De vorigequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom wilde nou niemand de vorige openen?
Klopt ja. Maar goed, nu begrijpen 'm iigquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
nog steeds een kromme zin.
Een nieuwe hools openen in het vorige topic ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
*zucht*
Waarom wilde nou niemand in het vorige topic de nieuwe Hools openen?
Zo beter?
Tsss...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nieuwe hools openen in het vorige topic ?
Das te makkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
bijna goed.
gewoon er van maken
Waarom opent niemand de nieuwe HOOLS ?
quote:
Je weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:57 schreef Grulez het volgende:
Bagger?
En je vingers?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
GVD die Spare Ribs waren om je vingers bij af te likken. Heel m'n gezicht zat onder
Als VBL je leven is wel, jaquote:
Om af te kluivenquote:
Gelukkig is dat voor mij niet zo..quote:
Zeker genietenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Het kluiven is me vergaan nu ik jandesboefrie op tv zie
Zometeen de RHCP gefilmd door v. Splunteren
quote:Een 58-jarige boer uit Servië heeft een stunt uitgehaald met de grafsteen van zijn overleden vrouw. Zivomer Nesic verwijderde de naam van de vrouw, en zette er een foto van zijn lievelingskoe voor in de plaats.
Het was altijd haat en nijd tussen de boer en zijn vrouw. En in plaats van uit elkaar te gaan, beschouwt de boer de koefoto als een postume wraakactie. "Ik heb altijd gezegd dat mijn vrouw een koe was. Als er dan toch een koe op mijn latere grafzerk moet staan, heb ik liever een exemplaar waar ik van hield", aldus de ontevreden boer.
quote:
Scheelt weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor mij niet zo..
Bosquote:
De nieuwe shirt, je weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos
heb de nieuwe uitshirt van PSV gekocht
Ja die neuken ook niet voor het trouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:40 schreef Grulez het volgende:
Sientje is toch een beetje de huisallochtoon hier.
Een echte Marokkaan heeft anders al genoeg blonde meisjes van 13 gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die neuken ook niet voor het trouwen
Klopt Appelsientje laat ze niet eens langs start gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een echte Marokkaan heeft anders al genoeg blonde meisjes van 13 gehad.
Okee, ik koop hem niet. Is mij te witquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos
heb het nieuwe uitshirt van PSV gekocht
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef pascalheister het volgende:
Zo maar eens Season 1 van The Office gaan kijken
ja hallo dat is een slap aftreksel van de britsequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef VoreG het volgende:
The Office vind ik eigenlijk niks aan. Tenminste de US versie, ik heb het een paar keer gekeken op Comedy Central en ik heb niet een keer moeten lachen.
de Engelse versie is echt beter en veel leukerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef VoreG het volgende:
The Office vind ik eigenlijk niks aan. Tenminste de US versie, ik heb het een paar keer gekeken op Comedy Central en ik heb niet een keer moeten lachen.
De Britse versie is onovertroffen goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
de Engelse versie is echt beter en veel leuker
Jup en daarna gekloot met de internetverbindingquote:
Toch moeilijk om te vertellen dat je het nieuwe shirt van PSV besteld hebt, in het PSV-topic ging het ook al foutquote:
Okee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jup en daarna gekloot met de internetverbinding
Is al.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef pascalheister het volgende:
ruim eerst je rommel maar eens op
Die is bijna op vakantie.quote:
al besteld bij cdwow?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jup en daarna gekloot met de internetverbinding
Daarom nu extra gebruik van makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is al.
[..]
Die is bijna op vakantie.
quote:
grappigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik koop hem niet. Is mij te wit
Mooie DOcuover de RHCP
Nu maar BLood, Sugar, Sex en Magik aanzetten om in die sfeer te blijven
Okee, maar het is volgens mij wel bekend dat ik hier regelmatig in het zwart gekleed ben. Vandaag toevallig niet. Meer beige achtig, maar wit nee. Je zult me zelden in witte kleding zien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
grappigdat was juist de rede voor mij om hem te kopen
Klopt dat wist ik ook welquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar het is volgens mij wel bekend dat ik hier regelmatig in het zwart gekleed ben. Vandaag toevallig niet. Meer beige achtig, maar wit nee. Je zult me zelden in witte kleding zien.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Okee. Gaat goed dus. Gelukkig hoef ik voorlopig niet af te vallen. Zolang ik onder de 70 kilo blijf, vind ik het prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt dat wist ik ook welsmaken verschillen tenslotte
Trouwens na anderhalve week sonja bakker en 1 SAS weekend (ben toen helemaal los gegaan qua eten)) toch nog 3 kilo afgevallennu zit ik in ieder geval weer onder de 90 kilo
hahahah geweldigquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6204903272262158881&total=100&start=20&num=10&so=0&type=t100_nld&plindex=20
Ik heb dit ook ooit dat level gespeeld en ik kon dan wel nog geen Engels, maar het zou ongeveer zo hebben geklonken.
-edit-
Mwah klopt niet. Ik kon toen al wel Engels, Zou neit goed zijn als ik in de brugklas geen Engels kon
Ja dan heb ik nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Gaat goed dus. Gelukkig hoef ik voorlopig niet af te vallen. Zolang ik onder de 70 kilo blijf, vind ik het prima.
Dat is op zich niet zo moeilijk, gewoon met de muis volgenquote:
bij 26 ben ik maar gestoptquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:14 schreef Beschouw het volgende:
Zou bijna medelijden met je gaan krijgen
Hey DS!quote:
Hier ook, we gaan gezamelijk eten etc.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef Damzkieee het volgende:Laatste dag afstudeerstage!
en gisteren een goed sollicitatiegesprek gehad
Wij?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook, we gaan gezamelijk eten etc.
42quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo moeilijk, gewoon met de muis volgen. Ik kwam tot 29
.
Maar ik ga slapen.
vandaag heb ik lekker een ADV dagjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:29 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Vandaag waarschijnlijk weer in m'n uppie...
Alweer??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vandaag heb ik lekker een ADV dagje
bij je stageadres?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef Damzkieee het volgende:Laatste dag afstudeerstage!
en gisteren een goed sollicitatiegesprek gehad
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Alweer??
Ik heb hier gvd geen ADV dagen......
maar wordt wel stukken beter betaald dan bij vorige werkgever
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben veel meer gaan verdienen en minder gaan werkenwerk de ene week 5 dagen en de andere week 4
![]()
Wat een GayMania ben je tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk gaat het niet regenen in Londen. Heb wel zin in Federer en Roddick vanavond.
Oeh iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk gaat het niet regenen in Londen. Heb wel zin in Federer en Roddick vanavond.
Heerlijk tochquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
Tering, sinds ik hier de leiding heb neemt de een na de ander ontslagNu al 3 vacatures
Stemmen die mensen VVD ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
Tering, sinds ik hier de leiding heb neemt de een na de ander ontslagNu al 3 vacatures
Ik zal Harry wel meenemenquote:
Luizenbaantje dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben veel meer gaan verdienen en minder gaan werkenwerk de ene week 5 dagen en de andere week 4
![]()
Klote, dat kan ik niet zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef borisz het volgende:
Mitt zet het scherm even klaar
tijd voor MIsa
En geen sollicitanten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
trek je conclusies zou ik zo zeggen !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
quote:
Als het Alonso is.. dan is het minder erg... voor mijn F1 manager heb ik Lewis Hamiltonquote:
4-3 achter tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi. Hup Misa!nu moet het toch een keerlukken die 4e ronde
Uiteraard gaat het dan regenenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Is Misa nu al? TV aanzetten dan maar.
Hoewel het op de TT misschien wel voor spektackel zorgtquote:
Baggeren in HOOLS?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel het op de TT misschien wel voor spektackel zorgt.
Dat moet ik nog makenquote:
Een Spektackel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel het op de TT misschien wel voor spektackel zorgt.
Noord Holland?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef MaxPower het volgende:
zooo ik doe maar weer eens een weekendje in de mooiste provincie van de wereld![]()
jammer van het weer![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehehe aangenomenBier voor iedereen!
En dat op mn laatste dag van mn afstuderen
quote:
Dus ik had t goed?quote:
Ligt er serieus een dorp op de afsluitduijk?quote:
valt dat nog steeds onder Nederland?quote:
Alleen Wamel heeft een status aparte binnen de Nederlandse landsgrenzen, in elk geval boven de Maas.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
valt dat nog steeds onder Nederland?
Dat topic in MEN dat nog sneller was, hebben ze niet meegeteld ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Voetbal regeert Fok!, qua snelheid
Wat is dat precies?quote:
Tis te hopen dat het morgen bij Concert At Sea toch wel iets beter is...quote:
als het goed is welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis te hopen dat het morgen bij Concert At Sea toch wel iets beter is....
Je gaat verkleed als Bokitoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo. Mijn apenpakje voor de diplomauitreiking is klaar.
Het lijkt erop. Heb alleen zn postuur niet.quote:
veel slechter kan niet neequote:
Dat dacht ik ook al jaquote:
*waarschuwtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als krajicek weer op de baan staat??
Binnen enkele minuten gaat ze weer beginnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als krajicek weer op de baan staat??
meeste neerslagkansen in het noorden dacht ik vanmorgen gezien te hebben, maar later vanuit het zuidwesten weer regen. Nou ja, je merkt het vanzeklf welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja.
40% kans op regen volgens de lokale weermeneer...
Honcho aan en het bier zal ook wel hetzelfde smakenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
meeste neerslagkansen in het noorden dacht ik vanmorgen gezien te hebben, maar later vanuit het zuidwesten weer regen. Nou ja, je merkt het vanzeklf wel
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Honcho aan en het bier zal ook wel hetzelfde smaken.
hmmquote:Alle modellen geven zaterdagmiddag van het zuidwesten uit weer een toenemende kans op neerslag.
kwijlenquote:
Vandaar dequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwijlenzo lekker is ze niet, al helemaal niet met dat kapsel
quote:
quote:
Barbera Barendquote:
Dat gaat met alle eindexamenkandidaten waaronder mijzelf ook gebeuren, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:03 schreef RayMania het volgende:
En dan is het voorbij; vakantie.
Toch raar, eerst zie je mensen elke dag en daarna misschien nooit meer.
"We blijven contact houden".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat gaat met alle eindexamenkandidaten waaronder mijzelf ook gebeuren, waarschijnlijk.
Ja, dat klopt. Zeker als je ook nog eens uit huis gaat wonen zoals ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
"We blijven contact houden".
Verder dan msn gaat dat ook niet de eerste paar weken, daarna zie je elkaar nooit meer. Behalve je echte vrienden.
Nouja, gelukkig valt het meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef pascalheister het volgende:
rij je naar huis zie je 50m voor je 2 auto's op elkaar knallen, even de auto langs de kant gezet en even polshoogte genomen, waren oudere mensen, leek op het 1e gezicht nog wel mee te vallen gelukkig
Netjes van je.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef pascalheister het volgende:
rij je naar huis zie je 50m voor je 2 auto's op elkaar knallen, even de auto langs de kant gezet en even polshoogte genomen, waren oudere mensen, leek op het 1e gezicht nog wel mee te vallen gelukkig
Het is idd soms net alsof je naar een man zit te kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou en of, ik zit met een enorme paal in mijn broek te kijken
in het Ajax topique...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand waar keeper uithangt? De banner van Carmen is al even kaduuk.
Ze is een kop groter dan jij Golfertquote:
Geef hem eens een schop als je hem spot. Gracias.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
in het Ajax topique...
Vandaag/gisteren nog gespot
Doen ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geef hem eens een schop als je hem spot. Gracias.
Precies!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Go Krajicek! Goed gedaan man!
Je verwart mij met Sjimz.quote:
Opzegtermijn van een maand is toch vrij normaal?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:42 schreef DarkShine het volgende:
Sollicitatiegespek was goed, ze waren alleen niet zo blij dat ik een opzegtermijn van 4 weken op het werk heb... Eind volgende week heb ik uiterlijk wat gehoord van ze.
Vervelend, nooit meer problemen in het hotelquote:De Amsterdam Admirals, Nederlands bekendste American football-team, houdt op te bestaan. De Amerikaanse footballbond (NFL) heeft besloten de Europese zomercompetitie op te heffen. In plaats hiervan wil de NFL twee Amerikaanse wedstrijden per seizoen buiten de Verenigde Staten gaan spelen.
"Dat is de beste zakelijke beslissing", aldus een afgevaardigde van de NFL. "We willen onze fans in Europa bedanken voor hun fantastische ondersteuning. De tijd is echter gekomen om de strategie van de NFL te herzien." De organisatie is van plan om met de twee internationale wedstrijden en met behulp van moderne technologie de NFL meer wereldwijd toegankelijk te maken.
Denk dat het om dat nieuwe plaatje gaat, en als ik gisteren goed naar de Koen&Sander show heb geluisterd staat ie vandaag in Bloemendaal in hun show dit nummer live te doen...quote:
Maar ze zochten per direct mensen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Opzegtermijn van een maand is toch vrij normaal?
I love it when a plan comes together!quote:
de halve haan niet goed gebraden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
Er breekt net een stuk kies af. Duim voor me dat het geen kiespijn wordt
Spare ribsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de halve haan niet goed gebraden?
Ochtendzon, en een hemelsblauwe hemel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen American Football meer in de Arena.
Klopt. En het uur ervoor draaiden ze 'm ook alquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk dat het om dat nieuwe plaatje gaat, en als ik gisteren goed naar de Koen&Sander show heb geluisterd staat ie vandaag in Bloemendaal in hun show dit nummer live te doen...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt dus een tandartsbezoek tong, irritand zeg.
Leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef VoreG het volgende:
Seedorf en Krajicek zo in Wat Heet
Om in die hoek te blijven.quote:
Zeg spammer, jij hebt me ingehaald in de Top 500.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
M'n pizza smaakte overigens weer heerlijk.
Lijkt me niet dat hij dat verzonnen heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik iets uit het werk van Gaaikema had gejat.
Beter iets goed gejat dan iets slecht verzonnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Om in die hoek te blijven.
Ik wist niet dat ik iets uit het werk van Gaaikema had gejat.
Konijnen kan je niet aanhoudenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ik zou 'm oppakken voor plagiaat. Echt hoor.
als golfer weer aan het werk is kan jij hem weer in halen met een zomervakantie in aantochtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeg spammer, jij hebt me ingehaald in de Top 500.
Nu valt het 'stelen' van een uitspraak niet onder artikel 310quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter iets goed gejat dan iets slecht verzonnen.
Maar het is natuurlijk beter om niet te jatten.
Jatten is diefstal en diefstal is strafbaar!
Dit staat in het Wetboek van Strafrecht.
Artikel 310 om precies te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |