapot koken
??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef Paladijn het volgende:
Brandende auto rijdt luchthaven Glasgow binnen PMG GROTE RODE LETTERS IN BEELD!!1111
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Maakt toch geen fuck uit of je de min van de accu pakt of de min van het chassis, beide is min.
ik zit me echt al 3 dagen te vervelenquote:
Maandag was je leven voorbij toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zit me echt al 3 dagen te vervelen
ga strax maar bier drinken en dan slapen tot de f1 morgen
ja maandag is mijn leven voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maandag was je leven voorbij toch?
En de race morgen wordt toch saai
Hebben ze dat toegezegd of blijf je nog een paar jaar bij je ouders of in een kartonnen doos wonen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar over paar jaar heb ik een porsche turbo dus dat is een goed vooruitzicht
zeg het danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat hier niet mag maar wat ik wel net op MSN vertelde
dat deden we bij m'n vorige baan ook altijd bij de fordjes.. gaat prima.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef BoJo het volgende:
ik deed ook altijd de min op de min pool van de accu![]()
En de dealer zo van een complete nieuwe doos zekeringen installerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
dat deden we bij m'n vorige baan ook altijd bij de fordjes.. gaat prima.
Handig is dat sommige fabrikanten plaatsen de accu zo dat je eerst de halve auto moet demonteren voordat je bij beide polen kan, of de accu er uit kan halen.En heb je van die simpele zielen die op een maandag ochtend vergeten dat de enige pool waar je bij kan onder de kap de plus pool is, en er met hun domme harses daar gewoon de min op zetten en de plus op het chassis. Om vervolgens te gaan vragen waarom er rook onder de kap vandaan komt en de auto niet meer start
![]()
toet toet toeter op mijn waterpijp...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en mijn buurman kan niet zingen.................![]()
idd, die kwam dan met een aanhanger de auto op halen. die ford dealer hier heeft op dat terrein bijna permanent een service wagentje rond rijden om alle auto's die niet starten weer op te lappen, en banden te vervangen van auto's die geen reserve wiel meer hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de dealer zo van een complete nieuwe doos zekeringen installeren
idd. gewoon een volwaardig 5e wiel in de koffer, zo'n thuiskomertje is al geen porum, laat staan een of ander lullig luchtpompje met een reparatiekitje waar je geen fuck aan hebt als de band helemaal plat staatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
Die dat hele gedoe zonder fatsoenlijk reservewiel tegenwoordig is ook echt pure armoede.
Mijn andere MX had geeneens een reservewiel, alleen een spuitbus en compressor. Het scheelt iig een bak ruimte en zo'n thuiskomertje is ook niet alles...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
Die dat hele gedoe zonder fatsoenlijk reservewiel tegenwoordig is ook echt pure armoede.
zo'n thuiskomertje er onder is wel leuk rijden als je er geen erg in hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn andere MX had geeneens een reservewiel, alleen een spuitbus en compressor. Het scheelt iig een bak ruimte en zo'n thuiskomertje is ook niet alles...
Enige nadeel is dat je daarna wel meteen een nieuwe band mag halen volgens mij
Armoedequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn andere MX had geeneens een reservewiel, alleen een spuitbus en compressor. Het scheelt iig een bak ruimte en zo'n thuiskomertje is ook niet alles...
Enige nadeel is dat je daarna wel meteen een nieuwe band mag halen volgens mij
Ach beetje promotie maken beetje sparen beetje slim met je geld omgaan en dan kan ik wel een 2de handsje op de kop tikken jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben ze dat toegezegd of blijf je nog een paar jaar bij je ouders of in een kartonnen doos wonen?
of is't een tweedehandsje
Die in mijn huidige MX schijnt op 4+ bar te moeten staan anders heb je er ook nog niets aan (de thuiskomer dus).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
zo'n thuiskomertje er onder is wel leuk rijden als je er geen erg in hebt.
* heb goede herinneringen aan een Mondeo ST met 'n thuiskomertje rechts voor. geen grip bij het weg rijden, en scheef trekken bij het remmen.
2e hands is het best te doen ja, mits je veel geld aan een auto uit wilt geven. En zolang het geen daily driver is zal het met onderhoud ook nog wel wat meevallen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ach beetje promotie maken beetje sparen beetje slim met je geld omgaan en dan kan ik wel een 2de handsje op de kop tikken ja
Een nieuwe kan alleen als ik het heel slim aanpakBeetje moeilijk om te zeggen maar ik kijk gewoon naar de prijzen nu en dan komt het wel goed
Focus ST, S-Max, Galaxy (met name de laatste twee reden er vaak lek op de treinen waar ze vanaf kwamen omdat je aan links en rechts maar iets van 6 cm speling hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die in mijn huidige MX schijnt op 4+ bar te moeten staan anders heb je er ook nog niets aan (de thuiskomer dus).
Welke Fords hebben eigenlijk geen reservewiel meer? Tenzij je ruimtegebrek hebt in een mini-auto kan ik me niet echt een reden voorstellen om daarop te bezuinigen.
2de hands is zeker te doen en daily driver is een beetje overdreven, daar heb je lease voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
2e hands is het best te doen ja, mits je veel geld aan een auto uit wilt geven. En zolang het geen daily driver is zal het met onderhoud ook nog wel wat meevallen.
ik ook dus ben maar aan het bloggen op mijn hyvesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |