helemaal eens!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
dit slaat werkelijk helemaal nergens op - kan aDEL zo snel mogelijk oprotten???
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef burtbeej het volgende:
Hahaha, die Amoebe, HAHAHAHAHAHAHA wat een niveautje
Hij vond dat hij iedereen gebashed had, toen hij zelf op de stoel zat. Hij vond dat vet grappig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Sassefras het volgende:
brain vond dat hij de laatste ontslag rondje had gewonnen?
brain zit even zijn eigen gedicht de hemel in prijzen! haha
Bedoelt hij dat nou met respect naar dames toe, waar hij Jaap gisteren over vertelde?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vuile, vieze gore smeerlap. Naai die kutvriendin in d'r kont en hou je schjmoel.
Oeps, zo ben ik niet, maar ik kon niet anders.![]()
Ja. Het mooiste vond ik zelf dat al de platte actie die Brian voor haar in gedachten had, volledig in het water viel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
Begrijp ik het goed dat mijn Lieke het naar verwachting elegant en met een smile op haar gezicht soepeltjes en snel heeft afgerond?
Ja, dat trukje beheerst ze wel idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
Begrijp ik het goed dat mijn Lieke het naar verwachting elegant en met een smile op haar gezicht soepeltjes en snel heeft afgerond?
Zo ongeveer, maar het niveau was zo bedroevend laag dat de smile wel ontbrak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
net als dat hij nu denk dat huub en lieke het gedicht vet goed vonden. en dat ze daarom een digitale versie willen ....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vond dat hij iedereen gebashed had, toen hij zelf op de stoel zat. Hij vond dat vet grappig.![]()
Ze deed 't zeer sterkquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
hoezo leent mitch zich voor dit gesprek?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
Met die Brian haat het echt niet goed hoor.... of hij zit aan de pillen of hij is zwaar overspannen....
Achterbakse moraalridder is het. Ik kost WB en A zo uit, ik heb er geen woorden voor. Om over Dennix maar te zwijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bedoelt hij dat nou met respect naar dames toe, waar hij Jaap gisteren over vertelde?
Noem 1 vrouw in het huis meer sexy dan haar is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me weer kapot aan het geknipper van Lieke. Zou ze denken dat dat sexy is ofzo?
3 back ups is toch wel het minste voor Brian.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Brian: mensen hebben geen ballen om mensen weg te stemmen.
Als iemand zijn kindsoldaatjes om zich heen heeft gehouden dan is het Brian wel.
Mijn prins moet niet te dicht bij Brian in de buurt komen. Ben als de dood dat hij besmettelijk is.
yup zakelijk deze onzin afgeraffeld, hup wegwezen kleine kinderen nu weer me jullie blokken en sudokuutjes spelenquote:
In beschaafd Nederland noemt men dat klasse.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat trukje beheerst ze wel idd.
SSSSSSSSTTTTTTTTT.quote:
Gevoelsmensen zijn mensen die alleen primair kunnen reageren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Dennis: "Qua backup heb je mij, brian en Amanda. Daar gebeurt niets mee. Dat zijn echt gevoelsmensen"
Voor iemand met een IQ van rond de 80 was dat natuurlijk geniaal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda: "je hebt echt een mooi gedicht gemaakt lieverd"![]()
Die loopt ergens met zijn zak in zijn handenquote:
interessante driehoek, waar 4 mensen elkaar backup gevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef BarryK het volgende:
"Qua backup heb je mij brian en amanda, dat is een driehoek". Natasia tegen Dennis.
Dennis zit er dus niet IN.
dat heeft Huub niet gezegd.... Huub zei vanmiddag dat tie een nog grotere hekel heeft aan Dennis dan aan Natanael ooitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Verder denkt Dennis dat Huub in hem een groter gevaar ziet dan in Nathanael![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |