Zag ik niet goed. Het leken grote groene papiersnippers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat gooide Huub net in het bed van Dennix
Niet gezien, ik hoop op een handgranaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Kon niet zien wat het was, leek een soort van tangetje............?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Begin jij nou heul ook al met die stylo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat Huub een ''Crazy Frog'' noemen. Liev.![]()
Heeft hij al gezegd geloof ik. Dat was om Huub te beschermen, Brian vond dat hij te boos was en uit bescherming voor Huub heeft hij toen zelfmoord geroepen zodat hij het huis uit kon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef pullup het volgende:
Nog even en Brian beweert dat die uitplaatsing naar dat hotel die para avond was omdat hij tegen Huub beschermt moest worden
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef MissSomebody het volgende:
Goedmakerscript voor Jaap en Natasja...samen op vliegenjacht. Natasja schreeuwt zo hard dat de vliegjes doof worden zodat ze Jaap niet aan horen komen met zijn finishing hit....![]()
Natasja vindt het ook een VET mooie klus..![]()
[afbeelding]
'Je moet niet alleen schelden, maar op vieze manieren'. Ik vind het echt een zwaktebod van Dennis dat hij het bij het plebs zoekt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Dennis probeert Amanda aan zijn kant te krijgen. Als Dennis Huub gaat taggen, kan Aman mooi Lieke bashen.
Lieke is een verschrikkelijk nep kind!
Sorry, ik was te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
heeft iemand een shot van Natasia & Jaap hand in hand springend??
Hij is zelf plebs, dus wat verwacht je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
'Je moet niet alleen schelden, maar op vieze manieren'. Ik vind het echt een zwaktebod van Dennis dat hij het bij het plebs zoekt.
Zo zie je maar weer dat een studie niet altijd garant staat voor een beetje fatsoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij is zelf plebs, dus wat verwacht je?
Amanda: Jaaaaaa dat vind ik ook echt leuk om te doen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Dennis probeert Amanda aan zijn kant te krijgen. Als Dennis Huub gaat taggen, kan Aman mooi Lieke bashen.
Lieke is een verschrikkelijk nep kind!
Respectquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Nu kan ze ook niet anders springen dan alleen als een idioot, maar idd met haar zo called last van BEKkeninstabiliteit zou dit niet kunnen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.
Het is Huub of Lieke. Need I say more?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
Lieke is een nobody.
Hoe lang zitten ze al over haar te praten?
Ik irriteer me toch al, ik wil me zo gaan irriteren, dat ik stop met streamen.quote:
En of je gelijk hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik irriteer me toch al, ik wil me zo gaan irriteren, dat ik stop met streamen.
2 zinnen hield ik vol....meteen MUTEquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ECHT nog nooit iemand zo vals horen zingen. Zelfs Brian is nog IETS beter aan te horen
Bij de eerste radslag (10 dagen na haar tietenlift) zakte se ook door haar bekkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend dat ze zo'n last heeft van haar BEKkeninstabiliteit. Ze springt in de ronte als een idioot.
Heb je nog meer goeie screenshots voor mijn album?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef webextreme.nl het volgende:
finaly; check dit:
op huubs weblog ( bewerkt )
[afbeelding]
en dit;
[afbeelding]
![]()
Ze raken maar niet over d't uitgepraat.... Dat snap ik dan weer niet... maar 't is typisch BAN gedrag...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
Lieke is een nobody.
Hoe lang zitten ze al over haar te praten?
Gelukkig alleen de CD van Marco en niet Marco zelf. Die wil ze misschien wel uit elkaar trekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nu kan ze ook niet anders springen dan alleen als een idioot, maar idd met haar zo called last van BEKkeninstabiliteit zou dit niet kunnen...![]()
Ze verkracht nu de plaat van Marco Borsato.....![]()
![]()
Geregistreerd op: donderdag 28 juni 2007 @ 10:25quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
[..]
Heb je nog meer goeie screenshots?
Op de playstation, het zijn me nogal battles zeg. Als hier geen exit uit voortkomt weet ik het niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
Dennis wil een battle met Huub op de playstation. Huub mag zoveel oefenen als hij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |