Dennis denkt echt dat hij op 1 kan komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Blijf op 1. Dat is de moeilijkheid. Blijf op 1"
Hoezo moeilijk? Hij staat al heel erg lang op 1. Dus voor Huub is het niet zo moeilijk gebleken.
Ik kan me een lijst voorstellen waar hij wel met stip op 1 komtquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Dennis denkt dat hij op 1 komt te staan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet even wat cossen terug voor hilarische foto's. Amanda op ballerina's, in een turquoise bikini, met die foeilelijke witte zonnebril en tasje aan haar arm, Fries aan het longeren in de bak.![]()
Dommer dan Delley is godsonmogelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef Villalux het volgende:
die Amanda is DOM...maar Denix is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll DOm![]()
Sjesus met tassiequote:
quote:
heeft ze gehad van der moeder.... een heuse playboy tas ... iiig daar zit nu der zender inquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef kissa het volgende:
Joehoe! Weet iemand hoe Amanda aan dat rare tasje komt?
(Annie hou jij me tassie ff vast want die gozer wil met me dansuh. Annie, geef mij mijn tassie maar weer terug want sie gozer die ken niet dansuh)
Die bestaan niet.......zelfs het pantoffeldiertje overtreft haar....quote:
Vandaag goed hoor, maar ze is al een oud bessie. 14 jaar voor een golden retreiver is best oud..ze houdt het nog wel een tijdje uit. Gisteren was ze de hele tijd aan het overgeven en vandaag houdt ze alles binnen. MIjn kat is overigens 23 geworden dus die beestjes houden het lang uit hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef kissa het volgende:
@ LoveProfusion, hoe gaat het met je hond?
Bronvermelding?quote:
En je weet zeker dat ze het niet over Wilgo had ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vandaag goed hoor, maar ze is al een oud bessie. 14 jaar voor een golden retreiver is best oud..ze houdt het nog wel een tijdje uit. Gisteren was ze de hele tijd aan het overgeven en vandaag houdt ze alles binnen. MIjn kat is overigens 23 geworden dus die beestjes houden het lang uit hier.
On topic: Natasia had ook een hond waar ze altijd heel gemeen tegen was, als hij was ontsnapt dan kreeg hij 'straf'
Ik denk dat bij Jaap heel andere dingen spelen, zoals huwelijk, studie en ???quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef MissSomebody het volgende:
Soms heb ik het idee dat Jaap twijfelt........Dennis of Huub.....![]()
[afbeelding]
Tis net die kat die op de veluwe is gesingaleerd als je het zo ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef blomst het volgende:
[..]
http://i135.photobucket.com/albums/q125/beequeen2/longeren.jpg
Gewoon een lopende zak...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Stoere Denis loopt weer met 1 hand in zijn zak...of 1 zak in zijn hand...
dat kan ook![]()
TYquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef blomst het volgende:
[..]
http://i135.photobucket.com/albums/q125/beequeen2/longeren.jpg
jezusmina... je bent een goede 'kerel', maar al dat of topic geleuterquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vandaag goed hoor, maar ze is al een oud bessie. 14 jaar voor een golden retreiver is best oud..ze houdt het nog wel een tijdje uit. Gisteren was ze de hele tijd aan het overgeven en vandaag houdt ze alles binnen. MIjn kat is overigens 23 geworden dus die beestjes houden het lang uit hier.
On topic: Natasia had ook een hond waar ze altijd heel gemeen tegen was, als hij was ontsnapt dan kreeg hij 'straf'
Hij probeert een coole houding aan te nemen. Die jongen doet alles volgens een boekje volgens mij. Wel een heel erg verkeerd boekje dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Stoere Denis loopt weer met 1 hand in zijn zak...of 1 zak in zijn hand...
dat kan ook![]()
Mis ik watquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zit toch niet Soury hiermee te stangen he?
Nou, poeh... Pratende Porseleinen Neukpop... je moet er maar op komen! Daar kun je nog jaaaaaren bij je vrienden over opscheppen!quote:
Doe jij verslag van BAND, ik kan het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij probeert een coole houding aan te nemen. Die jongen doet alles volgens een boekje volgens mij. Wel een heel erg verkeerd boekje dan.
Ik hield het 30 seconden vol. Sorry.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe jij verslag van BAND, ik kan het niet.![]()
En dat doet hij meteen bij BAN.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, poeh... Pratende Porseleinen Neukpop... je moet er maar op komen! Daar kun je nog jaaaaaren bij je vrienden over opscheppen!
Ik kan niet wachten op de eerste poll.. Dennis 0%quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
BAN heeft dikke pret met Dennis. Ik vind dat zó jammer. Zo heeft hij nog het idee dat hij leuk gevonden wordt ook
Ik neem je niks kwalijk, sterker nog, ik snap niet dat een ander het wel kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hield het 30 seconden vol. Sorry.
Volgens mij mist er een 'f' in jouw ondertitelquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de eerste poll.. Dennis 0%
Over Flens gesproken..........Flens moet Denniks eens een flinke beurt geven dan wordt hij wellicht iets dynamischerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien moet ik zelf Flens eens een beurt geven, dan heeft ze die rat a la minute vergeten...![]()
Ik vrees alleen dat ze van Dennis op tv nog wel wat weten te maken...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de eerste poll.. Dennis 0%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |