quote:ENGINE CAPACITY: 4941cc
CYLINDERS: V8
VALVES: 32
POWER: 394bhp
TORQUE: 369 lb-ft
DRIVEN WHEELS: rear (RWD)
STANDARD TRANSMISSION: 6-speed manual
OPTIONAL TRANSMISSION: none
BODY STYLES: roadster
SEATING CAPACITY: 2
MAXIMUM SPEED: 155mph (electronically limited)
0-60: 4.7 seconds
AVERAGE FUEL ECONOMY: 19mpg
LENGTH: 4400mm [173.2 in]
WIDTH: 1830mm [72.0 in]
HEIGHT: 1317mm [51.9 in]
WHEELBASE: 2505mm [98.7 in]
KERB WEIGHT: 1660kg [3660lbs]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
geachte heer of mevrouw Darkje,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef darkbahamutclan het volgende:
Geachte Heer Ook_gek,
Ik heb uw uitlatingen gevolgd van de afgelopen 24uur. En ik zie een drastische omwisseling van uw persoonlijkheid. Het is niet dat u “anders” bent geworden. Nee, het is als of er een totaal ander persoon in u geslopen is.
Helaas moet ik u mededelen dat uw nieuwe gedrag “persoonlijkheid” totaal geen prettige is verschijning is.
Ik zal het dan ook zeer op prijs stellen als u stopt met deze zielige verschijning, en dat u zich weer gaat gedragen zoals u 48uur geleden en daar voor nog deed.
De kans dat u in gaat op mijn verzoek geheel weg te blijven acht ik zeer klein. Daarom vraag ik u dan ook om gewoon weer te worden zoals u 48uur geleden was.
Al vast bedankt voor de moeite,
Groeten,
Darkje
ik dacht alleen het achterlicht, maar rechtsachter brande ook niet al te fel. Remlichten werken dacht ik goed. Net als de remmen voor de noodstopquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lip, was mijn achterlicht linksachter kapot, of het remlicht of beiden?
Geachte Iemand met een paar x-en te veel,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geachte heer of mevrouw Darkje,
Ondertekende is ter ore gekomen dat het gedrag van de heer O. Gek is veranderd sinds hij uw keurig schoongepoetste uitwerpselenuitgang heeft mogen aanschouwen en naar het schijnt zelfs penetreren. Zou u uw hand niet eens in uw welgevulde eigen boezem steken voor u de roodharige schavuit publiekelijk aan de virtuele schandpal nagelt?
Met vriendelijke groet,
Iemand met een paar x-en te veel.
tarzan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
oh btw ik ben weer ff pleiter. morgen naar scheveningen naar tarzan ofzo.
en nee de suup staat niet thuis dus er valt nu al heulemoal niets te halen
Geachte heer Tjabbo,quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
toen de harde kern er was, was alex er nog heulemaal niet
volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
Geachte heer Tjabbo,
Ik ben mij er van bewust dat Alexxxxx niet van de harde kern is. Zoals eerder gezegd lees ik al jaren mee. En ja ik heb dus ook de tijden mee mogen beleven met de harde kern met alle hoogte en laagte punten.
ThaFreak die in en greppel met kogels heeft gelegen. Ultimora met de niet bestaande M3 met M5 motor en de audi S6+ of was het een S4+ De rel met Mutz die na 2 weken opeens mod werd van PTA en zo kan ik nog lang door gaan. Tevens de rel tussen ook_gek en Alexxxxx was ook mooi. Dhr ook_gek zou nooit meer in pta komen wanneer Alexxxxx mod zou worden. Daar is ook niks van terecht gekomen. En uw toenmalige vriendin heer Tjabbo heeft de auto in elkaar gereden. Dit heeft u laten herstellen door een beunhaas voor weinig. En ondanks dat bent u toch nog getrouwd met haar. De huwelijksreis heeft u gevierd in Mexico Afrika.
Als laatst wil ik u er nog een keerl op wijzen dat ik zeker wel weet over wat en wie ik spreek
Een prettige avond gewenst.
Gr,
Darkje
had ik een keer in rotterdam, echt een gruwelijke chaos want de helft van de stoplichten werkte nog welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef ook_gek het volgende:
sta je vanmorgen te wachten bij een stoplicht waar ze ook aan de weg aan het werken zijn..... Hoor je opeens pas op en op dat zelfde moment vallen alle stoplichten op zwart op dat kruispunt. Gevolg is dat iedereen blind dat kruispunt op scheurt met als 1 grote gaos als gevolg
echt gewoon kut
Wat ben jij nou weer vrolijk aan het doen. Geef mij 1 reden om vrolijk te doen.quote:
Ik ben gister bij me nieuwe werkgever geweest en het was heel interresant en leuk en veel leuke collegasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer vrolijk aan het doen. Geef mij 1 reden om vrolijk te doen.
Zo leuk is het vandaag niet. Dus ook totaal geen reden om vrolijk te doen.
dus stop daar mee
heb 6x die kut redens over en over gelezen. En niks kan ik vinden om vrolijk te worden. Laat ik het even duidelijk maken voor jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben gister bij me nieuwe werkgever geweest en het was heel interresant en leuk en veel leuke collegas![]()
Ik heb vandaag mijn laatste vrije dag voor ik de rest van mijn leven ga arbeiden.
Ik ben uitgeslapen.
Ik vind het leuk om jou te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |