Dat zijn geen butler manieren, maar vals nitchen manieren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef Dark het volgende:
Mitch - Huub zit op de bank met Slieke.
van dr moeder gekregen.. en ze vind hem wel handig voor haar zender.. Iemand hier maakte al de terechte vergelijking met Tinkie Winkiequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef kissa het volgende:
Joehoe! Weet iemand hoe Amanda aan dat rare tasje komt?
(Annie hou jij me tassie ff vast want die gozer wil met me dansuh. Annie, geef mij mijn tassie maar weer terug want sie gozer die ken niet dansuh)
Van haar moeder gekregenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef kissa het volgende:
(Annie hou jij me tassie ff vast want die gozer wil met me dansuh. Annie, geef mij mijn tassie maar weer terug want sie gozer die ken niet dansuh)
Zoiets of er komt een streamlock.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En als Brian strijd moet leveren, mag hij naar een hotel.
Soort van vaderdag gedichtje van dochter van 8 niveauquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Gigageil het volgende:
Inderdaad Lieke, diat gedichtje was weer Sinterklaas-niveau, maar dan van iemand van 12 .....![]()
Er zit weinig vooruitgang in zijn poëzie-skills.....![]()
Lukt alleen met een strap-on ben ik bang.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien moet ik zelf Flens eens een beurt geven, dan heeft ze die rat a la minute vergeten...![]()
Overdag ziet ze zichzelf in daglicht. Daar zou ik in haar geval ook van schikken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
Amanda voelt zich overdag kudt, maar s'avonds voelt ze zich heerlijk.
kweet het wel bijna zeker....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Ik denk echt dat Amanda jaloers is op de aandacht die Lieke krijgt van Huub.
Voorheen paaide Huub haar nog wel eens.
Onlangs zei ze nog dat hij een lekker bekkie heeft.quote:
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef Zora01 het volgende:
[..]
van dr moeder gekregen.. en ze vind hem wel handig voor haar zender.. Iemand hier maakte al de terechte vergelijking met Tinkie Winkie![]()
Je moet even wat cossen terug voor hilarische foto's. Amanda op ballerina's, in een turquoise bikini, met die foeilelijke witte zonnebril en tasje aan haar arm, Fries aan het longeren in de bak.quote:
Godsamme zijn me streams een 15 minuten wegquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dat was bijna een golden shower voor Lieke
Ja, ze hebben de confrontatie met Lieke overleefd.quote:
van haar moeder gekregen samen met die lelijke schoentjes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef kissa het volgende:
goede gok..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef MissSomebody het volgende:
Pimp/Dichter/Zakkenwasser met Hoer/Sloer/del in de tuin.....geluid heb ik niet aan op dat zooitje, maar ik gok op Huub Huub Huub, Lieke, Lieke, Lieke...zoiets..![]()
[afbeelding]
Hoezo verslaafd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme zijn me streams een 15 minuten weg![]()
Jaap probeert iedereen te vriend te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Trakt Jaap weer meer naar Huub en Lieke toe?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet even wat cossen terug voor hilarische foto's. Amanda op ballerina's, in een turquoise bikini, met die foeilelijke witte zonnebril en tasje aan haar arm, Fries aan het longeren in de bak.![]()
Wie praat er nou zo over zichzelf! Zelfvertrouwen is prima...... maar je kan ook overdrijven!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen WB en A: Ik hou heel veel van jullie, en ga vaker bij jullie zitten. We zijn zulke mooie mensen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij speelt hij een vals en gevaarlijk spel. Hij houdt meerdere deuren open.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Trakt Jaap weer meer naar Huub en Lieke toe?
Dat soort dingen zeg je alleen maar als je jezelf wilt overtuigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen WB en A: Ik hou heel veel van jullie, en ga vaker bij jullie zitten. We zijn zulke mooie mensen.![]()
![]()
![]()
Ik doe het niet (sms) Ik doe het nietquote:
Ik hoop dat Fries haar een keer per ongeluk een rotschop verkoopt. En wel zo dat ze zich nooit meer voort kan planten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet even wat cossen terug voor hilarische foto's. Amanda op ballerina's, in een turquoise bikini, met die foeilelijke witte zonnebril en tasje aan haar arm, Fries aan het longeren in de bak.![]()
Zeg maar gerust alle deuren die er maar te vinden zijn. Maar owee als 'achter' het er niet mee eens is of geen toestemming geeft....... dan gaan de deurtjes meteen weer dicht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij een vals en gevaarlijk spel. Hij houdt meerdere deuren open.
Zei ik ook....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet (sms) Ik doe het niet![]()
Dennis denkt dat hij op 1 komt te staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Blijf op 1. Dat is de moeilijkheid. Blijf op 1"
Hoezo moeilijk? Hij staat al heel erg lang op 1. Dus voor Huub is het niet zo moeilijk gebleken.
Daar zal de darwin pool errug bij mee zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fries haar een keer per ongeluk een rotschop verkoopt. En wel zo dat ze zich nooit meer voort kan planten.
Ik zie het toch regelmatig (helaas).quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
WB: Amanda en ik tongen niet in het openbaar, net als H en L.
Klopt, WB vindt dat ze uit haar muil stinkt, hij draait regelmatig zijn hoofd af.
Als er ook nog een kans was dat juf J zou komen dan is deze nu voorgoed verkeken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Juf Judith had zijn hoofd tussen de piano gelegd en de kap dichtgekleppert![]()
niet doen Souryquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet (sms) Ik doe het niet![]()
Amanda doet toch niet aan condooms?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
Dat tasje gaat amanda gebruiken om de condooms in te bewaren als ze na de kooi achter het CS staat om tientjes te verdienen met haar..........
1% ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Dennis denkt dat hij op 1 komt te staan
Ben sterkquote:
meer richting bonnie st claire, qua drankgebruik ook nog eens vergelijkbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou ze hoger of lager scoren als manwijf Kelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |