Nou, ik zou haar VOOR GEEN GOUD als mijn buurvrouw willen hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Oke oke oke natasia mag soms erg schreeuwen, en extreem tekeer gaan tegen lieke of de rest.
als ze de kooi verlaat in september dan zou ik dr als goed mens beschouwen. klaar uit,
Slaap lekker...tot morgen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken, tot morgen, succes voor de nachtploeg, en hopelijk lees ik dan COS .![]()
![]()
dat is toch niet mijn probleem, zolang ik dr niet naast woonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zou haar VOOR GEEN GOUD als mijn buurvrouw willen hebben![]()
Trustequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken, tot morgen, succes voor de nachtploeg, en hopelijk lees ik dan COS .![]()
![]()
vet sneu....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef ricofromrio het volgende:
zit dennis weer alleen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Oke oke oke natasia mag soms erg schreeuwen, en extreem tekeer gaan tegen lieke of de rest.
als ze de kooi verlaat in september dan zou ik dr als goed mens beschouwen. klaar uit,
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
dat zegt hij iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat zegt Huub nu? Dat Janis Joplin de zangeres was van Jefferson Airplane ?????
En heel Eemnes maar dekking zoeken voor die 'Toerrek' zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zou toch bijna hopen dat ze de villa wint, zodat niemand last van haar heeft als buurvrouw (dan zit er in elk geval een golfbaan tussen)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |