Zou ze hoger of lager scoren als manwijf Kelly?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Rond de 80 is toch nog vrij hoog vind ik.....![]()
![]()
Heb ik iets gemist? Wat heeft ie gewonnen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Dark het volgende:
Brian heeft weer gewonnen vanavond, een maand geleden heeft hij ook al gewonnen tijdens een ontslagronde.
Als ik kijk naar Dennix, krijg hele rare associaties. Iets in de vorm van Chuckie. Wanna play?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Had 't nooit gedacht, maar vind 'm net zo vreemd klinken (op zijn manier) als hij het over Huub heeft als Brian. Zo buitensporig afgunstig en agressief.
Scheelt een uur irritaties.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
Ah gelukkig ik krijg ook nog de kans om dat onzin gedicht te horen. (ik zat net die ontroerende docu over de red hot chilli peppers te kijken )
Nooit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk dat Natasia nu al zo met Dennis slijmt. Normaal doet ze dat nooit met nieuwelingen.
Ik denk dat we gelijk hebben. Alleen is het moeilijk te begrijpen dat iemand zo'n programma instapt grotendeels op basis van die haat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Zora01 het volgende:
[..]
het is ook echt pure jaloezie.. hij heeft het ook over Huub van zijn troon stoten.. en maar blijven benadrukken dat het niet om de populariteit gaat.![]()
Brian wint toch altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Dark het volgende:
Brian heeft weer gewonnen vanavond, een maand geleden heeft hij ook al gewonnen tijdens een ontslagronde.
jawel...broekzakgaatjes.....;-)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doet ie toch niet. Praatjes vullen geen gaatjes en hij al helemaal niet.
Gedichten schrijven niveau 'knoop-in-je-zakdoek' uitgespeeld..quote:
Moet degene die het lijdend voorwerp is (Dennis dus) er wel ook voor pleiten (net als Jaap) om hem niet eruit te sturen. Zie ik niet gebeuren. Maar dat de grenzen wéér verruimd zijn is idd duidelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Natasia niet laten gaan.
Nu kunnen ze Huub ook houden als hij in de fout gaat.
Mja, zoiets inderdaad. Zoals hij ook om Huub heendanste die nacht, echt vol van een soort heel hatelijk leedvermaak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik kijk naar Dennix, krijg hele rare associaties. Iets in de vorm van Chuckie. Wanna play?
Oh ja. Hij was toch zakkenwasser van beroep?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
jawel...broekzakgaatjes.....;-)
Oké..inkoppertje flauw..![]()
Hij is geobsedeerd door hem lijkt wel.. Het is een beetje type stalker...raakt niet uitgepraat over Huub..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat we gelijk hebben. Alleen is het moeilijk te begrijpen dat iemand zo'n programma instapt grotendeels op basis van die haat.
LOL... Ik hoop dat het een geintje is. Brian DENKT dat hij iedere keer wint, maar de meerderheid ziet toch dat hij enorm af gaat. Iedere keer weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wint toch altijd.
Word tijd dat hij eens een sterke tegenstand krijgt.
Dan is ze beter te zien op de streams?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef kissa het volgende:
Natas moet van God meer kleur op haar gezicht en daarom draagt ze make-up
Haat dit gedoe al maanden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet degene die het lijdend voorwerp is (Dennis dus) er wel ook voor pleiten (net als Jaap) om hem niet eruit te sturen. Zie ik niet gebeuren. Maar dat de grenzen wéér verruimd zijn is idd duidelijk.
Dat deed ie erbij.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja. Hij was toch zakkenwasser van beroep?
Ik snap alleen niet hoe hij eraan komt. Wij hebben hier ook op bepaalde momenten de schurft aan de ene of andere miljonair, maar hoe het bij hem zo diep kan gaan snap ik echt niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef Zora01 het volgende:
[..]
Hij is geobsedeerd door hem lijkt wel.. Het is een beetje type stalker...raakt niet uitgepraat over Huub..
'rapstyle' van het uitleggen wat je bedoelt.. uhh.. uhhh..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef tutjehola het volgende:
Brian: wat Lieke zegt is een uh, één en al....... soort verhaal........samengebreid, uhhhhhhhh
Ik heb de PABO gedaan en het gedicht was een dikke onvoldoende!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een meester of Juf van groep 6 had het redelijk gevonden denk ik.
ik denk dat je gelijk hebt.. kijk maar naar dr reactie toen Huub dat etentje geregeld had voor Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Ik denk echt dat Amanda jaloers is op de aandacht die Lieke krijgt van Huub.
Voorheen paaide Huub haar nog wel eens.
Pussy ....quote:
Amanda zei toch ook in de ontslag ronde dat ze Huub erg graag mag, of iets in die strekking? Puur jaloers die grietquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Ik denk echt dat Amanda jaloers is op de aandacht die Lieke krijgt van Huub.
Voorheen paaide Huub haar nog wel eens.
Tuurlijk gaat hij af in onze ogen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik hoop dat het een geintje is. Brian DENKT dat hij iedere keer wint, maar de meerderheid ziet toch dat hij enorm af gaat. Iedere keer weer.
je bedoelt met wint = verlaagt? totdat hij niet meer dieper kan zinken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wint toch altijd.
Word tijd dat hij eens een sterke tegenstand krijgt.
Waarom is dat vreemd? Huub riep het zelf ook de hele tijd, Hij wilde Brian ook uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef Desii het volgende:
Lieke zegt tegen Huub.... ik kan Dennis zelf uitlokken tot fysiek geweld.... dan maakt tie zich niet populair en misschien kan ik zijn boete op laten lopen.
Huub zegt: Nee, de kans dat ik dan zelf over de scheef gaat is veel te groot en ik heb beloofd om niet meer op die manier het spel te spelen (uitlokking tot fysiek geweld)
---------
Vreemd dat zowel Brian, Japio en Dennis wel Huub mogen aanzetten tot fysiek geweld (want daar hebben ze het deze week al meerdere keren over gehad)
Gedaan of plaatjes gekeken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb de PABO gedaan en het gedicht was een dikke onvoldoende!
En als Brian strijd moet leveren, mag hij naar een hotel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij af in onze ogen.
Maar in feite hoeft Brian amper strijd te leveren.
Hij hobbelt aardig naar de finale toe.
neuticles noem je dat....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij wil ook siliconen? maar dan een stukje lager?
Misschien moet ik zelf Flens eens een beurt geven, dan heeft ze die rat a la minute vergeten...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij af in onze ogen.
Maar in feite hoeft Brian amper strijd te leveren.
Hij hobbelt aardig naar de finale toe.
Daar voelt Denniks zich ook het meest bij thuis want daar zegt ie pas wat...zegt genoeg over hem lijkt me....kan me heel goed voorstellen dat huub niet met hem door één deur kan.....bij mij zou hij mijlenver vandaan moeten blijven die glibberaalquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef MissSomebody het volgende:
Ik kan dus niet luisteren naar dat zooitje ongeregeld in de tuin......
Nou duidelijk. Gejat van Anniequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef kissa het volgende:
Joehoe! Weet iemand hoe Amanda aan dat rare tasje komt?
(Annie hou jij me tassie ff vast want die gozer wil met me dansuh. Annie, geef mij mijn tassie maar weer terug want sie gozer die ken niet dansuh)
Hij had toch een nachtje bij Pannenkoek gelogeerd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En als Brian strijd moet leveren, mag hij naar een hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |