Ik hoop dat hij toch zoooo op zijn bek gaat, het liefst met zijn handen in zijn zakken.......BETER!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de eerste poll.. Dennis 0%
En Amanda als eerste......... de anderen kunnen nog wel eens een beetje beschaafd lijken. Dat is bij Amanda toch echt onmogelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef henkmobiel het volgende:
Aangezien DGK binnen zeer korte tijd moet veranderen (RTL accepteert huidige ASO-show niet) moet er toch een manier zijn om bij Fons van Westerloo kenbaar te maken dat het programma alleen gered kan worden door ASO_figuren als BAN te verwijderen.
John de Mol heeft zijn collega dan ook geen plezier gedaan door na de schoppartij N. te laten zitten!
RTL wil het programma de tijd gunnen tot december, maar in de huidige vorm zal het zolang NIET duren! Dus .... opruiming houden! Wangedrag? Wegwezen! en dat geldt uiteraard voor iedereen.
Op het grind uiteraard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij toch zoooo op zijn bek gaat, het liefst met zijn handen in zijn zakken.......BETER!![]()
Volgens mij is hij bang voor Huub. Hij gaat hem uit de weg of blijft op een afstand. Alleen in een groep durft hij in de buurt te zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Dennis tegen Brian - Geef me 5 minuten en ik heb hem helemaal gek! Het is dat we wat rustig moeten doen, maar Huub kan zichzelf niet beheersen, ik heb hem zo gek!
Met je handen in je zakken op je bek gaan, doet heel erg zeer aan je voortanden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij toch zoooo op zijn bek gaat, het liefst met zijn handen in zijn zakken.......BETER!![]()
Het enige "goeie" is dat Dennix niks doet, behalve zijn zolen verslijten en zakken wassen doet ie er ook nog bij, genoeg beeldmateriaal dan lijkt mij..........quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef NY_Giant het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze op tv toch nog wat goeds van Denniks weten te maken.
Zeg ik: hij is bang voor Huub. Dat begin ik echt steeds meer te denken althans.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
Mitch komt aangelopen en het eerste wat Dennis vraagt is 'Waar zijn Huub en Lieke"
Veertien is idd een hoge leeftijd voor een grote hond. Fijn dat het beter gaat!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vandaag goed hoor, maar ze is al een oud bessie. 14 jaar voor een golden retreiver is best oud..ze houdt het nog wel een tijdje uit. Gisteren was ze de hele tijd aan het overgeven en vandaag houdt ze alles binnen. MIjn kat is overigens 23 geworden dus die beestjes houden het lang uit hier.
On topic: Natasia had ook een hond waar ze altijd heel gemeen tegen was, als hij was ontsnapt dan kreeg hij 'straf'
Dan moet ie dus lachend vallen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Met je handen in je zakken op je bek gaan, doet heel erg zeer aan je voortanden.![]()
Heel toepasselijk, BAD.quote:
Daarnet hoorde ik Huub zeggen "ik wil Jopie eigenlijk wel pesten, maar hij loopt de hele tijd weg"quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bang voor Huub. Hij gaat hem uit de weg of blijft op een afstand. Alleen in een groep durft hij in de buurt te zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dan moet ie dus lachend vallen....![]()
Zo zie je maar dat jouw ervaring nuttig kan zijn...![]()
Zakkenwassenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
OP beetje aangepast.
Dat kan je ook wat vriendelijker vragen Brain.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
De reactie van WB op de omroeper, omdat hij op zijn zender zit: Kan het wat vriendelijker, conyo bo mama.
Hmm, misschien weet iemand anders hier dat. Ik denk ook wel dat hij hem bedoelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarnet hoorde ik Huub zeggen "ik wil Jopie eigenlijk wel pesten, maar hij loopt de hele tijd weg"
Ik neem aan dat Jopie Dennis is.
De mentale klapjes die Lieke elegant uitdeelt dreunen altijd behoorlijk door.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
De reactie van WB op de omroeper, omdat hij op zijn zender zit: Kan het wat vriendelijker, conyo bo mama.
Maar dan wel op z'n Nederlands.... Muts...quote:
Hij bedoelde idd Dennix.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, misschien weet iemand anders hier dat. Ik denk ook wel dat hij hem bedoelt.
De verhouding is te scheef, dat is het probleem. We kunnen tenslotte moeilijk de hele tijd naar Huub en Lieke of computerende Jaap kijken... er is teveel schuim.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK begin steeds meer te walgen van het programma. IK wist niet dat er zulke lowlifes bestaan.
Yep... Jopie = Dennixquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarnet hoorde ik Huub zeggen "ik wil Jopie eigenlijk wel pesten, maar hij loopt de hele tijd weg"
Ik neem aan dat Jopie Dennis is.
die zijn nu samen gek aan het wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Jaap en Natas zijn gezamelijk op vliegenjacht.
Wat gooide Huub net in het bed van Dennixquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ie beter Joepie noemen. Grote mond, klein bang hartje.
Mitch "ik dacht, jullie moorden elkaar weer uit, maar dat valt mee"quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Jaap en Natas zijn gezamelijk op vliegenjacht.
Glasschervenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat gooide Huub net in het bed van Dennix
een verscheurde kaart... nix bijzondersquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Zag ik niet goed. Het leken grote groene papiersnippers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet gezien, ik hoop op een handgranaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Kon niet zien wat het was, leek een soort van tangetje............?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Begin jij nou heul ook al met die stylo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat Huub een ''Crazy Frog'' noemen. Liev.![]()
Heeft hij al gezegd geloof ik. Dat was om Huub te beschermen, Brian vond dat hij te boos was en uit bescherming voor Huub heeft hij toen zelfmoord geroepen zodat hij het huis uit kon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Nog even en Brian beweert dat die uitplaatsing naar dat hotel die para avond was omdat hij tegen Huub beschermt moest worden
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef MissSomebody het volgende:
Goedmakerscript voor Jaap en Natasja...samen op vliegenjacht. Natasja schreeuwt zo hard dat de vliegjes doof worden zodat ze Jaap niet aan horen komen met zijn finishing hit....![]()
Natasja vindt het ook een VET mooie klus..![]()
[afbeelding]
'Je moet niet alleen schelden, maar op vieze manieren'. Ik vind het echt een zwaktebod van Dennis dat hij het bij het plebs zoekt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Dennis probeert Amanda aan zijn kant te krijgen. Als Dennis Huub gaat taggen, kan Aman mooi Lieke bashen.
Lieke is een verschrikkelijk nep kind!
Sorry, ik was te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
heeft iemand een shot van Natasia & Jaap hand in hand springend??
Hij is zelf plebs, dus wat verwacht je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Je moet niet alleen schelden, maar op vieze manieren'. Ik vind het echt een zwaktebod van Dennis dat hij het bij het plebs zoekt.
Zo zie je maar weer dat een studie niet altijd garant staat voor een beetje fatsoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij is zelf plebs, dus wat verwacht je?
Amanda: Jaaaaaa dat vind ik ook echt leuk om te doen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Dennis probeert Amanda aan zijn kant te krijgen. Als Dennis Huub gaat taggen, kan Aman mooi Lieke bashen.
Lieke is een verschrikkelijk nep kind!
Respectquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Nu kan ze ook niet anders springen dan alleen als een idioot, maar idd met haar zo called last van BEKkeninstabiliteit zou dit niet kunnen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.
Het is Huub of Lieke. Need I say more?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
Lieke is een nobody.
Hoe lang zitten ze al over haar te praten?
Ik irriteer me toch al, ik wil me zo gaan irriteren, dat ik stop met streamen.quote:
En of je gelijk hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik irriteer me toch al, ik wil me zo gaan irriteren, dat ik stop met streamen.
2 zinnen hield ik vol....meteen MUTEquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ECHT nog nooit iemand zo vals horen zingen. Zelfs Brian is nog IETS beter aan te horen
Bij de eerste radslag (10 dagen na haar tietenlift) zakte se ook door haar bekkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.
Heb je nog meer goeie screenshots voor mijn album?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef webextreme.nl het volgende:
finaly; check dit:
op huubs weblog ( bewerkt )
[afbeelding]
en dit;
[afbeelding]
![]()
Ze raken maar niet over d't uitgepraat.... Dat snap ik dan weer niet... maar 't is typisch BAN gedrag...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
Lieke is een nobody.
Hoe lang zitten ze al over haar te praten?
Gelukkig alleen de CD van Marco en niet Marco zelf. Die wil ze misschien wel uit elkaar trekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nu kan ze ook niet anders springen dan alleen als een idioot, maar idd met haar zo called last van BEKkeninstabiliteit zou dit niet kunnen...![]()
Ze verkracht nu de plaat van Marco Borsato.....![]()
![]()
Geregistreerd op: donderdag 28 juni 2007 @ 10:25quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
[..]
Heb je nog meer goeie screenshots?
Op de playstation, het zijn me nogal battles zeg. Als hier geen exit uit voortkomt weet ik het niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
Dennis wil een battle met Huub op de playstation. Huub mag zoveel oefenen als hij wil.
Daar keek ik ook meteen naar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 18 seconden geleden.
Tja, nu is dat niet zo vreemd van Dennix dat kun je hem ook niet kwalijk nemen. Die jongen weet ook niet beterquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef robert2006 het volgende:
dennis noemt amanda cinderella en ook prinsesje
iedereen weet wie cinderella isquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt Amanda geen prototype van wat dan ook, hij vindt haar een cinderella.
(volgens mij weet Dennis niet wat een cinderella is)
En Delley is de boze stiefmoeder.quote:
Heb je nog meegekregen dat er gisteren een hele discussie om jou wasquote:
Lok hen nou niet uit de tent, please.quote:
Al bekend?quote:22:48-Nieuwe Miljonair...
Nieuwe Miljonair...
Morgen wordt het weer een belangrijke dag in De Gouden Kooi. Er zal dan een achtste Miljonair haar intrede maken. Ja, je leest het goed. Het gaat dus om een vrouw!
Welke pittige dame sluit morgen aan bij de groep Miljonairs? Zal zij voor een hoop commotie gaan zorgen? Zullen relaties op de klippen lopen? Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling? En hoe reageren de vrouwelijke Miljonairs?
Zorg dat je niets mist! Volg morgenavond de streams en zie wie de Villa betreedt
sorry schatquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lok hen nou niet uit de tent, please.![]()
Daar schrik ik soms ook zo van. Ik heb geen idee wat hij hiermee wil bereiken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef MissSomebody het volgende:
Huub, afkappen met die hansworst van een Brain. Bah, ik haat dat, voor mijn gevoel is Huub dan zo eerlijk naar Brain toe.
Laat het tactiek zijn van Huub...![]()
Daar is hij de hele dag al mee bezig. (Niet te kloppen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef farscapevr6 het volgende:
wanneer wil dennis een batlle balletje hooghouden?
BREAKING NEWS noem ik datquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al bekend?
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Slim van hem, Dennis komt binnen en Brain voelt zich ontzettend ongemakkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar schrik ik soms ook zo van. Ik heb geen idee wat hij hiermee wil bereiken.
De laatste tijd weet je het nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar keek ik ook meteen naar.![]()
(wil niks zegen hoor, hoewel....)
ja amanda ook, maar iedereen is toch kind geweest en sprookjesboeken gelezenquote:
Yippie eindelijk een pittige dame nou ben benieuwd ......quote:
nee. leuk tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat er gisteren een hele discussie om jou was![]()
Oh, mag ze aub mooi en stijlvol zijn?quote:
Ik hoop niet niveautje Amandaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Yippie eindelijk een pittige dame nou ben benieuwd ......![]()
Een vrouw!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al bekend?
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Alles beter dan dat.....quote:
Krijg zo'n donkerbruin Eric deja vu gevoel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef farscapevr6 het volgende:
ondanks ruzies van brian en huub, ze praten af en toe wel over koetjes en kalfjes, ik heb dennis nog aan geen normaal gesprek mee ziren doen.
hij is alleen maar obsesief bezig met hoe hij huub aan kan pakken
Ik hoop echt dat die zich aansluit bij Huub en Lieke, maar ik ben bang van niet. Het zal er wel weer een voor BAND zijn.quote:
Dan zijn ze echt STOM bezig. Ik houd nog even hoop.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die zich aansluit bij Huub en Lieke, maar ik ben bang van niet. Het zal er wel weer een voor BAND zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef farscapevr6 het volgende:
hoop ik als enige dat dit nu eens een openlijke anti ban is?
de nieuwe bewoonster heb ik t dus over
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef farscapevr6 het volgende:
Nee dat hoop je niet als enige. Ik denk dat iedereen op de fora dit hoopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef farscapevr6 het volgende:
linda de mol of een van die andere vrouwelijke emowannabees die geen rol spelen bij rtlquote:
Ja daaaaag dan kap ik er echt mee.. 1 vislip is voldoendequote:
....trommelgeroffel.........PALMA.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaag dan kap ik er echt mee.. 1 vislip is voldoende![]()
En nu ook maar hopen dat ze wèl een persoonlijkheid is ipv Dennis....dus er is nog hoop.....quote:
Mijn liefje trapt hier niet meer in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef NY_Giant het volgende:
Ik hoop dat het NENA is!
Samequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
....trommelgeroffel.........PALMA.....![]()
Juist daarom ben ik extra bang dat het weer een BANnabee is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Dan zijn ze echt STOM bezig. Ik houd nog even hoop.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat ze nu zo snel de achtste Miljonair in de villa zetten geeft wel aan dat ze Dennix een mislukking vinden. Anders hadden ze echt nog wel even afgewacht.
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat ze nu zo snel de achtste Miljonair in de villa zetten geeft wel aan dat ze Dennix een mislukking vinden. Anders hadden ze echt nog wel even afgewacht.
Ik zou wachten met sms´en tot morgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaag dan kap ik er echt mee.. 1 vislip is voldoende![]()
Moooiii!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.![]()
Dan moeten er wel 4 weg......quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.![]()
Ja, Mr. Wehkamp maakt echt tv...ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Dennis probeert Huub steeds uit te dagen, maar het lukt hem niet.
BANnabees are BADquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist daarom ben ik extra bang dat het weer een BANnabee is...
Heb jij al een brief aan Fons geschreven?quote:
Het leuke is wel dat Brian en Amanda er ook niet op in gaan, Dennis blijft nergens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Dennis probeert Huub steeds uit te dagen, maar het lukt hem niet.
mmmkay!quote:
(is een ongemakkelijke positie om zijn zak te wassen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Dennis durft niet te gaan zitten volgens mij
Dan is het handig als ie zijn handen uit zijn zakken haaltquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Dan is wat lastiger om je handen in je zakken te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Als Jaap zich idd aansluit bij Dennis, zou het dan 6 tegen 2 worden. Ik denk niet dat de redactie daar op zit te wachten. Volgens mij mogen we er toch vanuit gaan dat het een soort Huub groupie is, ook om de Huub/lieke relatie te testen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan is wat lasiger om je handen in je zakken te houden.
En dan dacht je dat Eric/Natrasha een mega miscast was...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef farscapevr6 het volgende:
huub, brian en amanda hebben een normaal gesprek, dennis probeert halfzacht wat uit, lukt niet en weet zich meteen geen houding te geven:)
tis gewoon een dgk fan die een hekel heeft aan h en l en eerste rang zit, verder niksquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda, Brain en Huub rond de tafel..."gezellig" in gesprek..
Dennis staat maar wat te kwalleballen in de keuken. Maar nu zag ik wel een handje uit zijn broekzak gaan dus we kunnen enige actie verwachten....![]()
En wat is Uw probleem?quote:
Blofquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe heet die zanger ook al weer die Jaap nu op heeft staan??![]()
Pascalquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe heet die zanger ook al weer die Jaap nu op heeft staan??![]()
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis gewoon een dgk fan die een hekel heeft aan h en l en eerste rang zit, verder niks
Ben ik gek als ik zeg dat Dennis moeite heeft aan dezelfde tafel als Huub te gaan zitten? Ik zweer het, hij lijkt bang voor Huub.quote:
Oi de zelfde opmerking maar ik was eerder... Was lief bedoeldquote:
Bron ???quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.
Ik geloof niet dat hij ooit pro Huub is geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.
Als je het zo leuk vind dan kan je het nalezen vanaf hierquote:
Ik ook niet. HIj was vanaf het moment van binnenkomst al zo duidelijk. Als jij niet voor Brian, Amanda en Natasia bent, kun je niet spelen dat je dat wel bent. HIj heeft echt een pesthekel aan Huub en Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij ooit pro Huub is geweest
Daar gaat alles toch van kloppen he....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooooo wat is ze mooi...............
Hij is toch stiekum aangeschoven....wel aan Brain zijn kant. Maar je kon nog wel eens gelijk hebben hoor, hij is bang voor Huubquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik zeg dat Dennis moeite heeft aan dezelfde tafel als Huub te gaan zitten? Ik zweer het, hij lijkt bang voor Huub.
VOL, iemnand van VOL kende hem persoonlijkquote:
Maar verder ENORM saai.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooooooiii..... echt supermooi is ze
ik ook geen vertrouwen in deze Redactie ....kijk eens naar Denix!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Guess againquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat hoop je niet als enige. Ik denk dat iedereen op de fora dit hoopt.
Niet ondenkbaar dat RTL al meepraat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik ook geen vertrouwen in deze Redactie ....kijk eens naar Denix!![]()
Ik hoop het niet voor jequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Jaap zich idd aansluit bij Dennis, zou het dan 6 tegen 2 worden. Ik denk niet dat de redactie daar op zit te wachten. Volgens mij mogen we er toch vanuit gaan dat het een soort Huub groupie is, ook om de Huub/lieke relatie te testen.
Hoesooowquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar gaat alles toch van kloppen he....![]()
dus weer een BADabeequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef CoT het volgende:
Van Nowlive
Ik heb gehoord dat het iemand uit almelo is kom zelf ook uit almelo.. en als echt zo is wie ze zeggen.. dan komt er pas terror.. is jaap niks bij.. maar eerst zien dan gelove
als echt zo is ALS ze komt.. niks is zeker.. maar dan kiest ze de kant van amanda en brian en tas hoorde ik want ze vind huub niks meer sinds dat hij met lieke gaat.. maar nogmaals zijn verhalen dadelijk komt er iemand anders en krijg ik op me kop hihi maar hoop het
Omdat het Natasia is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef cindy10 het volgende:
godskanonne,kom even lezen,en dacht dat niets mij meer kon verbazen......![]()
maar nu zag ik die trap van natasja tegen jaap....![]()
wrm in godsnaam is dat niet meteen een regelrechte exit???![]()
Misschien hou je je kop dan even rustig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef CoT het volgende:
Van Nowlive
Ik heb gehoord dat het iemand uit almelo is kom zelf ook uit almelo.. en als echt zo is wie ze zeggen.. dan komt er pas terror.. is jaap niks bij.. maar eerst zien dan gelove
als echt zo is ALS ze komt.. niks is zeker.. maar dan kiest ze de kant van amanda en brian en tas hoorde ik want ze vind huub niks meer sinds dat hij met lieke gaat.. maar nogmaals zijn verhalen dadelijk komt er iemand anders en krijg ik op me kop hihi maar hoop het
Zit je weer te rellen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi de zelfde opmerking maar ik was eerder... Was lief bedoeld![]()
ja maar daar word je toch doodziek van?quote:
Nee man twas echt zo..quote:
Maar, maar, wat nou als de liefde tussen die 2 er niet tegen bestand isquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar, maar, wat nou als de liefde tussen die 2 er niet tegen bestand is![]()
Toch zielig voor Lieke?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:01 schreef MissSomebody het volgende:
als echt zo is ALS ze komt.. niks is zeker.. maar dan kiest ze de kant van Huub en Lieke hoorde ik want ze vind de pimp, slet. zakkenwasser en nomother niks meer sinds zij met Dennix om gaan... maar nogmaals zijn verhalen dadelijk komt er iemand anders en krijg ik op me kop hihi maar hoop het![]()
![]()
![]()
Wattuh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef CoT het volgende:
Van Nowlive
Nou, ik zou haar VOOR GEEN GOUD als mijn buurvrouw willen hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Oke oke oke natasia mag soms erg schreeuwen, en extreem tekeer gaan tegen lieke of de rest.
als ze de kooi verlaat in september dan zou ik dr als goed mens beschouwen. klaar uit,
Slaap lekker...tot morgen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken, tot morgen, succes voor de nachtploeg, en hopelijk lees ik dan COS .![]()
![]()
dat is toch niet mijn probleem, zolang ik dr niet naast woonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zou haar VOOR GEEN GOUD als mijn buurvrouw willen hebben![]()
Trustequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken, tot morgen, succes voor de nachtploeg, en hopelijk lees ik dan COS .![]()
![]()
vet sneu....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef ricofromrio het volgende:
zit dennis weer alleen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Oke oke oke natasia mag soms erg schreeuwen, en extreem tekeer gaan tegen lieke of de rest.
als ze de kooi verlaat in september dan zou ik dr als goed mens beschouwen. klaar uit,
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
dat zegt hij iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat zegt Huub nu? Dat Janis Joplin de zangeres was van Jefferson Airplane ?????
En heel Eemnes maar dekking zoeken voor die 'Toerrek' zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)![]()
Een ansichtkaartquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft Huub in Dennix zn bed gegooid?
op naar het volgende experiment... golfballetjes omsmelten tot siliconen voor grotere tietenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)![]()
verscheurde briefkaartquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
De een denkt scherven, de ander een verscheurde kaart. Voor mij leek het op groene gescheurde stukken papier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Zolang de bewoners niet massaal met elkaar het hek uitlopen ( na het bellen met een goeie advocaat recht voor de streams! ) is Natasja de winnares vanaf dag 1! En dat wisten we allemaal al maanden! En brrrrrStrontvlieg is al bovenmatig gewaardeerd met 50.00 euro dus..... de kindjes van God (de tokkies van Flens) hebben de winst al heel lang in hun zak!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja maar daar word je toch doodziek van?
wie neemt het nu nog serieus dan? ik zowieso al lang niet meer....maar wie nu nog wel?![]()
Vraag me af hoe ze tegen haar kids doet wanneer ze echt boos is. Als ze dan ook zo te keer gaat?quote:
Denk eerder dat ze de stelletjes uit elkaar willen halen. Net als in echte soaps is er weinig plek voor meer dan één stabiele relatie. Dus Dennis en ? zullen hetzelfde doel dienen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
het is echt een verscheurde kaart.... ik heb het gezien en zat ernaastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De een denkt scherven, de ander een verscheurde kaart. Voor mij leek het op groene gescheurde stukken papier.
haha schreeuwd ze boven de golfbaan uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
vind nena ook mooi, maar ze is veel saaier dan amanda, nena slaapt de hele dag door.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooooooiii..... echt supermooi is ze
Plus dat het jouw kaart was he, een hart onder de riem aan Dennisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
het is echt een verscheurde kaart.... ik heb het gezien en zat ernaast![]()
Ik hoop dat de pot honing er vanacht overheen gaat...quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat zegt Huub nu? Dat Janis Joplin de zangeres was van Jefferson Airplane ?????
precies dit is ook de reden dat ik al maanden geen streams meer kijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zolang de bewoners niet massaal met elkaar het hek uitlopen ( na het bellen met een goeie advocaat recht voor de streams! ) is Natasja de winnares vanaf dag 1! En dat wisten we allemaal al maanden! En brrrrrStrontvlieg is al bovenmatig gewaardeerd met 50.00 euro dus..... de kindjes van God (de tokkies van Flens) hebben de winst al heel lang in hun zak!
Misschien dat Natasja boos was omdat ze geen bonus kreeg voor een trap?
Want... ze heeft Flens immers zo blij gemaakt.
Wat kan Natasja doen om nog meer geluk bij Flens te bewerkstelligen?
Huub ombrengen! Dat is de ultieme wens van 'achter'.
Ik heb geen strams meer, kijk niet meer op tv, zie soms een filmpje op You Tube en ben dan gelijk weer helemaal klaar met de zooi!
Als ze nu opstapt uit ... overal uit bijvoorbeeld, dan zou ik haar.... in de waan van 'een goed mens' zijn laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Hij heeft al gevochten met huub, huub is Jaap aan het verliezen zo leek het....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:05 schreef riri het volgende:
die Dennis is totaal geen spraakmaker....kan alleen maar achter hun mensen hun rug vies schelden
ehhhhh.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus dat het jouw kaart was he, een hart onder de riem aan Dennis![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
Stuur een taart met broekzakken erop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ehhhhh.....daarom ben ik nu ook zo kwaad op Huub... die dondersteen heeft hem kapot gescheurd... grrrr
![]()
Die jongen is absoluut ongeschikt om in de kooi te zitten. Wat een miskleun.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef riri het volgende:
DenNIKS is steeds bezig te kijken of de kust wel veilig is,reageert steeds heel schichtig,lijkt wel of ie doodsbenauwd is voor belagers die van alle kanten kunnen komen...hij is steeds op zijn qui vive...ook op momenten dat dat helemaal niet hoeft...voortdurend schichtig gedrag
sorrie hoor maar dit slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als ze nu opstapt uit ... overal uit bijvoorbeeld, dan zou ik haar.... in de waan van 'een goed mens' zijn laten.
Maar nu het gezwel heeft besloten te blijven? Wens ik haar groei in haar gezwellenbestaan toe. Kwaadaardige groei. Zeg maar rustig woekergroei! Snel en agressief!
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
Kom net thuis, maar dat is nog eens goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iedereen hier al dat morgen de nieuwe miljonair AL komt?? http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Nena is back!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kom net thuis, maar dat is nog eens goed nieuws![]()
Ow ja, een para Brian en Amanda tegelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nena is back!!!
Dat zou nog eens televisie zijn![]()
![]()
![]()
En sex voor Natasjaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ow ja, een para Brian en Amanda tegelijk
Huubje z'n hoofd op hol![]()
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |