Die loopt zichzelf op te pompen bij Natasia.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die loopt ergens met zijn zak in zijn handen![]()
Hij wil ook siliconen? maar dan een stukje lager?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die loopt zichzelf op te pompen bij Natasia.
Een meester of Juf van groep 6 had het redelijk gevonden denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Brian denkt dat hij echt een goed gedicht heeft geschreven.
nee hoor, ook die had daar een onvoldoende voor gegevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een meester of Juf van groep 6 had het redelijk gevonden denk ik.
Juf Judith had zijn hoofd tussen de piano gelegd en de kap dichtgekleppertquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten er wel zakken in zijn broeken? Behalve die ene dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die loopt ergens met zijn zak in zijn handen![]()
Hij heeft geen ballen, dus...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij wil ook siliconen? maar dan een stukje lager?
Ik denk dat je Amanda nu overschat, serieus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor iemand met een IQ van rond de 80 was dat natuurlijk geniaal.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij wil ook siliconen? maar dan een stukje lager?
Denniks kan binnen 4 dagen een boete van een ton krijgen, dat is wat Denniks kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Dennis wil een attack tegen Lieke en Huub, daarvoor heeft hij de anderen nog niet nodig. Huub moet weten dat hij niet de ontastbare speler is, want Dennis kan hem aantasten en van zijn troon stoten.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar had ik het niet overquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zitten er wel zakken in zijn broeken?
(eruit geknipt misschien)
Het is de naam 'gedicht' niet eens waardig. Sinterklaas zou nog van ellende die staf op zijn kop kapot slaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef riri het volgende:
Amanda: Het mooiste gedicht dat ze ooit heeft gehoord.
Het is naar alle waarschijnlijkheid ook nog echt het enige gedicht wat ze ooooooit heeft gehoord....wat een geestelijke armoede
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amanda nu overschat, serieus.
dat hebben ze op superdudes allemaal..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef webextreme.nl het volgende:
NOU DENNIS LAAT DAN ZIEN MET JE GROTE BEK
Nee, hij is nog aan het 'kijken hoe hij het gaat indelen'.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef webextreme.nl het volgende:
Zenuwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat Dennis zo vreemd beweegt.
Hoe komt ze eigenlijk aan dat tasje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Daar zat het verongelijkte kleutertje met haar tasje op schoot.
Helemaal niks krijgen we te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om naar die gast te luisteren. Lastig om te Cossen dan, maar ik krijg echtquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Dennis wil een attack tegen Lieke en Huub, daarvoor heeft hij de anderen nog niet nodig. Huub moet weten dat hij niet de ontastbare speler is, want Dennis kan hem aantasten en van zijn troon stoten.
Nou... volgens mij niet. Hij lijkt bijna te zweven als hij fysiek aanvalt en als hij Huub nadoet. Beetje eng.quote:
Ik ben een beetje bang dat hij helemaal geen onzin praat. Hij heeft het idd in zich om Huub weer zo gek te maken dat hij idd te ver gaat. En dan heb je echt de poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Denniks kan binnen 4 dagen een boete van een ton krijgen, dat is wat Denniks kan.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk om naar die gast te luisteren. Lastig om te Cossen dan, maar ik krijg echtvan Dennix.
Als het maar zeer doet. Een plak hars terwijl hij slaapt of zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef Zora01 het volgende:
ik hoop zo dat Huub echt iets gaat doen met denniks zijn haar...
Had 't nooit gedacht, maar vind 'm net zo vreemd klinken (op zijn manier) als hij het over Huub heeft als Brian. Zo buitensporig afgunstig en agressief.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk om naar die gast te luisteren. Lastig om te Cossen dan, maar ik krijg echtvan Dennix.
Durft?.........Hij kan nix, doet nix en praat poep.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef tutjehola het volgende:
Nixs gaat de bolle zoeken, hij durft het nu al niet meer alleen
Doet ie toch niet. Praatjes vullen geen gaatjes en hij al helemaal niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef wesleyvalentine het volgende:
Dennis gaat Huub attacken!
Daarom hebben ze Natasia niet laten gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat hij helemaal geen onzin praat. Hij heeft het idd in zich om Huub weer zo gek te maken dat hij idd te ver gaat. En dan heb je echt de poppen aan het dansen.
Rond de 80 is toch nog vrij hoog vind ik.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor iemand met een IQ van rond de 80 was dat natuurlijk geniaal.
het is ook echt pure jaloezie.. hij heeft het ook over Huub van zijn troon stoten.. en maar blijven benadrukken dat het niet om de populariteit gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Had 't nooit gedacht, maar vind 'm net zo vreemd klinken (op zijn manier) als hij het over Huub heeft als Brian. Zo buitensporig afgunstig en agressief.
Maar ik begreep toch dat Huub van plan was hem geen aandacht (voeding) te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat hij helemaal geen onzin praat. Hij heeft het idd in zich om Huub weer zo gek te maken dat hij idd te ver gaat. En dan heb je echt de poppen aan het dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |