Een ansichtkaartquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft Huub in Dennix zn bed gegooid?
op naar het volgende experiment... golfballetjes omsmelten tot siliconen voor grotere tietenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)![]()
verscheurde briefkaartquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
De een denkt scherven, de ander een verscheurde kaart. Voor mij leek het op groene gescheurde stukken papier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Zolang de bewoners niet massaal met elkaar het hek uitlopen ( na het bellen met een goeie advocaat recht voor de streams! ) is Natasja de winnares vanaf dag 1! En dat wisten we allemaal al maanden! En brrrrrStrontvlieg is al bovenmatig gewaardeerd met 50.00 euro dus..... de kindjes van God (de tokkies van Flens) hebben de winst al heel lang in hun zak!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja maar daar word je toch doodziek van?
wie neemt het nu nog serieus dan? ik zowieso al lang niet meer....maar wie nu nog wel?![]()
Vraag me af hoe ze tegen haar kids doet wanneer ze echt boos is. Als ze dan ook zo te keer gaat?quote:
Denk eerder dat ze de stelletjes uit elkaar willen halen. Net als in echte soaps is er weinig plek voor meer dan één stabiele relatie. Dus Dennis en ? zullen hetzelfde doel dienen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat ze nu zo snel de achtste Miljonair in de villa zetten geeft wel aan dat ze Dennix een mislukking vinden. Anders hadden ze echt nog wel even afgewacht.
het is echt een verscheurde kaart.... ik heb het gezien en zat ernaastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De een denkt scherven, de ander een verscheurde kaart. Voor mij leek het op groene gescheurde stukken papier.
haha schreeuwd ze boven de golfbaan uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)![]()
vind nena ook mooi, maar ze is veel saaier dan amanda, nena slaapt de hele dag door.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooooooiii..... echt supermooi is ze
Plus dat het jouw kaart was he, een hart onder de riem aan Dennisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
het is echt een verscheurde kaart.... ik heb het gezien en zat ernaast![]()
Ik hoop dat de pot honing er vanacht overheen gaat...quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat zegt Huub nu? Dat Janis Joplin de zangeres was van Jefferson Airplane ?????
precies dit is ook de reden dat ik al maanden geen streams meer kijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zolang de bewoners niet massaal met elkaar het hek uitlopen ( na het bellen met een goeie advocaat recht voor de streams! ) is Natasja de winnares vanaf dag 1! En dat wisten we allemaal al maanden! En brrrrrStrontvlieg is al bovenmatig gewaardeerd met 50.00 euro dus..... de kindjes van God (de tokkies van Flens) hebben de winst al heel lang in hun zak!
Misschien dat Natasja boos was omdat ze geen bonus kreeg voor een trap?
Want... ze heeft Flens immers zo blij gemaakt.
Wat kan Natasja doen om nog meer geluk bij Flens te bewerkstelligen?
Huub ombrengen! Dat is de ultieme wens van 'achter'.
Ik heb geen strams meer, kijk niet meer op tv, zie soms een filmpje op You Tube en ben dan gelijk weer helemaal klaar met de zooi!
Als ze nu opstapt uit ... overal uit bijvoorbeeld, dan zou ik haar.... in de waan van 'een goed mens' zijn laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Oke oke oke natasia mag soms erg schreeuwen, en extreem tekeer gaan tegen lieke of de rest.
als ze de kooi verlaat in september dan zou ik dr als goed mens beschouwen. klaar uit,
Hij heeft al gevochten met huub, huub is Jaap aan het verliezen zo leek het....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:05 schreef riri het volgende:
die Dennis is totaal geen spraakmaker....kan alleen maar achter hun mensen hun rug vies schelden
ehhhhh.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus dat het jouw kaart was he, een hart onder de riem aan Dennis![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |